Volgens mij heb jij de zelfe als mij soort van poeder wat je opdoet met een kwarstje en zo'n vormpje?
Of ik heb het gruwelijk mis maar lijkt der heel erg op. (Is wel goed spul
)Maar misschien daar door dan het net te donker is?
Ik heb ook donker haar maar ik heb hem ook TE donker eigenlijk nu tip ik het soms alleen ff aan....
Maar als ik dat met dat vormpje doe en dik der op smeer heb ik precies het zelfde

Dus dat doe ik eigenlijk niet meer of ik tip het heel licht aan.
Plus je ben wel heel erg bruin op de laatste foto.
Weet niet of je vaak gaat zonne banken of dat je net op vakantie ben geweest? (Kan natuurlijk ook)
Maar een kleurtje is leuk maar vind soms dat het TE is misschien heeft dat er mee te maken.
Dat vind ik het zelfde er loopt hier ook een groet die heeft der haar zo wat wit geblondeerd en die gaat 3x in de week naja dat schat ik nu maar dat moet haast wel onder de zonne bank die is bruin nou dat slaat echt nergens meer op en dan spier wit haar.
Nou sorry maar schiet zo wat in de lach dan als ik dat kind zie

Maar goed wat jij hebt heb ik ook wel last van maar als ik bezig ben kijk ik ook heel boos...
Terwijl ik gewoon in me ding zit en op me werk ook als ik dan als ik bezig ben in de spiegel kijk denk ik schit!! Melis kijk eens normaal man

Maar ik kan gewoon echt mensen aan kijken als of ik ze wil vermoorden en als ik ze dan terug zie kijken denk ik ow ja ff wat vriendelijker kijken

Plus dat als ik aan het rijden ben nou volgens mij als ik me zelf ga filmen heb ik echt een blik als of ik net ruzie of kei sagerijnig ben

Krijg best vaak te horen dat ik boos kijk, of arrogant of wat dan ook terwijl ik helemaal niet zo ben. Toen ik mn haar had geverfd (ik heb donkerblond haar van mezelf maar wat ik nu heb past beter bij m'n donkere wenkbrauwen en ogen en vind het zelf gewoon mooier
) kreeg ik naast een heleboel complimentjes ook te horen 'Goh Amanda, dat donkere haar maakt je wel een beetje evil..' 

Ik ben heel eerlijk en laat niet op mijn kop zitten maar ik ben zeker niet overdreven streng. Ben net een heel vriendelijk en lachgraag persoon. Maar als ik aan het dromen ben kijk ik kwaad naar het schijnt
ik heb er ook erg veel last van en je zou bijna boos worden om alle opmerkingen die je er over krijgt