Bokkers met donkerhaar/huid komen jullie boos over?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Re: Bokkers met donkerhaar/huid komen jullie boos over?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:27

Misschien omdat je je wenkbrouwen tekend/poederd.
Volgens mij heb jij de zelfe als mij soort van poeder wat je opdoet met een kwarstje en zo'n vormpje?
Of ik heb het gruwelijk mis maar lijkt der heel erg op. (Is wel goed spul Ja)
Maar misschien daar door dan het net te donker is?
Ik heb ook donker haar maar ik heb hem ook TE donker eigenlijk nu tip ik het soms alleen ff aan....
Maar als ik dat met dat vormpje doe en dik der op smeer heb ik precies het zelfde Clown
Dus dat doe ik eigenlijk niet meer of ik tip het heel licht aan.

Plus je ben wel heel erg bruin op de laatste foto.
Weet niet of je vaak gaat zonne banken of dat je net op vakantie ben geweest? (Kan natuurlijk ook)
Maar een kleurtje is leuk maar vind soms dat het TE is misschien heeft dat er mee te maken.

Dat vind ik het zelfde er loopt hier ook een groet die heeft der haar zo wat wit geblondeerd en die gaat 3x in de week naja dat schat ik nu maar dat moet haast wel onder de zonne bank die is bruin nou dat slaat echt nergens meer op en dan spier wit haar.
Nou sorry maar schiet zo wat in de lach dan als ik dat kind zie Huilen van het lachen

Maar goed wat jij hebt heb ik ook wel last van maar als ik bezig ben kijk ik ook heel boos...
Terwijl ik gewoon in me ding zit en op me werk ook als ik dan als ik bezig ben in de spiegel kijk denk ik schit!! Melis kijk eens normaal man ROFL
Maar ik kan gewoon echt mensen aan kijken als of ik ze wil vermoorden en als ik ze dan terug zie kijken denk ik ow ja ff wat vriendelijker kijken Huilen van het lachen
Plus dat als ik aan het rijden ben nou volgens mij als ik me zelf ga filmen heb ik echt een blik als of ik net ruzie of kei sagerijnig ben ROFL

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:30

Letizia schreef:
Heel herkenbaar, ik heb donkere wenkbrauwen, blauwe ogen en ik heb een litteken tussen m'n ogen + n frons, wat het nog erger maakt, ik vind het hele vervelende opmerkingen, vooral omdat je niet bewust "boos" kijkt.

De zus van, en het zit bij ons in de familie.
Donker haar, donkere wenkbrauwen en donkere ogen.
Laatst fietste ik naar huis van een feestje en werd ik door één of andere gast aangesproken waarom ik zo sjaggo keek, of mn pet zo het lekkerst zat Rolleyes

Mijn motto is: zo zit mn gezicht het lekkerst Vork

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 09:26

x_mlis je moet eerst even de rest door lezen.
Ik heb zoiezo al een donkere huid omdat mijn vader donker is. Ik ben in 2 tellen bruin. De eerste foto is in egypte gemaakt waar ik 2 weken in 45 graden zat en de 2e foto is van 2 weken na mijn vakantie wederom in egypte. Ik kan er weinig aan doen dat mijn huid zo snel bruint. Ik lig 1 keer per maard/per 2 maanden een keer onder de zonnebank dus het is niet van de zonnebank. Ik word snel bruin en blijf lang bruin.
+ ik poeder teken mijn wenkbrouwen niet. Ik epileer ze wel omdat ze anders veel te breed worden. Ik kan ze niet minder donker maken als dat ze zijn ze zijn nou eenmaal pik zwart. Tenzij ik ze lichter verf maar dat was ik toch echt niet van plan.
Ik ben blij met mijn donkere haar en mijn zwarte wenkbrouwen. Het is alleen jammer dat mensen dan gelijk denken dat je boos bent.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:02

Mijn motto is: zo zit mn gezicht het lekkerst

Dat vind ik een mooie Sieltjuh ROFL

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 10:08

ja inderdaad! Ik probeer er wel altijd op te letten dat ik een vriendelijk gezicht trek maarja als ik ergens over na moet denken ofzo dan schiet dat er soms weleens even bij in.
Ik was niet van plan heel de dag nep te lachen.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:12

Ik let er ook altijd wel op maar als ik op m'n werk achter de computer zit ga ik echt geen big smile opzetten.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:14

Ik heb een blanke huid, maar heb wel donkerbruin tot zwart haar en donkere wenkbrauwen (wel geëpileerd dus ze zijn niet dik ofzo) en donkere wimpers waar ik trots op ben Haha! Krijg best vaak te horen dat ik boos kijk, of arrogant of wat dan ook terwijl ik helemaal niet zo ben. Toen ik mn haar had geverfd (ik heb donkerblond haar van mezelf maar wat ik nu heb past beter bij m'n donkere wenkbrauwen en ogen en vind het zelf gewoon mooier Lachen ) kreeg ik naast een heleboel complimentjes ook te horen 'Goh Amanda, dat donkere haar maakt je wel een beetje evil..' Clown
dusja, donker haar/ogen/wenkbrauwen komt gewoon 'harder' over dan blond haar en blauwe ogen, en als je dan een keer niet extreem vrolijk kijkt lijkt het meteen of je kwaad/arrogant bent. Huilen van het lachen

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:24

Ik heb ook een lichtgetinte huid, bruine ogen en donker haar maar heb het nog nooit te horen gekregen! Lachen

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:25

Ik heb het ook, ik heb van mezelf heel donker haar maar verf het de meeste tijd wat lichter.
Gewoon omdat ik dan niet meer zo chagrijnig kijk, zo gauw als ik mijn haar weer donker heb roepen mensen dat ik altijd zo chagrijnig kijk.

Haha niks aan te doen, de meeste weten het ondertussen voortaan wel

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:31

grauwman schreef:
Ik let er ook altijd wel op maar als ik op m'n werk achter de computer zit ga ik echt geen big smile opzetten.

Als bijbaantje zit ik achter de receptie van een verzorgingstehuis. Heb het daar gelukkig nog nooit gehoord, terwijl ik echt niet heel de tijd met een big smile zit Lachen
En idd, je kan nou niet heel de tijd vrolijk kijken Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:46

Jep heb ik ook.. Ik heb van mezelf zwarte krullen (nu stijl en bruin), zwarte wenkbrauwen (welke ik ook bijteken voor de juiste vorm) en kijk van mezelf sowieso vrij nors - ook als ik dolgelukkig ben hoor, aangezien ik dat vrijwel altijd ben - en als ik iemand dan aankijk krijg ik wel eens te horen 'jezus kijk niet zo boos, ik doe toch niks..'. Opvallend is dat dit vooral is op de momenten dat ik amandelkleurige of lichtgroene ogen heb ipv donkerbruin, met donkerbruine ogen zie ik er blijkbaar vriendelijker uit.

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:47

Ik heb het ook zodra ik me mond gewoon dichtdoe (naturel zeg maar) kijk ik chagarijnig. Ik heb een lichte huid en bruin haar.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:53

Mijn vriend vroeg me toen we uit eten waren waarom ik zo arrogant / boos naar de serveerster keek. En ik dacht gewoon dat ik vriendelijk keek zonder te lachen. Maar later hoorde ik van een onbekende dat ze het zo grappig vond ik dat ik zo vrolijk uit mijn ogen kijk.

Ik denk overigens, om even terug te komen op de topic titel, dat het niet zozeer aan je huid/haarkleur ligt maar meer aan de vorm van je wenkbrauwen en vooral hoe zwaar ze zijn aangezet aan de kant van je neus.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:56

Heel herkenbaar, en grappig om te lezen dat eigenlijk best 'veel' mensen dit te horen krijgen.

Ik doe het zelfde als jou Breitling, ik probeer er op te letten dat ik in ieder geval een lichte glimlach op mijn gezicht houdt, want van telkens maar weer die vragen "ben je boos etc." wordt je ook wel eens moe.

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:58

ik heb juist het omgekeerde iedereen vind dat ik nooit serieus kan zijn en kijken

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:28

Plien91 schreef:
Mijn vriend vroeg me toen we uit eten waren waarom ik zo arrogant / boos naar de serveerster keek. En ik dacht gewoon dat ik vriendelijk keek zonder te lachen. Maar later hoorde ik van een onbekende dat ze het zo grappig vond ik dat ik zo vrolijk uit mijn ogen kijk.

Ik denk overigens, om even terug te komen op de topic titel, dat het niet zozeer aan je huid/haarkleur ligt maar meer aan de vorm van je wenkbrauwen en vooral hoe zwaar ze zijn aangezet aan de kant van je neus.

Bij mij ligt het niet aan de vorm van mijn wenkbrauwen, heb daarin een open blik, maar omdat ik vaak nadenkend kijk.
Komt omdat ik ook erg vaak nadenk over van alles..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:07

Bekend verhaal. Ik krijg het ook vaak te horen dat ik niet zo boos moet kijken, terwijl ik dat vaak niet doe.

Heb me wel eens laten vertellen dat het komt door de vorm van je gezicht en je wenkbrauwen.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:13

Hmm, boos wel eens ja. Wat ik het meeste hoor, echt dagelijks is dat ik arrogant kijk. Krijg ik weer zo'n opmerking naar mijn hoofd van; zó wat zijn we weer lekker arrogant vandaag! Terwijl ik dat écht niet zo bedoel, of er juist op probeer te letten en een open blik te houden. Maar toch krijg ik erg vaak de opmerking, of mensen die ik beter leer kennen en die zeggen dat ze me nooit echt benaderd hebben omdat ze me altijd zo arrogant vonden kijken.

Niet fijn. Huilen van het lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:19

Jodie, dat lijkt me ook vervelend hoor.

Ik heb mijn haar juist donderbruin geverfd aangezien mensen mij een beetje te lief inschatten. Heel vervelend hoor, als mensen je zien als een 'meisje' en ik daardoor het gevoel krijg niet serieus genomen te worden. Ik heb ook een vrij hoge/zachte stem en met blauwe ogen en blond haar is dat geen goede combinatie vond ik zelf.
Ik werk in de jeugdgezondheidszorg en heb toch te maken met het verschijnsel 'natuurlijk overwicht', niet alleen bij de kids maar ook bij ouders/opvoeders en instanties als jeugdzorg.
Daarom besloot ik mijn haar lekker donker te verven, staat érg sexy met blauwe ogen en ik zie er meteen een stukkie ouder oud, en wat pittiger Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 09:16

milo doet me denken aan die reclame met dat vrouwtje die de hele tijd aangesproken word met tje achter haar naam, Volgens mij annetje ofzo? en dat ze dan met die auto ruig door de modder gaat rijden enzo Haha!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 13:35

Komt me heel bekend voor!
Ik heb bruin haar.
Voorbeeldje: Laatst was ik met een vriendin in de kroeg, zij ging even naar de wc. Dus ik wacht daar in mn eentje aan de bar (dus dan ga je daar toch ook niet met een big-smile staan), komt er iemand naar me toe "wat kijk je boos".
Of op mijn werk (ik werk bij een callcenter als bijbaan), wat kijk je boos. Tsja ik heb best wel eens lol aan de telefoon, maar als ik gewoon mn verhaaltje doe dan kan ik niet constant heel enthousiast lachen. Dat doet de rest ook niet, maar als ik mijn gezicht dus 'gewoon' heb, dan word dat door sommige mensen opgevat als boos kijken.
Dus inderdaad, bij mij ook, als ik niet lach, maar gewoon gewoon kijk, denken sommige dat ik boos kijk. Maar van de mensen die weer dichterbij staan hoor ik dat nou nooit. Het zijn eigenlijk alleen maar vreemden die het zeggen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 13:39

Heel herkenbaar. Ik heb het van mijn moeder geerfd, zij krijgt ook vaak te horen dat ze niet zo boos moet kijken. Het ligt idd niet aan haar/huidskleur want ik heb geen donkere huid (wel donkerder haar). Ach, zo lang ik zelf maar weet dat ik niet boos ben kan ik het tegenwoordig prima naast me neerleggen maar vroeger kon ik er wel eens echt boos om worden als mensen me vroegen of ik wel vrolijk was. Ik vond het dan storend dat mensen zo kortzichtig kunnen zijn en er niet doorheen kunnen prikken maar puur afgaan op een momentopname.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 15:02

Hmm ik ben niet donker, maar ik krijg wel heel vaak te hgoren dat ik zo boos kijk Nagelbijten / Gniffelen
Terwijl ik dat dan niet cht doe. Missschien mijn wenkbrauwen maar anders epileren ofzo Clown
Ik heb nu rood/bruin haar, maar wel hele dikke donker wenkbrauwen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 15:08

Van mij zeggen ze het ook, heb nagenoeg zwart haar en verf het in de winter altijd blauw-zwart. Hele donkere ogen en of ik me nu licht of donker op maak, mensen vinden altijd dat ik heel "streng" over kom. Mijn klasgenoten hun eerste indruk was "klein, streng, serieus en don't mess with her" *LOL* Ik ben heel eerlijk en laat niet op mijn kop zitten maar ik ben zeker niet overdreven streng. Ben net een heel vriendelijk en lachgraag persoon. Maar als ik aan het dromen ben kijk ik kwaad naar het schijnt *LOL*

Hoor het vaak ook op wedstrijd dat ik zo boos kijk, terwijl dat gewoon concentratie is... Nagelbijten / Gniffelen

Bij mij ligt het dus inderdaad aan mijn wat donkerdere uitstraling. Lachen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 15:08

Renske_ schreef:
Herkenbaar, en ik ben zo blond als het maar kan zijn met smalle wenkbrauwen en blauwe ogen,
krijg vaak te horen dat ik zo chagie kijk, of ze noemen me arrogant/verwaand, en als er íets is wat ik niet ben is het dat wel!

Achja ik kan er weinig aan veranderen... merk wel dat t erger is als ik me wat meer opmaak, maar over t algemeen heb ik een licht kleurtje oogschaduw, beetje oogpotlood en geen zware/donkere make-up, maargoed dan nog krijg ik het dus geregeld te horen.

Vind jou er niet boos uitzien hoor, idd wel vrij donker op de laatste foto ivm donker haar+donkere wenkbrauwen, maar beslist niet onvriendelijk hoor! Maar dat komt misschien ook omdat je lacht op die foto's?

ik had deze tekst dus ook kunnen schrijven Clown
volgens mij ligt het gewoon aan je normale gezicht dus als je niet lacht Ach gut ik heb er ook erg veel last van en je zou bijna boos worden om alle opmerkingen die je er over krijgt Clown