Achterbaks.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Re: Achterbaks.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:16

Jij bent denk ik het aanspreekpunt. Omdat het allemaal op jóu msn gebeurd is.
Ergens ook wel logisch.

Ergens ben je ook wel een schuldige (jullie allemaal misschien wel Knipoog ) want als je dit niet gewild had, had je ze niet op je msn gelaten. Had je uitgelogt en dan kwamen ze er niet meer op. Deden ze het maar op iemand anders msn zodat jij er niets mee te maken zou hebben.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:20

ik kan moeilijk als er 5 mensne achter de computer zitten en ik bedden aan het klaar leggen ben (en niet in de gaten hebben wat ze aan het doen zijn, ze waren nl eerst het nieuws aan het kijken) zeggen dat ze er af moeten.
dan lopen ze alleen maar in de weg
dus ben ik schuldig. nou jongens geef mij dan maar allemaal de schuld want ik heb ze op mn msn gelaten.

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:21

Britt_Sisi schreef:
ik kan moeilijk als er 5 mensne achter de computer zitten en ik bedden aan het klaar leggen ben (en niet in de gaten hebben wat ze aan het doen zijn, ze waren nl eerst het nieuws aan het kijken) zeggen dat ze er af moeten.
dan lopen ze alleen maar in de weg
dus ben ik schuldig. nou jongens geef mij dan maar allemaal de schuld want ik heb ze op mn msn gelaten.

BRITT Haha!
OMG Schat zie nu pas dat jij het bent ROFL
Sla me niet te hard oke Tong uitsteken
xx Rosanne van trektocht!!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:26

whiehiej schreef:
Dit soort dingen moet je niet bespreken op msn en je moet ook niet steeds terugkomen op een msn gesprek, spreek gewoon eens af met z'n allen en praat het goed uit en probeer niet steeds je hele gesprek op details te laten verlopen maar pak nou eens het echte probleem aan inplaats van maar zij zei dit en zij zei dat..

dat zeg ik

maar ik zal hier niet meer reageren komt alleen maar gezeik van.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:59

Hee,

Nou ik was ook één van de 8 meiden en ik was de gene die met Britt matrassen aan het klaarleggen was. Britt en ik waren er druk mee bezig en er stond een groepje meiden om de computer. Natuurlijk werd er wel is wat geroepen en moesten we lachen. Was ook niet aardig maar we hadden niet de bedoeling om de gevoelens van de TS te kwetsen. We hadden ook niet door dat we dat zouden doen met dat gesprek. Nogmaals Britt had niks te maken met wat er getypt werd net zoals ik, want wij waren druk bezig. Natuurlijk hebben we wel meegedaan met het lachen enzo en zijn we ergens wel schuldig. Van mij mag er wel een goed gesprek komen met ze alle om de tafel.

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:09

Heb alles even gelezen en wat jij zegt mevrouwtJ is het enige juiste. Het was gezellig er werd een dolletje gedaan en niemand heeft op het moment bedacht dat het niet goed zo overkomen bij de TS. Kortom een uit de hand gelopen "grap" Misverstand dat op te lossen valt,
Even op de manege om de tafel zitten. TS geeft aan dat ze het niet fijn vond hoe het is gegaan. Overige meiden geven aan dat het niet zo bedoeld is en klaar... geniet lekker van jullie gezamenlijke hobby. je hoeft niet met iedereen dikke vrienden te zijn ,maar luister naar elkaar en laat elkaar in zn waarde!
succes! en mevrouwtJ, goed gezegt!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 16:51

Ik kom even een dag niet online en er is heel wat gebeurd. jemig!

Britt, ik geef jou neit de schuld ervan.. maar jullie allemaal... Ik heb gewoon het idee alsof ik de afgelopen 7 jaar voorgelogen ben... ik heb het altijd gewoon leuk met jullie gehad en dit topic heb ik geplaatst toen ik het gewoon even niet meer wist..

Niemand wil hun vrienden verraden en dan denk ik, ja maar wat ben ik dan? ik vraag me gewoon af waaraan ik het heb verdiend om zo toegesproken te worden...

Britt, zoals ik in het bericht gezet heb *vrij duidelijk* maakt het me niet uit dat ik niet uitgenodigd ben, ik had jou ook niet uitgenodigd en ik geef niemand nog ergens de schuld van, maar het banketstaaf vind ik dat niemand ervoor uit wil komen...

Ik heb allang zoiets van als diegene gewoon haar excuses aanbied, me een knuffel geeft vind ik het allang best... oh en uitlegt waaraan ik dit verdiend heb aangezien ik toch ook altijd een deel van de groep was voor mijn geldprobleempje..

Volgende week ben ik op de manege, ik hoop dat er dan iemand naar me toekomt om te zeggen dat ze het was.. anders zou ik het heel jammer vinden maar dan is mijn vertrouwen en vriendschapsgevoel wat ik had heel erg beschadigd en ja dna voel ik me neit meer prettig op de manege en ja dan ga ik naar een andere dag om andere vriendinnen te vinden waar ik me wel prettig bij voel.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:57

Het nadeel van internet is dat je de persoon in kwestie, ik bedoel meer de gelaatsuitdrukkingen niet ziet. Hierdoor kunnen een hoop misverstanden komen.

De reacties van de 'groep van 8' vind ik nogal kinderachtig, in ieder geval de manier van schrijven en verdediging.

Hopelijk kan dit op een volwassen manier opgelost worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:01

Britt_Sisi schreef:
Ik ga toch niet vrienden veraden kom op zeg.

zohee, jij komt wel lekker aardig en volwassen over, anders..
Doe dit soort dingen lekker via PB, ipv iemand zo persoonlijk op internet in het openbaar neer te halen (vind het uberhaupt al triest genoeg hoor)..

Whatever, krijg niet het gevoel dat jij ook maar een haar beter bent als de rest...
En ik zou me - net zoals de meeste als zeggen - me er niet al te druk om maken, suus..

ik krijg van ndie reacties hier in dit topic alleen al een heel achterbaks gevoel idd...

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:07

Meiden, spreek bij iemand thuis af!
Koekjes en thee erbij, en praten! Knipoog

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 17:26

@ xPassion.
Ik ga aanstaande zaterdag weer naar de manege. Zoals ik al eerder zei, ik wil best praten dan, mits mij gezegd wordt waarom ze zo deden en wie het vooral deed...

ik heb namelijk te weinig tijd doordeweeks én in het weekend om bij iemand thuis te komen.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:12

Nou dit is nou typisch een geval van met een grote groep wel iemand durven pesten. Die meiden moeten eens een willekeurig topic over pesten hier lezen en dan kijken of ze zich nog zo stoer voelen.
TS, ik zou me er niet meer druk over maken, dit zijn gewoon hele kleine persoonlijkheden, waren waarschijnlijk op de basisschool al pestkoppen en zullen het ook nooit leren. Daar wil je je echt niet mee inlaten.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:10

Doei!

Hallo, hier ook 1 iemand van het "groepje van 8."
Tuurlijk is iedereen schuldig hieraan. Iedereen lachte er wel een beetje om, keek af en toe en deed daarna weer zijn ding. Tv kijken, matrassen klaarleggen, uiteindelijk lekker patatjes eten, drank erbij en lekker filmpje kijken.
Het was een leuke gezellige avond met een bende meiden bij elkaar, we waren allemaal aan het lachen, giechelen, en waarschijnlijk kwam iemand erop om even op Britt haar msn te gaan om dan een gesprekje met iemand te beginnen, en dat was jij dus Suus.
Het begon onschuldig maar omdat jij het dus erg persoonlijk opnam (Snap ik ook wel) werd het een gesprek wat niet leuk voor jou eindigde.
Vanaf onze kant was het meer gewoon om te plagen, niet bedoelt om je te kwetsen (wat het uiteindelijk wel deed).

Iedereen is er dus (lichtelijk) schuldig aan, maar ik ga niet met een vinger wijzen en zeggen; zij was het. Dat doe ik gewoon niet, dan kan je hoog en laag springen maar ik ga niemand verraden, diegene moet er zelf maar komen.

Ik kan voor jou diegene erop aanspreken, maar meer kan ik niet voor je doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:16

Megamutsj schreef:
Doei!

Hallo, hier ook 1 iemand van het "groepje van 8."
Tuurlijk is iedereen schuldig hieraan. Iedereen lachte er wel een beetje om, keek af en toe en deed daarna weer zijn ding. Tv kijken, matrassen klaarleggen, uiteindelijk lekker patatjes eten, drank erbij en lekker filmpje kijken.
Het was een leuke gezellige avond met een bende meiden bij elkaar, we waren allemaal aan het lachen, giechelen, en waarschijnlijk kwam iemand erop om even op Britt haar msn te gaan om dan een gesprekje met iemand te beginnen, en dat was jij dus Suus.
Het begon onschuldig maar omdat jij het dus erg persoonlijk opnam (Snap ik ook wel) werd het een gesprek wat niet leuk voor jou eindigde.
Vanaf onze kant was het meer gewoon om te plagen, niet bedoelt om je te kwetsen (wat het uiteindelijk wel deed).

Iedereen is er dus (lichtelijk) schuldig aan, maar ik ga niet met een vinger wijzen en zeggen; zij was het. Dat doe ik gewoon niet, dan kan je hoog en laag springen maar ik ga niemand verraden, diegene moet er zelf maar komen.

Ik kan voor jou diegene erop aanspreken, maar meer kan ik niet voor je doen.

maar als je merkt dat ze het persoonlijk opneemt, waarom ga je dan nog door, en zeg je niet gewoon 'sorry, we bedoelden het niet zo' ...

Hier kwets je dus gewoon iemand doelbewust mee, en ik vind dat persoonlijk echt heel laag..

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 19:21

@megamutsj dat kan best allemaal zo wezen, maar op een gezellige avond ga ik niet zulke gesprekken beginnen op msn met iemand die een vriendin van mij is. Blijkbaar ben ik dus geen vriendin van jullie anders hadden jullie dit niet gedaan..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:25

@Menino; Ik was niet degene achter de pc, en aan het einde van het gesprek was er iemand zo lief om te zeggen dat Suus het niet zo op moest vatten.. Suus dacht dat ik het was maar dat was niet zo.. als ik de gelegenheid daartoe had gehad had ik dat wel gedaan maar ze hadden al uitgelogt dusja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:29

nu 3 'onschuldigen' nog 5 te gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:32

Megamutsj schreef:
@Menino; Ik was niet degene achter de pc, en aan het einde van het gesprek was er iemand zo lief om te zeggen dat Suus het niet zo op moest vatten.. Suus dacht dat ik het was maar dat was niet zo.. als ik de gelegenheid daartoe had gehad had ik dat wel gedaan maar ze hadden al uitgelogt dusja.

ik vind het wel makkelijk om het, aan het einde van het gesprek, af te doen met 'je moet het niet zo opvatten'...
Als je merkt, dat iemand het persoonlijk opvat ga je toch niet verder..

en dan bedoel ik het niet zo zeer naar jou toe (hoewel jij ook had in kunnen grijpen, maar ik snap nog wel enigszins dat dat op zo'n moment niet jouw taak is). Maar gewoon jullie in het algemeen..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:34

Iedereen dacht ook (althans, ik en een paar anderen die ik erover sprak) achteraf van; het was wel erg banketstaaf wat we deden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:35

makkelijk zeggen....achteraf

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:35

Mja, de laatste twee meisjes die reageren doen mij toch wat veranderen van mening. Jullie komen volwassener over... Laat jullie ajb toch zo niet meeslepen door een groep. Amuseer jullie maar besef ook dat sommige van jullie daden wel gevolgen kunnen hebben en mensen kwetsen.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:37

Ja maar het is toch zo.
Tuurlijk, toen het gesprek gaande was zat er ook in je achterhoofd van; is het niet fout wat we doen? Maar met alles eromheen, het gezellig met zijn allen zijn, het lachen, lol maken, dansen met elkaar, eventjes tv kijken denk je er niet echt over na. En als het kwaad al geschied is ga je er toch even dieper over nadenken.

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:51

Megamutsj @ als ik jou was zou ik inderdaat de "dader" even zeggen dat ze zelf misschien even op de ts af moet lopen om het uit te praten zodat er niemand onschudig word veroordeeld .

waren jullie alemaal wel een klein beetje schuldig maar natuurlijk was er een de hoofddader.
daarna lkkr lief en aardig tegen elkaar zijn.
maar ik snap wel soms komt het bezef wat laat helaas maar dan kan je beter snel sorry zeggen dan gewoon maar afwachten

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:00

Mandy(megamutsj) & ik kunnen wel gaan praten met de hoofddader en kijken of het wat oplevert en het toch nog allemaal een beetje goed komt, maar eigenlijk moeten we allemaal sorry zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:04

Even toch mijn complimenten voor jullie Mandy & Inge, ik vind het van jullie heel goed dat jullie het willen proberen goed te maken en willen gaan praten met de hoofddader!