wat voor kleur bij lime groen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dovish

Re: wat voor kleur bij lime groen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:19

Menino schreef:
Karin schreef:
Mijn muur is strak en saai - het antracietgrijs is wat donker uitgevallen en is bijna zwart. Tong uitsteken

Mijn grand foulard is DEZE dekbedovertrek (de grootste maat die ik aan drie kanten heb losgehaald, want vind maar eens een betaalbare én leuke grand foulard die ook nog eens over een driezitsbank past). Even voor het idee.

Volgens mij heeft heel bokt dat dekbedovertrek he? Ik ook Haha! Ikea heeft vaak gave overtrekken!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:24

Mijn slaapkamer is lime met zuurstokroze. Wel erg heftig, maar leuk als je daarvan houdt.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:25

rakkertjuuhh schreef:
weet niet of ik hier goed zit??
maar ben me kamer aan het behangen... en het behang is lime groen.. en heb er een witte tafel bij gekocht, met witte spiegel er bij heel mooi Lachen maar nu wil ik graag mn plinten, en me kast deur en me andere deur ook graag likje verf geven, maar wat past er nou leuk bij de kleur lime groen?? wie heeft hier goed zicht op? alvast bedankt Lachen

wij zijn nu aan het verbouwen maar had ook lime groen met zilvergrijs en zwart.
Heel gaaf en heb nu nog een lange plaat lime groen met zilver over en 4 vierkante borden met lime groen en zilver..
Deze had ik aan de muur hangen en daarop weer foto-lijstjes.
Krijg je diepte en lagen in je kamer.. erg gaaf..
Als je wilt mag je deze van mij gratis ophalen. De slaapkamer na de verbouwing krijgt een ander kleurtje. Ik woon in Vriezenveen(overijssel)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:28

Onze inrichting is voorzien van lime-groene accenten, zoals een muur en verder gewoon kleine accesoires. Daarbij hebben we een antraciet-kleurige vloerbedekking en witte/zwarte meubels. Mooie combi vind ik zelf!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 21:41

Susy_Q : je heb bp Lachen

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 21:42

ja zwart wit enz lijkt er leuk bij Lachen vond ik ook.. daarom ook witte tafel bij gekocht met witte spiegel er boven... Lachen veder weet ik nog niet echt wat ik wil... vind het wel leuk zo eigelijk Lachen beetje alles proberen enz