Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

daar was het vandeweek nog boven de 1,50! ik tank liever bij de tamooil, daar is het geloof ik 1,304 ofzo. (heb wel een scooter, maar ook tijdelijk geen baantje meer dus dan zijn die prijzen ook wel fijn
) xSharonax schreef:bij de esso is het toch wel echt heeeel erg duurdaar was het vandeweek nog boven de 1,50! ik tank liever bij de tamooil, daar is het geloof ik 1,304 ofzo. (heb wel een scooter, maar ook tijdelijk geen baantje meer dus dan zijn die prijzen ook wel fijn
)

(BP Heerenveen) xSharonax schreef:bij de esso is het toch wel echt heeeel erg duurdaar was het vandeweek nog boven de 1,50! ik tank liever bij de tamooil, daar is het geloof ik 1,304 ofzo. (heb wel een scooter, maar ook tijdelijk geen baantje meer dus dan zijn die prijzen ook wel fijn
)
xSharonax schreef:bij de esso is het toch wel echt heeeel erg duurdaar was het vandeweek nog boven de 1,50! ik tank liever bij de tamooil, daar is het geloof ik 1,304 ofzo. (heb wel een scooter, maar ook tijdelijk geen baantje meer dus dan zijn die prijzen ook wel fijn
)
Hier zit het nu op ongeveer 1,32 voor euro 95.. Binnenkort toch de auto maar even voltanken
anneliesdj schreef:WillemYntJee schreef:Reed zaterdag ergens in Flevoland met mn ouders + vriend + broertje in de auto en we hadden t net over de benzineprijzen en dat onze auto redelijk zuinig rijdt toen ik ineens werd ingehaald door een Hummer, zegt mn broertje: DIE RIJDT 2 op 1 !Dat is pas duur rijden..
AndersomHummers rijden 1 op 2, de limousineversie rijd 2 op 1
anita_Sab schreef:ooohw ik had helemaal niet door dat de benzineprijzen omlaag zijn gegaan. maar dan ga ik mooi ff deze week de tank volgooien voordag ze weer omhoog gaan