Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ffortuna schreef:Sheran schreef:taalenquete is 1 woord
Ik heb hem ook ingevuld. Hup, spellen iedereen!
Viel mij ook al open in een vraag in je enquete staat ook een foutje. In ieder geval, ook ik heb 'm voor je ingevuld. Succes!
.
. Maar als ik het had verbeterd zou ik er niks meer over kunnen zeggen op school, dus ik laat het maar even zoals het is.

:P)
.Kyle schreef:Ik heb je enquete ook ingevuld. Ik hoop dat het niet erg is dat ik Belgische ben? (Kwestie van eventueel andere taalopvattingen ofzo) Welke opleiding doe je eigenlijk?
. Ik studeer Interactieve Media
.

Was dat om te illustreren hoe dit de duidelijkheid van de vraagstelling kan frustreren? 
Citaat:Nu gaat de discussie ten ronde dat het begrijpen van elkaar belangrijkers is dan het in acht houden van de taal regels.

_Sigrid_ schreef:Ik heb hem ook ingevuld.
Jammer dat je zelf helaas een typfout (belangrijkerS) en een interpunctiefout (komma vergeten) in de vragen had
Maargoed, ik ben dan ook een taalpurist.
Uums schreef:Hmmm, ik telde er meer dan éénWas dat om te illustreren hoe dit de duidelijkheid van de vraagstelling kan frustreren?
Citaat:Nu gaat de discussie ten ronde dat het begrijpen van elkaar belangrijkers is dan het in acht houden van de taal regels.
Ik hoop dat jullie met deze enqûete uit de voeten kunnen, want de vragen lijken me in een aantal gevallen voor meerdere lezingen vatbaar en dat bemoeilijkt het rubriceren van de reacties.
) heeft gedaan. Ik had zelf ook iets heel anders in mij hoofd, maar dat kostte te veel moeite ofzo, dus daar wou ze niks van weten. Ze heeft toen 2 volle dagen over het verzinnen van de enquete gedaan en om eerlijk te zijn heb ik er geen kracht meer voor om hier over in discussie te gaan. Ik heb de fouten dus ook in de enquete laten staan zodat school dit kan zien, en hopelijk wordt hierdoor haar inzet ook wat duidelijker.