waar leer je nou écht leuke mannen kennen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: waar leer je nou écht leuke mannen kennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:08

Raja schreef:
Is zo ver weg...

je moet er ook wat voor over hebben he Knipoog

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:23

Tsja dat vraag ik me ook wel eens af. Hier zijn ze in ieder geval niet te vinden.
Dus ben wel benieuwd waar dan wél! *LOL*

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:41

ik kom zat leuke mannen tegen Haha!

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:43

Eeuhhh..NIET! Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:02

Goede vraag, waar vind je leuke mannen:P
Je moet er toevallig een tegen het lijf lopen denk ik!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:04

op bokt Cool

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:05

Ik liep er tegenaan bij de Bruna Haha!
Het is mijn overbuurman Nagelbijten / Gniffelen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:03

Ik kreeg een hyvesberichtje van hem, hij kende me nog van heeeeel vroeger toen hij met zijn ouders in ons dorpje op vakantie ging Haha!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 11:31

hahaha ik had vanacht gedroomd over een heeeeeeele leuke jongen, maar helaas bleek hij een brute moordenaar :p haha, tja als ik ziek ben droom ik altijd rare dingen...

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:46

ehhh via een datingsite, kan je kiezen waar ze aan moeten voldoen:D

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:20

Op de ijsbaan Haha!

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:39

op bokt Tong uitsteken lijkt me logisch

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:46

Sportschool, speelhal, voetbalvereniging: oftewel, plekken waar mannen graag komen. Moet je wel zorgen dat je more interesting bent dan de plek waar je ze opzoekt. Clown

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:17

Ik kom ze vaak zat tegen, maar t probleem is: ze zijn allemaal aan de vrouw Bloos!

Om best wanhopig van te worden!

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:46

Nou, hier in het zuiden is het ook niet geweldig hoor Bloos . Hier heb je wel jongens die charming zijn, maar die zijn ook altijd maar op 1 ding uit.

Carnaval is overigens ook een grote geile boel Clown

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:49

Hehehe, mijn eerste en tot nu toe nog steeds laatste leuke man woonde in Zweden, kun je nagaan hoever we het tegenwoordig moeten zoeken om iets leuks te vinden Clown

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 17:37

hahaha ja maar volgens mij zijn zweedse mannen wel heel mooi Haha! (of is dat maar een fabeltje) ?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:39

Voetbalvereniging, daar loopt vaakzat genoeg leuks rond Haha!

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:41

Echte leuke mannen bestaan niet Frusty

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:48

In ieder geval niet in kroegen/discothken, want onderzoek heeft bewezen dat die relaties meestal stuklopen Knipoog

En voor de rest: Heel veel geluk hebben Haha!

Ik heb de mijne zelf echt op een droomachtige manier ontmoet....Mensen (vooral meiden die rijden) zwijmelen meestal bij mijn verhaal Huilen van het lachen ROFL

Lang verhaal, maar wel mooi Haha!

Citaat:
Onze ontmoeting was echt zo'n droomontmoeting! Ik reed in die tijd nog de Fries Nuala. Nuala was al wel ingereden maar was op straat nogal schrikkerig. Haar eigenaresse had een keer een goed ongeluk met haar gehad hierdoor en drufde haar niet meer goed buiten te rijden. Dus dat deed ik Lachen Nou heerlijk hoor, buitenritjes maken, haha! Zo ook op hele mooie zondag in februari 2007. Op een zandweggetje zag ik in de verte een andere ruiter. Ik zag al snel dat het een man was. Hij reed een heel mooi, groot bruin paard. Ik was zowel van het paard onder de indruk als van dat wat erop zat Knipoog . Toen we langs elkaar heen reden sprongen de vonken als het ware over...!

Ik studeerde toen nog in Nijmegen (rechten) en moest dus door de weeks daar zijn...maar in het weekend kreeg Nuala het zwaar...: Ik moest en zou die jongen weer zien! Dus er werden extra veel en vooral grote buitenritten gemaakt! Het weekend na onze ontmoeting gooide in zaterdag meteen weer het zadel op Nuala, zonder veel geluk...
Ik trek mijn trainingsspullen aan (ik loop graag en veel hard Haha! ) en ga hardlopen, ook in de hoop hem te zien natuurlijk....niks Boos! !
Helemaal vies en bezweet (ik zag er echt niet uit...) ga ik nog even met de hondjes lopen...en wie kom ik tegen...Jawel, mijn Thore... (ik zie er niet uit...!!!). Beetje wat gekletst, hij herkende me van het zandweggetje de week daarvoor. Dus we praatten wat over zijn paard en Nuala, over uitgaan daar in de omgeving, waar ik vandaan kom, heel leuk allemaal (alleen Bruno sprong als een wilde baviaan om zijn paard heen en blafde als een gek Clown )

De week daarop, weer op een zondag, wilde ik weer gaan rijden, natuurlijk met de hoop die leuke vent nog weer eens te zien....Ik haalde het paard van de wei en zag hem voorbij rijden...!!!! Ik heb nog nooit zo snel een paard gezadelt! Ik dacht te weten welke richting hij ging rijden en wilde die route andersom nemen zodat we elkaar tegemoet kwamen.....maar ik kwam hem niet tegen...
Helemaal teleurgesteld Nuala weer terug genomen in stap en ik wilde de route gewoon afmaken en naar huis...Tot ik op gegeven moment paarden als bezetene hoor hinniken! De Friesen van Engbers, die naast het zandweggetje stonden waar wij elkaar voor het eerst hadden ontmoet, dat moesten ze zijn! Dat geschreeuw kende ik inmiddels uit duizenden (ga er maar eens met een mooie friese, hengstige dame langs Tong uitsteken ). Nuala hoorde het ook en wilde daar maar wat graag heen, dus in volle galop terug naar het zandweggetje en wie reed daar...? Jawel!!!! Thore en zijn paardje Rano Haha!

We zijn toen samen verder gereden en aan het einde van de rit hebben we nummers uitgewisseld, onder het mom van: nog eens samen rijden... Knipoog

Ik ben toen terug gegaan naar Nijmegen en we hebben de hele week gebeld en op MSN gekletst. Vrijdags ben ik naar hem toe gegaan om een film te kijken (nou ja, kijken, ik heb me verstopt onder zijn dekbed en niet gekeken...we keken namelijk Saw III Clown )
Vanaf dat moment waren we samen Haha!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:54

Waar ik leuke mensen ontmoet..
In jawel: ''De kerk''

Ik kan de hele dienst tegen leuke jongens aan gluren en de verplichte kerkelijkse dingen worden ook altijd wel leuk met wat leuke jongens! Tong uitsteken

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:56

Nou ja Adil,, dat is bijna precies mijn verhaal wat jij omschrijft! Ik ben mijn man tegengekomen op de stal waar mijn bijrijdpaard stond omdat hij en zijn paard daarheen verhuisd waren. Na een paar keer samen rijden en een date was de vonk wederzijds over gesprongen en is hij meteen bij me ingetrokken. Nog een week of wat later hebben we zijn paard verhuisd zodat hij dichter bij ons kwam te staan. Je kunt dus echt je droomman tegenkomen tussen de paarden, wel grappig om te vertellen is dat ik dat zelf nooit verwacht had.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:57

paix schreef:
Waar ik leuke mensen ontmoet..
In jawel: ''De kerk''

Ik kan de hele dienst tegen leuke jongens aan gluren en de verplichte kerkelijkse dingen worden ook altijd wel leuk met wat leuke jongens! Tong uitsteken

Ligt eraan wat voor type je bent. Ik behoor tot het "Ongeloofismus" en ik denk dus ook niet dat ik daar iets leuks zou kunnen vinden...dan verschil je volgens mij bij voorbaat al te veel van elkaar Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:59

SusanH schreef:
Nou ja Adil,, dat is bijna precies mijn verhaal wat jij omschrijft! Ik ben mijn man tegengekomen op de stal waar mijn bijrijdpaard stond omdat hij en zijn paard daarheen verhuisd waren. Na een paar keer samen rijden en een date was de vonk wederzijds over gesprongen en is hij meteen bij me ingetrokken. Nog een week of wat later hebben we zijn paard verhuisd zodat hij dichter bij ons kwam te staan. Je kunt dus echt je droomman tegenkomen tussen de paarden, wel grappig om te vertellen is dat ik dat zelf nooit verwacht had.

Geweldig, dat is ook erg mooi om elkaar ook zo te leren kennen...!

Ik had mijn hoop op een 'paardenkerel' ook al lang opgegeven, ik had me er al bij neergelegd dat ik het ook goed zou vinden als mijn toekomstige vriend er gewoon begrip voor had dat ik veel tijd bij de paarden verbreng...dat was goed genoeg geweest...ik weet nu dat dat waarschijnlijk niet genoeg geweest zou zijn... Knipoog

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:09

Waar? Op internet Haha! Heb op die manier al menige jongens gevonden, met wie ik het ERRUG leuk had. En nu weer Haha! Bloos
Maar op school/studie lopen ook zeker veel lekkere hapjes rond Vingers aflikken Erg handig om zo saaie college's door te komen Haha!