Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Dus jij kan alsnog niet terug omdat je een tijdelijk paspoort krijgt?
saroanda schreef:Ik heb vandaag even voor je geinformeerd bij de marechaussee, je paspoort ligt zeker weten niet bij hen op Schiphol. Ook heb ik de omroepberichten even doorgespit en jouw naam komt daar helaas niet in voor.
Katja schreef:crossmonster schreef:Op Schiphol ga je gewoon de cel in als je zonder paspoort aankomt dus wat dat betreft scheelt het niet zoveel.Pfoeh hee bah ja daar is het niet zoals in nederland, belachelijk dat ze je als crimineel behandelen. Maar anderzijds begrijpelijk, geen paspoort betekend illegaal , hier in nederland ontvangen ze je dan met open armen, in het buitenland ben je een crimineel.
KimJenda schreef:de rest van de familie zit daar nog. We waren met 12 mensen heen, en de dag erop kwamen er nog 4 familieleden. Voor iedereen was het een nare vakantie, alleen was het niet mogelijk om in de herfstvakantie 16 mensen terug te laten vliegen.
KimJenda schreef:Ik vind het jammer dat sommige mensen conclusies trekken over bv mijn gedrag (flippen ??) terwijl daar geen sprake van was.
KimJenda schreef:Toen bleek dat ik de nacht daar moest blijven, ben ik even ingestort. Ze hebben me toen onder begeleiding van 5 agenten naar de ehbo op het vliegveld gebracht waar ik mocht kiezen voor een spuit met een tranquilizer. Heb dit niet gedaan, was veelste bang dat ik dan een vliegtuig zou missen door mijn sufheid.