Wat gaat jullie te ver?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat gaat jullie te ver?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:20

Praten, praten en nog eens praten...

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:22

Sonja_ schreef:
Idd.. maar ik weet niet zo goed wat ik er nu mee aanmoet.
Mijn vertrouwen is gewoon weg in hem, en weet nou niet of ik verder kan met hem.. Nagelbijten / Gniffelen

Een goed gesprek lijkt me heeel veel waard in jouw geval. Je moet met elkaar op 1 lijn zitten kwa vertrouwen, anders werkt het gewoon echt niet...

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 22:01

Inderdaad.
Morgen ga ik maar een een goed gesprek met hem aan..
Bedankt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:04

Mag ik je een tip geven voor morgen?
Probeer vooral over jouw gevoel te praten, en niet over wat hij mogelijk misdaan heeft. Dan zal hij zich minder in een hoek gedreven voelen, waardoor hij rustiger en begripvoller kan reageren, en jou waarschijnlijk beter gerust kan stellen dat er niks aan de hand is en dat 'ie hartstikke gek op jou, en alleen op jou, is.
Succes!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:11

ligt er eigelijk aan of hij haar altijd al mop noemde en andere meisjes ook.. dat dikke dikke kus zou k niet leuk vinden *LOL*
mop ook niet als hij nooit iemand mop zou noemen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:38

Ik noem al mijn vrienden vaak lieffie, en ik geef ze vaak via de telefoon of msn een kus. Dat deed ik ook voordat ik een vriend had. Mijn vriend noem ik PomPom.

edit: wat mij wel te ver gaat is wat een vriend laatst zei in een mailtje op het einde: Intieme knuffel. Dat vond ik echt naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 07:55

Dat zou ik zelfs van mijn eigen partner een idiote afsluiting vinden, laat staan van 'een' vriend.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:20

MarcoBorsato schreef:
edit: wat mij wel te ver gaat is wat een vriend laatst zei in een mailtje op het einde: Intieme knuffel. Dat vond ik echt naar.

He jasses.. Ziek Dat was ook niks voor mij nee, van niemand. Bah..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:25

Sonja schreef:
Dat zou ik zelfs van mijn eigen partner een idiote afsluiting vinden, laat staan van 'een' vriend.

haha idd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:29

Oh die intieme knuffel is echt bizar,

Maar dat sms je. Als mijn vriend uberhaupt met meisjes zou gaan sms en ( sowieso sms en eigenlijk) zou er iets niet kloppen.
hij sms t niet ( tenzij met zijn moeder hahaha )

Ik daarentegen , geef de hele wereld een x of een knuffel per sms.
En als ik iets heel goed doe op mijn werk. Krijg ik wel eens ene mailtje van mijn manager met : ik hou van je

Die sms jes hoeven dus helemaal niets te betekenen.

Ik sluit me bij sonja aan wat betreft de tip.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:34

Zo eentje had ik er ook. Ik kon er in ieder geval niet tegen.
Ik noem toch ook niet elke man liefie of schatje.

En dat soort SMS-je tolereer ik gewoon niet, laat me dan maar jaloers zijn maar ik vind dat niet normaal.
Liefs en kusjes en schatje, moppie... Nee dat doe je naar je vriendin en niet naar andere vrouwen.

Nee ik kan dat niet aan hoor.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:03

Tja, lastig, ik zou het ook niet echt leuk vinden als mijn vriend dat zou typen naar een andere meid, maar goed, ligt er ook aan hoe lang ze elkaar kennen.
Ik typ ook weleen moppiej ofzo naar vrienden van me, maar goed, noem vriendinnen ook schat, maar als t geen goede vrienden zijn vind ik t toch wel raar...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:07

Anoniem schreef:
Sonja schreef:

haha idd

Ik kreeg er ook goed de kriebels van, het klinkt gewoon heel naar en viezig. Een beetje zompig. Ik heb toen ook teruggemaild: 'Als je niks meer van me hoort komt dat omdat ik de vriendschap dood laat bloeden. 'Intieme' knuffel terug.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:21

ligt er denk ik ook een beetje aan of ie dat zegt tegen meerdere meisjes of allen tegen 1 meisje
als ie dat tegen meerdere zegt zou ik er geen problemen mee hebben
maar voor 1 meisje speciaal wel ("ik ben potverdorie je moppie" Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:22

Ik zit me nu trouwens wel af te vragen hoe een intieme knuffel eruit ziet hoor... Is dat een knuffel waarbij je ineens een tong in je oor voelt ofzo? Of handjes op een plaats waar ze bij een vriendschappelijke knuffel absoluut niet thuishoren?
Ik vind 't een zwaar ranzige term Haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:39

Ik stel me erbij voor dat een jongen je vastpakt en dan met zijn schwanz door je kleding heen naar binnen probeert te komen ofzo. Ik weet niet, maar het is gewoon too much voor me. Hij was al niet zo'n goede vriend meer maar hij verspeelt zijn kansen echt glorieus. Het is echt zo'n gladde slijmbal met een penishoofdje. Een soort penis met een bril. Dat maakt het gewoon allemaal net even wat erger gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:15

Hey Son... Lastig... 't gaat weer niet goed hè. Ach gut Wat dat mop betreft, ik weet niet. Ik noem iedereen altijd 'lieve schat', 'schat' enzo.. Dus als het daar alleen om ging zou ik zoiets hebben van tja.. Maar omdat het ook iemand is die hij leuk vond maakt het wel iets anders. Maar hij liegt ook gewoon heel vaak. Té vaak eigenlijk. Heb altijd een beetje het idee dat hij z'n vrijheid wil, maar óók een vaste relatie. Tja, of dat samen gaat, don't know. Bij sommige mensen wel, maar ik denk bij de meeste niet. Ik geloof wel zeker dat S gek op je is, maar hij denkt er iets te makkelijk over denk ik, en hij wordt te snel boos.. Praten hebben jullie al zovaak gedaan.. maar volgens mij snapt hij gewoon niet dat jij ermee zit, of hij wil het niet snappen.. echt lastig.. Hoop dat het weer hélemaal goed komt zoals in het begin, want jullie zijn echt leuk met elkaar!! Sterkte enzo. Kusje

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:17

Dat liegen irriteert mij meer dan de woordjes. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.

Zelf stuur ik ook altijd naar iedereen gewoon 'kus' of 'xxx' op het einde van het smsje. Ongeacht het geslacht Knipoog
Van dat 'mop' weet ik niet zo goed wat ik moet denken. Moet wel toegeven dat als ik iets heel sarcastisch wil zeggen, dat ik d'r ook nog wel es 'schát' achter of voor zeg.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:27

Nakisha schreef:
Sommige mannen praten zo, en dat is geen ramp.... (hoewel érg sleazy, vind ik zelf... maar das's persoonlijk) Maar er over liegen vinden ik een tweede!! Als er niks is, hoef je er niet om te liegen, toch?
Inderdaad, hier dacht ik ook aan! Er zijn best wel venten die gewone vriendinnen aanspreken met koosnaampjes e.d. Maar dat ie erover liegt en zich makkelijk wil vanaf maken vind ik toch maar vreemd..

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:11

MarcoBorsato schreef:
Ik stel me erbij voor dat een jongen je vastpakt en dan met zijn schwanz door je kleding heen naar binnen probeert te komen ofzo. Ik weet niet, maar het is gewoon too much voor me. Hij was al niet zo'n goede vriend meer maar hij verspeelt zijn kansen echt glorieus. Het is echt zo'n gladde slijmbal met een penishoofdje. Een soort penis met een bril. Dat maakt het gewoon allemaal net even wat erger gewoon.

hahaha, ieieielll. Gelijk heb je, dat is wel echt een manier om je kansen te verspelen.

maar goed, terug naar de TS. Ik vind dat moppie niet zo erg. een ex van me noemde ook alles en iedereen moppie/schat enz. en toch zij hij het tegen mij anders... het ging meer op de toon en de manier waarop het gezegd word.

maar waar het om gaat is denk ik dat het vertrouwen tussen jullie niet helemaal lekker is. en als je zegt dat hij vaker gelogen heeft, snap ik ook waarom! echt vertrouwen is de basis van een relatie, als dat niet goed zit ga je het zwaar krijgen ben ik bang. en hoe fijn is dat, een relatie met iemand die liegt?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:44

MarcoBorsato schreef:

Wat een geweldige uitdrukking, een soort penis met een bril Huilen van het lachen
Maar om even ontopic te blijven, TS, zou sowieso even goed met je vriend hierover praten. Dat het vertrouwen in hem nu minder is kan ik me goed voorstellen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:07

Ik zou d'r absoluut geen probleem van maken. Maar ik noem alles liefje, schatje, lekkerding, mooierd, noem maar op. Tsjah, automatisme denk ik? Dus beetje schijnheilig als ik het dan erg zou vinden als mijn partner het wel deed, terwijl ik het zelf ook doe.

Als er sowieso al vertrouwensproblemen zijn, dan begrijp ik wel dat je het vervelend vindt. Maar IK zou het niet erg vinden. Helemaal niet, zelfs.

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 16:08

Dat ken ik van mn ex, die zei tegen al zijn vriendinnen "ik zie je graag lieverd", en vroeg zich dan af wat MIJN probleem daarmee was Stoom uit je oren Verward Hamer (
Uiteindelijk toch nog lang samen geweest met hem (3 jaar), en daar nu onwijs veel spijt van. Hij heeft me bedrogen en belogen (idd, hij loog er ook over "nee ik stuur zo'n dingen niet meer", tot ik er weer achter kwam op een toevallige wijze... Boos! ) Mijn ervaring is dus dat zo'n mannen alleen hun l*l achterna lopen, met daarin waarschijnlijk ook hun hersenen, maar kom, ik ben niet meer onpartijdig Clown

Ik zou eens goed met hem erover praten, maar je moet vooral niet denken dat je vreemd bent, HIJ doet iets verkeerd, en JIJ moet dat niet pikken!! Kom voor jezelf op, zeg waar het op staat, en dat vooral het liegen bij je in het verkeerde keelgat is geschoten (dat was toch zo he? Clown ), en dat hij nu zijn best mag doen met het goed te maken. (Als jij dat nog wil...)

Succes!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:25

Zitaswoon schreef:
Dat ken ik van mn ex, die zei tegen al zijn vriendinnen "ik zie je graag lieverd", en vroeg zich dan af wat MIJN probleem daarmee was Stoom uit je oren Verward Hamer (
Uiteindelijk toch nog lang samen geweest met hem (3 jaar), en daar nu onwijs veel spijt van. Hij heeft me bedrogen en belogen (idd, hij loog er ook over "nee ik stuur zo'n dingen niet meer", tot ik er weer achter kwam op een toevallige wijze... Boos! )

Klopt, en maar zeggen dat het niet meer gebeurd, dat hij geen smsjes meer stuurt en geen contact meer heeft....
Yeah right...

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 22:57

Hoi,

ik ben het met je eens. Ik vind een ander meisje moppie noemen niet kunnen en afsluiten met x ook niet. het kan zijn dat hij er geen kwaad van weet en niet weet dat hij jou er pijn mee doet. Leg t aan hem voor zeg hoeveel pijn het je doet en dat jij je er bagger onder voelt. Zeg gewoon dat je dit niet kan accepteren en als hij je gevoel respecteerd zal t ook niet meer voorkomen.

Gebeurd dit in de toekomst weer, dan zeg je gewoon dat je hem even niet wilt zien omdat je over de hele situatie wilt nadenken omdat hij je gevoel niet respecteerd.........................hij zal dan ook nadenken en als hij van je houd en echt voor je gaat zal het noooooooooooooooooooooooooit meer voorkomen

sterkte!