Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sonja_ schreef:Idd.. maar ik weet niet zo goed wat ik er nu mee aanmoet.
Mijn vertrouwen is gewoon weg in hem, en weet nou niet of ik verder kan met hem..

MarcoBorsato schreef:edit: wat mij wel te ver gaat is wat een vriend laatst zei in een mailtje op het einde: Intieme knuffel. Dat vond ik echt naar.
Dat was ook niks voor mij nee, van niemand. Bah.. Sonja schreef:Dat zou ik zelfs van mijn eigen partner een idiote afsluiting vinden, laat staan van 'een' vriend.
Anoniem schreef:Sonja schreef:Dat zou ik zelfs van mijn eigen partner een idiote afsluiting vinden, laat staan van 'een' vriend.
haha idd
)
Wat dat mop betreft, ik weet niet. Ik noem iedereen altijd 'lieve schat', 'schat' enzo.. Dus als het daar alleen om ging zou ik zoiets hebben van tja.. Maar omdat het ook iemand is die hij leuk vond maakt het wel iets anders. Maar hij liegt ook gewoon heel vaak. Té vaak eigenlijk. Heb altijd een beetje het idee dat hij z'n vrijheid wil, maar óók een vaste relatie. Tja, of dat samen gaat, don't know. Bij sommige mensen wel, maar ik denk bij de meeste niet. Ik geloof wel zeker dat S gek op je is, maar hij denkt er iets te makkelijk over denk ik, en hij wordt te snel boos.. Praten hebben jullie al zovaak gedaan.. maar volgens mij snapt hij gewoon niet dat jij ermee zit, of hij wil het niet snappen.. echt lastig.. Hoop dat het weer hélemaal goed komt zoals in het begin, want jullie zijn echt leuk met elkaar!! Sterkte enzo.

Nakisha schreef:Inderdaad, hier dacht ik ook aan! Er zijn best wel venten die gewone vriendinnen aanspreken met koosnaampjes e.d. Maar dat ie erover liegt en zich makkelijk wil vanaf maken vind ik toch maar vreemd..Sommige mannen praten zo, en dat is geen ramp.... (hoewel érg sleazy, vind ik zelf... maar das's persoonlijk) Maar er over liegen vinden ik een tweede!! Als er niks is, hoef je er niet om te liegen, toch?
MarcoBorsato schreef:Ik stel me erbij voor dat een jongen je vastpakt en dan met zijn schwanz door je kleding heen naar binnen probeert te komen ofzo. Ik weet niet, maar het is gewoon too much voor me. Hij was al niet zo'n goede vriend meer maar hij verspeelt zijn kansen echt glorieus. Het is echt zo'n gladde slijmbal met een penishoofdje. Een soort penis met een bril. Dat maakt het gewoon allemaal net even wat erger gewoon.
MarcoBorsato schreef:Ik stel me erbij voor dat een jongen je vastpakt en dan met zijn schwanz door je kleding heen naar binnen probeert te komen ofzo. Ik weet niet, maar het is gewoon too much voor me. Hij was al niet zo'n goede vriend meer maar hij verspeelt zijn kansen echt glorieus. Het is echt zo'n gladde slijmbal met een penishoofdje. Een soort penis met een bril. Dat maakt het gewoon allemaal net even wat erger gewoon.
Maar ik noem alles liefje, schatje, lekkerding, mooierd, noem maar op. Tsjah, automatisme denk ik? Dus beetje schijnheilig als ik het dan erg zou vinden als mijn partner het wel deed, terwijl ik het zelf ook doe.
(
) Mijn ervaring is dus dat zo'n mannen alleen hun l*l achterna lopen, met daarin waarschijnlijk ook hun hersenen, maar kom, ik ben niet meer onpartijdig
), en dat hij nu zijn best mag doen met het goed te maken. (Als jij dat nog wil...)Zitaswoon schreef:Dat ken ik van mn ex, die zei tegen al zijn vriendinnen "ik zie je graag lieverd", en vroeg zich dan af wat MIJN probleem daarmee was![]()
![]()
(
Uiteindelijk toch nog lang samen geweest met hem (3 jaar), en daar nu onwijs veel spijt van. Hij heeft me bedrogen en belogen (idd, hij loog er ook over "nee ik stuur zo'n dingen niet meer", tot ik er weer achter kwam op een toevallige wijze...)