voorstellen van jouw liefde aan je ouders

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Re: voorstellen van jouw liefde aan je ouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:23

Mijn vriend heeft vroeger bij me op school gezeten en toen gingen we al erg veel met elkaar om, dus daar kennen mijn ouders hem van. Hij komt al jaren bij ons thuis.

Zijn ouders zullen me vast van naam kennen, doordat we vroeger met elkaar om gingen, en ze hebben ook wel een vermoeden denk ik dat we met elkaar gaan. Maar helaas mag ik er alleen komen als ze niet thuis zijn, en stelt mijn vriend me maar nooit aan ze voor. Daar moet zeer binnenkort echt verandering in komen, want ik vind dit helemaal niks.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:28

Mijn ouders hebben een goede kennis, en van die kennis zijn zijn ouders weer een goede kennis. Dus onze ouders en wij zelf kwamen elkaar op verjaardagen al tegen sinds dat we jong waren.

Het is pas echt wat geworden toen een hele goede vriend van mij bij mij langs kwam en hem mee had. Hij kwam dus al op bezoek en in contact met mijn ouders voordat we wat hadden (na het af en toe tegen komen bij kennissen).

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:59

Mijn ouders zijn gescheiden en ik woonde toen nog bij mijn moeder
maar die is altijd zo geweest van; "O leuk eet hij dan ook meteen mee? vraag maar wat z'n lievelingseten is dan maak ik dat wel klaar" Haha! dus nooit een probleem geweest. Zei na een week al van hij mag hier best blijven slapen als dat makkelijker is hoor.

Mijn vader (klein beetje conservatief)woont in Friesland dus jan moest meteen blijven slapen
hij van; dan kan ie vanavond op de logeerkamer. ik van; echt niet die slaapt bij mij in bed! is bij ons mam ook altijd hoor!.. Papa; "Ow..." De eerste keer dat ie m ook zag; "En wat doen je vader en moeder voor de kost?" Nagelbijten / Gniffelen ROFL Maar nu zijn het echte goede maatjes gaan gezellie met z'n 2 naar de bouwmarkt als we daar zijn.

En ik kan ook heeel goed met mijn schoonouders, echt super lieve mensen.
Ik was wel het eerste vriendinnetje wat Jan mee naar huis nam dus dat was voor hun ook wel bijzonder.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:03

Haha mijn vader werkt normaal tot savonds laat... toch toevallig dat hij precies die dag ineens om 1 uur klaar was.. hihi die arme jongen kreeg een heel kruisverhoor...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:18

Ik schoof gelijk mee aan het kerstdiner de eerste keer dat ik mijn exschoonouders ontmoette.

Mijn ex en ik hadden destijds twee weekjes iets en het klikte gewoon goed. Zijn ouders hebben nooit problemen met mij gehad al had ik wat moeite met zijn moeder. Maar goed, dat ging naar verloop van tijd ook over. Tussen mijn ouders en hij klikte het gewoon heel goed, maar mijn ouders zijn dan ook wel hele makkelijke mensen.

De ex daarvoor was trouwens ook een mooi verhaal. Die ouders waren niet thuis, en ik was bij hem, we lagen echt uitgebreid te zoenen op de bank. Hoorde niks, stond ineens die moeder voor onze neus... *OEPS*

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:34

Bij me ex ging het heel goed, klikte ook goed allemaal.

Me nieuwe vriend moet ik binnenkort nog ff voorstellen, me ouders kijken er al naar uit dus zal vast goedkomen!

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:32

Bij mij ging het een beetje stroef, het is natuurlijk een beetje onwennig, maar nu gaat het super. Hij wordt bij mij thuis goed opgenomen en overal bij betrokken, en ik ook bij hem thuis Lachen

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 20:29

echt veel verschillende verhalen zeg! uiteenlopend van moeizaam tot ze kenden hem al. echt leuk om te lezen

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:06

mijn moeder kent mijn vriend al vanaf dat hij nog een klein jochie was, we hebben samen op de basisschool in de klas gezeten. zijn vader herkende mij eerst niet, was lang geleden dat hij mij gezien had haha

vind het alleen jammer dat zijn moeder en mijn vader het niet meer mee kunnen maken.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 08:31

Bij mijn moeder ging het helemaal goed geen problemen, er zijn echter veel verhalen de ronde gegaan over mijn vriend en mijn vader vond het dus niet bepaald leuk *om het zachtjes uit te drukken* dat ik iets met hem had. Nu na een half jaar gaan die twee super, ons pap vind hem een schat van een jong Lachen

En ik bij mijn schoonouders is helemaal geweldig Haha! De vader van mijn vriend heeft een relatie met mijn tante, voor mij was het dus thuis komen geen probleem. en met zijn moeder en stiefvader gaat het ook goed gelukkig! Ja

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 11:56

Mijn moeder bracht me met de auto naar hem toe, hij woont nogal een stuk verderop en ze wou niet dat ik met de trein ging. Mijn vader zag hem voor het eerst toen hij voor het eerst bij mij thuis kwam. Geen probleem bij allebei niet eigenlijk Haha!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 12:05

Met mijn vriend ging dat erg goed. Hij kwam hier om de gecrashte computer te redden van de ondergang en ook voor mij Schijnheilig
Hij had een 6-pack bier mee voor mn vader, een fles wijn voor m'n moeder en drop voor m'n broertjes mee dus ze waren gelijk verkocht Bloos
Alleen het leeftijdsverschil moesten ze even aan wennen, maar ze zagen al wel snel dat het een verantwoordelijke jongen is enzo. Lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 12:08

pitbullgup schreef:
Mijn ouders zijn gescheiden en ik woonde toen nog bij mijn moeder
maar die is altijd zo geweest van; "O leuk eet hij dan ook meteen mee? vraag maar wat z'n lievelingseten is dan maak ik dat wel klaar" Haha! dus nooit een probleem geweest. Zei na een week al van hij mag hier best blijven slapen als dat makkelijker is hoor.

Mijn vader (klein beetje conservatief)woont in Friesland dus jan moest meteen blijven slapen
hij van; dan kan ie vanavond op de logeerkamer. ik van; echt niet die slaapt bij mij in bed! is bij ons mam ook altijd hoor!.. Papa; "Ow..." De eerste keer dat ie m ook zag; "En wat doen je vader en moeder voor de kost?" Nagelbijten / Gniffelen ROFL Maar nu zijn het echte goede maatjes gaan gezellie met z'n 2 naar de bouwmarkt als we daar zijn.

En ik kan ook heeel goed met mijn schoonouders, echt super lieve mensen.
Ik was wel het eerste vriendinnetje wat Jan mee naar huis nam dus dat was voor hun ook wel bijzonder.

Haha herkenbaar, ik kwam ooit bij een scharrel thuis en het eerste wat me werd gevraagd, na dat ze hadden uitgevonden dat ik helaas te dom was voor het VWO maar dat ik de HAVO op m'n sloffen deed, wat voor werk m'n ouders deden. Ik mocht de mensen gelijk NIET, dus mijn vader was ipv een exporthandelaar van volkswagens aan Duitsland, even background manager bij volkswagen *LOL*