"De ware" vs. "de toekomst"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Re: "De ware" vs. "de toekomst"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:34

Citaat:
Dat je een deel van een stel bent wil niet zeggen dat je geen individu met eigen wensen meer bent.

Goed gezegd Karin!

Volgens mij vergeten mensen dat nog wel eens...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:36

als ik denk dat het de ware is ging ik mee Lachen Lachen althans in mijn jongere jaren Lachen ik hou nog steeds wel van een avontuur............ alleen heb ik nu zoveel verantwoordelijkheid dat ik het niet kan maken.......... maar neemt niet weg dat ik het niet zou willen Lachen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:38

Als het écht is wat ik wil, echt gewoon een hele grote kans, dan zou ik weggaan. Zou wel heel erg wennen zijn, maar m'n gevoel zou niet minder worden denk ik.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:44

Echte liefde overwint alles.
Ik zou de studie kiezen. Als het goed is, blijft het goed. Als het niet goed is en het gaat uit heb je in ieder geval de juiste studie gehaald voor je droombaan. Er zijn meerdere mannen in de wereld.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:24

Ik ben een rasechte carrière vrouw, met onwijze ambitie, gek op studeren en mijn hobby/werk, ik ga dus voor de studie.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:45

Ik zou ook absoluut voor mijn eigen toekomst en studie gaan.
Als het echte liefde is dan zou ik het doen met de weekeinden, en wat is 4 jaar op een mensenleven...

Ik denk dat je de rest van je leven een knagend gevoel houdt als je het niet doet... En je weet nooit of de ware echt de ware is natuurlijk Lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:20

Ik denk dat ik ook voor de studie zou gaan. Als mijn vriend echt de ware is dan overleven we die 4 jaar wel. En ik weet zeker dat hij me hierin ook zou steunen.
We zien elkaar in de weekenden en ik weet zeker dat we door de week ook wel stiekem op en neer zullen reizen om elkaar te zien.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:41

Ik denk dat ik toch voor de ware zou kiezen dan.
Ik hoef niet perse carriere te maken, al zijn veel centen natuurlijk wel aantrekkelijk.
Nu ik er zo over nadenk zou ik toch eigenlijk niet weten wat ik zou doen, ligt ook beetje aan de gehele situatie.