zouden jullie met je vriend willen werken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fionaa

Re: zouden jullie met je vriend willen werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:52

Ik heb hem op mn werk toendertijd ontmoet.
We hadden allebei een andere afdeling, hij stond echt in de winkel en ik bij de balie zeg maar (bloemen en planten) en we zagen elkaar wel maar het ging goed.

Nu zijn we alweer 3 jr verder maar zou het nu niet meer willen. Hij heeft daar een hogere functie gekregen en ik heb nu een andere baan wat mij beter ligt.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:53

Wij (mijn vriend en ik) hebben nu meer dan 11 jaar een relatie en werken nu bijna 10 jaar samen in zijn bedrijf.
Zoals al eerder gezegd werd: soms donder en bliksem, maar dat is zó weer bijgelegd.

Ik weet eigenlijk niet beter. Haha!

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:57

Het zou bij mij heel erg aan de situatie liggen.

Bijvoorbeeld samen een eigen bedrijf, waarin je allebei met je eigen ding bezig bent lijkt me erg leuk. Maar als je de hele dag samen aan het werk bent zou dat toch niet echt wat voor mij zijn. Ik ben echt iemand die ruimte nodig heeft en als ik iemand een hele dag zou zien en daarna thuis weer word ik echt ontzettend chagerijnig Bloos

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:24

Spirit schreef:
Maethoriel schreef:
Mhm, ik ben bang van niet Nagelbijten / Gniffelen
Mijn vriend is onderofficier in het leger, dat betekent dat ik dan constant onder zijn bevel sta *LOL* Andersom ook niet, dan zouden we samen één klas moeten runnen, lijkt me ook niet Tong uitsteken

Met vwo word je officier, dus dan staat hij onder jouw bevel. Tong uitsteken Whoosh!

Oeh, dat verandert de zaak aanzienlijk Haha! 'Zo schat, druk jij je maar eens 50 keer op' Whoosh! Schijnheilig

Haha, nee hoor, met de banen die we nu allebei hebben, zie ik ons niet samenwerken Clown
Weet ook niet of ik samen een bedrijf zou willen oid, ik vind het wel prima zo, allebei ons eigen ding Ja

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:39

mijn ex heb ik leren kennen op het werk. hij was daar kok en ik kwam als bediende daar werken.
we hebben dus een tijdje verkering gehad en het was altijd heel gezellig en het ging altijd heel goed, maar sinds het uit is heb ik niet meer gewerkt, waarom niet? ik heb geen idee.. het is rustig dus de baas heeft niet veel mensen nodig, en omdat we maar 2 koks hebben en heel veel bediende heeft hij mij er voor dit seizoen uitgegooit. beetje jammer.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:44

Echt niet! We zijn allebei erg dominant. Mijn man heeft een eigen bedrijf en ik heb redelijk wat bedrijfskunde gehad. Dat botst nu al eens en ik werk niet eens voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:46

ik zou er niet aan moeten denken.. elkaar zo vaak zien, je hebt elkaar niets meer te vertellen over hoe je dag was.. vreselijk.

mijn baas heeft zn vrouw ontmoet op zn werk, die gaan er iedere dag samen heen, lopen handje in handje naar binnen...

nee. ik heb ook graag tijd voor mezelf en mn eigen dingen Lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:05

Ik zou het niet willen. Privé en werk gescheiden houden is dan wel ineens een stuk lastiger.
Hij denkt er ook hetzelfde over, hij danst ook niet voor niets in een ander dansteam bij dezelfde sportschool Knipoog

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:08

ligt helemaal aan het werk en wat jullie functies zijn. Als je echt samen aan een project moet werken zou ik het niet willen. Dan krijg je toch meningsverschillen over hoe je het aanpakt.
Als je allebei je eigen werk hebt dan zou het me juist wel gezellig lijken Lachen

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:42

Gaat bij ons prima Lachen . Werken samen in een supermarkt, wel op andere afdelingen. Hij fulltime en ik als bijbaantje. We hebben elkaar daar ook leren kennen. Ik het begin was ik er wel bang voor dat het moeilijk zal zijn en wat al eerder genoemd is eventuele irritaties mee naar huis te nemen, maar het tegendeel is bij ons bewezen.
Nee, ik vind het erg fijn nu Lachen .
Ik denk ook dat het er erg vanaf hangt in hoeverre je hem de hele dag ziet/hoeveel contact je met hem hebt.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:22

Nou mij echt niet gezien Haha! . Nu hebben we elk ons eigen ding en we hebben het gewoon wel heel vaak over elkaars werk. Ik wil dan ook absoluut niet werken om dan bekend te staan als een 'deel van het stelletje', zeg maar. Maar later met een eigen bedrijfje, mwoah Haha! , dat lijkt me wel heel leuk, zolang ik iig wel een beetje mijn eigen ding kan doen.
Als je samenwerkt en het gaat uit, kan best lastig zijn..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:25

Mijn vriend en ik hebben elkaar 5,5 jaar terug op het werk leren kennen, zijn ook al 5,5 jaar samen en verwachten in mei ons eerste kindje Haha!

Ik heb er geen problemen mee... moet daarbij wel zeggen dat hij 40 uur werkt en ik maar 2 avonden. Maar in al die jaren hebben we nog nooit onenigheid op de werkvloer gehad ( hebben we sowieso al niet veel ). En daarbij levert het vaak wel hilarische momenten op met klanten Nagelbijten / Gniffelen

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:16

Ik moet zeggen, ik werk samen met mijn vriend.. in het begin was het leuk en aardig, maar nu vind ik het VERSCHRIKKELIJK!
Ineens denk hij dat hij gepromoveerd is tot mijn baas ofzo, en mij kan zeggen wat/hoe ik alles moet doen Boos!
Bah! nee als ik nu de keuze zou hebben zou ik het absoluut niet doen.. dat voorkomt een hoop frustratie's van beide kanten Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:26

Ik ging JUIST dingen doen die anderen niet graag wilde doen omdat ik juist geen voorkeursbehandeling wilde hebben Lachen