Citaat:want zo te horen weet je dat ik gelijk heb

In therapie, dat zie ik helemaaaaaaaal niet zitten..... gaat er een beetje een vreemd iemand in je relatie zitten spitten....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:want zo te horen weet je dat ik gelijk heb

sonjim schreef:Nope, als ik niet op nummer 1 sta is het finito. Al heb je een break in de zin van even rust en dan kijken we verder, dan vraga ik me nog af wat je relatie waard is, als iemand in die 2 weken met andere gaat zoenen of meer. Eerlijkheid is mijns inziens het belangrijkste in een relatie
Elma_ schreef:hallo,
Ik had gister een discussie met een vriendin..
En ik heb even een stelling voor jullie: Als 1 van de 2 is vreemdgegaan,. kan het dan ooit nog goed komen?
Mn vriendin zwoer van niet, omdat je altijd het beeld van je vriend(in) met een ander voor je zal blijven zien....
dipstaartje schreef:wij hebben het overleeft en zijn nu 15 jaar bij elkaar
Elma_ schreef:In therapie, dat zie ik helemaaaaaaaal niet zitten..... gaat er een beetje een vreemd iemand in je relatie zitten spitten....
Elma_ schreef:@Zorro, ja maar kijk, dit is niet de eerste keer.. ik wil niet Teveel op bokt zetten, maar dit is al de tigste keer dat hij ergens over liegt.... Ik zet hem nu neer als een l.ul, maar dat is het niet, hij is gewoon nog heel jong, in ben zijn 1e in alles en hij kan NIET praten....... Die laatste kans heb ik hem al tig x gegeven, en dan gaat het een paar week goed (hij doet dan ook echt zn best) en dan kun je wachten op het volgende dat er gebeurt.....
Elma_ schreef:Misschien heb je wel gelijk..... Maar ik kan niet geloven dat hij een grote leugenaar is...... Hij doet alles voor me, en heeft er volgens mij ook wel echt spijt van.... Maar die stunts elke keer... Je kunt gewoon letterlijk wachten op de volgende..
en dat is geen goed voorbeeld wat je geeft dan Ramooontje schreef:Als ik al deze verhalen lees over direct uit dan begrijp ik het wel maar of je het ook doet?
Ik bedoel als jaren samen bent en iets hebt opgebouwd dan kun ook jij een fout maken.
Tuurlijk hebben jullie voor elkaar gekozen maar 25 jaar lang dezelfde?