Relatie beginnen met jongen die met jou vreemd is gegaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Relatie beginnen met jongen die met jou vreemd is gegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:18

luister vooral naar je gevoel en blijf dat doen.
want dat gevoel heb je niet voor niks.
zoals je al kon lezen heb ik net een klote relatie verbroken,en ik had al maanden een rotgevoel erbij..maar toch alles goedpraten.
achteraf nooit aan moeten beginnen,ik blijf erbij....
als een relatie begint met leugens,komt het nooit meer goed!!!!

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:54

6 maand geleden zat ik in het zelfde schuitje ...
en nog erger, zijn vriendin was mijn beste vriendin ..
Ik leerde m kennen toen ze net met m had, en ik was gewoon meteen al verkocht, maar ik gunde t haar ...
n week later ging naar luxemburg met school, en wij zaten eerst gewoon te klieren op msn ...
Toen vroeg ie, om lang te komen, gewoon als vrienden ..
Maar nouja toen deden we klieren en van t een kwam t ander ..
We hebben allebei de hele week gebaald als k weet niet wat,
Maar we wouden t allebei eerlijk vertellen ..
Dus vrijdags toen ze terug was hadden we t verteld ..
Wat wel bleek was dat ze zelf ook vreemd was gegaan, en ze maakte t uit met hem ..
Ik kon nog steeds goed met m opschieten, maar gaf ook veel om mn vriendin ..
Savonds toen we naar les gingen, op de fiets, kwam ik dr tegen .. Ik heb dr aangehouden, om dr hals gevlogen en gaan janken hoeveel spijt ik ervan had dat ik dr had verneukt, etc.
t enige wat ze zei was, t maakt niet uit .. Ik heb toen tegen dr geroepen van Scheld me uit, sla me , weetikveel; doe iets .. !!
nogmaals zei ze, nu ook in tranen, t maakt niet uit !! ik vergeef t je, k wil jou niet kwijt! Toen zijn we samen naar les gefietst .. Ik veronschuldigend en zeggen dat alles mijn schuld was, en dat ik hem haar gunde, dat ze niet boos op hem moest zijn maar op mij enzo ..
Ze wou niks meer van m, de jongen waar zij mee was vreemdgegaan zat te erg in dr kop ..
Ik heb toen eerlijk aan die jongen, dus haar ex, verteld dat ik hem echt leuk vond, vanaf t begin al .. wel op msn, in t echt durfde ik t niet toe te geven, ookal vroeg zijn broer t aan me 2 dagen eerder .. toen had ik t nog ontkend ..
Hij zei tegen me, dat hij me ook leuk vond, maar t niet eerlijk tegen over mij vond, om met me te nemen, aangezien hij zn ex ook nog in zn hoofd had ..
Ik ben die avond wel naar m toe geweest, en t ging wel aan ..
We hadden wel aan mijn vriendin en zijn ex gevraagt of ze t wel goed vond, of ze dan niet boos werd ..
Toen had ik n geweldige vriend, en was ik alsnog niet mn vriendin kwijt ..
Dus nu 6 maand later ben ik nog steeds met mijn schat, en hij heeft me niet verneukt .. en aangezien hij t toen destijds ook aan zn ex heeft verteld enzo, vertrouw ik hem, dat als er wat zou gebeuren, hij dat ook eerlijk aan mij zou vertellen ..
En ja, op t begin was ik wel wat angstig, maar dat verdween langzamerhand ..

Ik zou zeggen, volg je hart ...

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:02

Heb het al eens gehad, en ik begin daar echt niet meer aan ..

Ofja, heb niks met hem gehad maar met hem bezig geweest, maar toen kapte ik het af omdat ik gewoon bang was dat hetzelfde bij mij werd gedaan. Ik wist in het begin niet eens dat hij een vriendin had ... Laterna kwam ik daar achter, was dus echt kwaad op hem, hij maakte het goed met lieve woorden etc ... En toen speelde het verhaal zich opnieuw af, heb nog steeds een zwak voor hem maar mijn verstand zegt dat ik het beter niet kan doen. Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:08

Flynn schreef:

Moet je altijd zomaar je hart volgen? Ook als je daarmee misschien een lief meisje die heel veel van hem houdt ontzettend pijn doet en kwetst? Ik weet wel hoe ik mij zou voelen als mijn (potentiele) vriend zou zeggen dat hij is vreemd gegaan en dan pas beslist me te dumpen, en dat is zeker niet gelukkig. Dan heb ik liever dat hij eerst het fatsoen heeft om me te vertellen dat hij niets meer voor me voelt, daar zal ik het veel minder moeilijk mee hebben want dan is mijn vertrouwen niet geschonden, en als hij dan een ander meisje kust zal dat misschien veel pijn doen, maar ik zal mijn geloof in eerlijke relaties niet kwijt zijn.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:08

Ik zeg nee, ook omdat ik in dezelfde situatie heb gezeten Ja

Mijn vriend was bezet toen ik hem leerde kennen. Wat begon als gezellig kletsen op msn en gewoon leuk met elkaar omgaan tijdens het uitgaan, groeide binnen een paar weken uit tot een verliefdheid van beide kanten. Toen ik hem leerde kennen, wist ik niet dat hij bezet was. Zijn relatie liep al langere tijd niet en hij was in zijn hoofd heel veel bezig met de vraag of hij nog door wilde met haar Ja

Op een avond in de kroeg vertelde hij dat hij behoorlijk in de knoop zat, hij had nog een relatie, maar voelde zich erg goed bij mij. Toen ik dat wist, heb ik een aantal dagen daarna besloten het contact tot een minimum te beperken Scheve mond Dit omdat ik hem erg leuk vond, ik heb hem toen ook gezegd nooit een beslissende factor te willen zijn in zijn relatie. Na een week kregen we weer contact en bekende hij dat hij veel aan mij gedacht had en een beslissing genomen had Ja Hij heeft het dat weekend uitgemaakt met zijn vriendin, de week daarop spraken we weer af en was het heel duidelijk dat we gek op elkaar waren. Inmiddels zijn we een halfjaar dolgelukkig samen en ben ik heel blij dat er nooit iets tussen ons is voorgevallen in de periode dat hij bezet was!

Hij heeft nooit een vinger naar me uitgestoken, terwijl die kansen er absoluut waren, ik wist immers in het begin niet eens dat hij bezet was! Ik heb altijd gezegd dat dat me ervan overtuigd heeft dat hij een enorm eerlijk en oprecht persoon is Ja Ik weet niet of ik hem had kunnen vertrouwen als hij wél met mij vreemdgegaan was terwijl hij het nog niet eens netjes met zijn vriendin afgehandeld had

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:11

een van mijn 'puberliefdes' (om het zo maar even te noemen, want eigenlijk stelde dat gewoon níks voor) die was ook met mij vreemdgegaan en toen heeft hij 't uitgemaakt met z'n vriendin en toen heb ik dus iets met hem gekregen...toen die iets met mij had is hij niet vreemd gegaan (zover ik weet althans) maar ik weet dat hij later wel bij andere 'vriendinnen' is vreemdgegaan weer... maar zo hoeft natuurlijk niet iedere jongen te zijn. Ik ken ook iemand die is vreemdgegaan (hij was getrouwd Nagelbijten / Gniffelen ) en die heeft (met het meisje waarmee hij is vreemdgegaan) nu alweer een redelijk lange relatie.

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:19

xKatleentjex schreef:
Flynn schreef:

Moet je altijd zomaar je hart volgen? Ook als je daarmee misschien een lief meisje die heel veel van hem houdt ontzettend pijn doet en kwetst? Ik weet wel hoe ik mij zou voelen als mijn (potentiele) vriend zou zeggen dat hij is vreemd gegaan en dan pas beslist me te dumpen, en dat is zeker niet gelukkig. Dan heb ik liever dat hij eerst het fatsoen heeft om me te vertellen dat hij niets meer voor me voelt, daar zal ik het veel minder moeilijk mee hebben want dan is mijn vertrouwen niet geschonden, en als hij dan een ander meisje kust zal dat misschien veel pijn doen, maar ik zal mijn geloof in eerlijke relaties niet kwijt zijn.

Dat betekend toch alleen maar dat ze beter af is zonder hem, dat ie niet genoeg om dr geeft ...
ik zeg wel, laat je leiden door je gevoel, je hartje, t doet idd zeer als t je wel gebeurt, maar je weet wel dat ie dus niet genoeg om je gaf ..

praat met hem over hoe je je voelt, heb ik iig wel gedaan ..

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:10

Mijn vriend en ikzelf hadden beide een relatie toen we elkaar leerde kennen. Eerst was het gewoon vriendschappelijk tot de vonk oversloeg. We hadden er veel over gepraat en er afgesproken dat we ervoor gingen. Eerst hebben we allebei onze relatie toen verbroken voordat we elkaar zagen!! Een hele grappige bijkomstigheid is dat zijn ex al eerder een vriend had voor wij elkaar hadden gezien en mijn ex ook... Ondertussen zijn wij alweer 4 jaar gelukkig..

Oftewel, nee ik zou hem dan niet vertrouwen.
Als hij je erg leuk vond had hij het ook eerst uit kunnen maken met de ander..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:20

Even heel kortzichtig : "hoe je eraan bent gekomen, zo kom je er ook weer vanaf"..en zo gaat het in de meeste gevallen..Uiteraard hoeft dit niet zo te zijn hoor, maar ik zou eerst eens kijken hoe of wat Knipoog
Succes.

X_Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:02

Ik zouw het niet doen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:17

Fitch schreef:
Nou, jij ziet 't wel heel erg zwart/wit. Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat die jongen helemaal niet deugt als persoon! Ieder persoon heeft een heleboel goede en slechte facetten, dat is menselijk.
Als je één keer vreemd gaat, je er hartstikke rot over voelt, het nooit weer zult doen en het gelijk uitmaakt met je partner betekent het toch niet dat je voor altijd niet deugt?
Dus TS, als jij hem leuk vindt, ga er gewoon voor, maar blijf eerlijk tegen jezelf en kap er gelijk mee als blijkt dat hij alleen maar zijn &*# achterna loopt!

Ik vind iemand die zoiets doet niet deugen als persoon ja. Zo iemand heeft geen normen en waarden en is gewoon respectloos.
Jij mag dat anders zien maar zo iemand is als vriend/man niks waard.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:24

Suzanne F. schreef:
Ik vind iemand die zoiets doet niet deugen als persoon ja. Zo iemand heeft geen normen en waarden en is gewoon respectloos.
Jij mag dat anders zien maar zo iemand is als vriend/man niks waard.

Afgod

Ik sluit me helemaal bij deze woorden aan...!

TS, doe wat je wil, maar als hij bij jou vreemd gaat, hoe zou jij je dan voelen...? Waarschijnlijk niet zo leuk, maar dat heb je het andere meisje ook aangedaan...!

Heb dan het fatsoen je vriendin eerst te zeggen dat er niks meer is tussen hun, voordat je met de volgende bezig gaat...!

Edit: Ik heb zelf een keer meegemaakt dat ik met een jongen had gezoend waarvan ik NIET wist dat hij een vriendin had, hij had gezegd van niet. Ik was zo kwaad na de tijd! Zijn vriendin ook, die maakte het uit, maar ik voelde me zo banketstaaf...! Ik wist het niet eens en ik voelde me al schuldig, ik weet dus niet hoe jij het voor elkaar krijgt hier zo makkelijk tegenover te staan...

Spaqunel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:33

niet doen, ook ervaring mee....
heb niet veel zin het hel verhaal op bokt te zetten, maar je mag altijd pm-en.

Je moet goed beseffen dat het van beide kanten heel moeilijk zal zijn om elaar volledig te vertrouwen (ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het scheelt hem niet veel) want hij is een bedrieger (als hij het een ander kan aandoen, waarom dan jou niet) en jij bent in bed gekropen met iemand die een vriendin heeft (is ook een vorm van bedriegen he).....
denk er heel goed over na of je daar mee zal kunnen omgaan.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:12

Mannen die zo doen, moedwillig vreemd gaan zijn gewoon onbetrouwbaar.. Mijn vader is ook zo'n exemplaar, altijd een reservebank.. Dat is ook de reden dat ik mijn vader nu niet meer zie, ontrouw is vreselijk!!

Nee, ik zou me er niet mee inlaten..

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:17

Ik was er ook altijd op tegen, maar het is bij mij toch gebeurd. Nu zijn we al bijna 11 maanden samen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:22

Ik zat in precies dezelfde situatie als jij Knipoog
Superleuke jongen, je kan het goed vinden samen, etc, maar hij heeft een vriendin.
Ik heb er toen voor gekozen om daar schijt aan te hebben en voor hem te gaan.

Zou ik nu weer voor die keuze staan? Dan maakt het niet uit hoe leuk hij is, hoe goed het klikt, want als hij al een vriendin heeft, wat moet hij dan met jou?

Ik ben vorige keer kei hard genaaid. Terwijl hij met mij ging (een jaar lang) heeft hij ook nog 3 andere vriendinnen gehad (eerst ik + nr1 / ik+nr 2 / ik+nr3)
Het is uitgelopen op een enorme teleurstelling en het heeft me héél lang geduurt om er overheen te komen. Hoe je je dan voelt is echt ongelofelijk poedersuiker Clown
Ik raad het dus af. Maar als je net zo verliefd bent als ik dat ook was, dan luister je naar helemaal niemand hier, dan volg je je (wss foute) gevoel Knipoog

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:31

nee. Hij heeft (recent) bewezen onbetrouwbaar te zijn en ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die ik niet volledig vertrouw.
Binckydenice schreef:
Haha ik had hetzelfde en ben al zes jaar gelukkig samen, zijn ex? Die is er nu vast wel overheen hihi....

? En dat is leuk?

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:32

xKatleentjex schreef:
Flynn schreef:

OK dan!
Precies zoals ik er ook over zou denken..
Je vertrouwen zal anders in de volgende persoon/relatie ver te zoeken zijn..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:37

Zoals je ze krijgt raak je ze ook weer kwijt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:43

Falona schreef:

Dus ik heb 3 jaar een hele leuke relatie, maar het gevoel gaat gewoon over.
Heb ik hem zo ook dan ontmoet Huilen van het lachen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:45

Mijn eerste vriend ging ook vreemd met mij, nadat hij al een relatie had van 4 jaar.
Ik ben nog 8 maanden met hem samen geweest, en toen had ik er geen zin meer in.

Toen was hij dus alles kwijt!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:16

Ik vind het een beetje ver gaan als er gezegd wordt dat zo iemand niet deugt want dan deugt er niemand, want het gebeurd zo ontzettend veel en vaak.
Ik denk dat dit soort voorvallen gebeuren als je jong bent en uitgaat en nog niet helemaal weet wat je wil, je tevens nog niet wil vas leggen en dus een beetje op onderzoek uit gaat.
Hierdoor kwets je een ander en door de confrontatie en het geweten wat begint te kangen leer je dat het eigenlijk niet kan en dat het fout is.
Niet iedereen probeert het net zoals de een heel erge spijt heeft en de ander totaal niet.
Zelfs bij volwassene gebeurd het en soms in vele ergere maten met kinderen in het spel, dat vind ik een ergere situatie en hoor je beter te weten, dan nog blijven we mensen waarvan een gevoel kan veranderen.

Dus volg je hart, een jongen die nog nooit is vreemdgegaan kan dit ook gewoon doen.
Maar als je vertrouwen in hem weg is moet je opletten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:20

jesito schreef:
Ik vind het een beetje ver gaan als er gezegd wordt dat zo iemand niet deugt want dan deugt er niemand, want het gebeurd zo ontzettend veel en vaak.
Ik denk dat dit soort voorvallen gebeuren als je jong bent en uitgaat en nog niet helemaal weet wat je wil, je tevens nog niet wil vas leggen en dus een beetje op onderzoek uit gaat.
Hierdoor kwets je een ander en door de confrontatie en het geweten wat begint te kangen leer je dat het eigenlijk niet kan en dat het fout is.
Niet iedereen probeert het net zoals de een heel erge spijt heeft en de ander totaal niet.
Zelfs bij volwassene gebeurd het en soms in vele ergere maten met kinderen in het spel, dat vind ik een ergere situatie en hoor je beter te weten, dan nog blijven we mensen waarvan een gevoel kan veranderen.

Dus volg je hart, een jongen die nog nooit is vreemdgegaan kan dit ook gewoon doen.
Maar als je vertrouwen in hem weg is moet je opletten.

Oke hier kan ik het ook wel mee eens zijn. Lachen

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:35

Ik heb precies hetzelfde probleem op dit moment. Bloos

Heb een tijdje wat gehad met een jongen, heel leuk allemaal. Het klikte echt enzo. Haha! Maar ik kwam er dus later achter dat hij een vriendin had. Als ik het had geweten, had ik het nóóit gedaan. Maar ik heb het dus wel gedaan, terwijl ik het dus niet wist. Ik weet nu niet wat ik moet denken of zeggen, dus ik ontwijk heb eigenlijk. Nagelbijten / Gniffelen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:48

__Laura schreef:
Falona schreef:

Dus ik heb 3 jaar een hele leuke relatie, maar het gevoel gaat gewoon over.
Heb ik hem zo ook dan ontmoet Huilen van het lachen ?

Je draait het om en het heeft niet betrekking op de gevoelens maar de situatie.
Als jij er een aan de haak weet te slaan terwijl hij met jou vreemd gaat dan is de kans groot dat hij jouw hetzelfde geintje zal flikken.