Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Flynn schreef:Ik zou zeggen, volg je hart ...

Dit omdat ik hem erg leuk vond, ik heb hem toen ook gezegd nooit een beslissende factor te willen zijn in zijn relatie. Na een week kregen we weer contact en bekende hij dat hij veel aan mij gedacht had en een beslissing genomen had
Hij heeft het dat weekend uitgemaakt met zijn vriendin, de week daarop spraken we weer af en was het heel duidelijk dat we gek op elkaar waren. Inmiddels zijn we een halfjaar dolgelukkig samen en ben ik heel blij dat er nooit iets tussen ons is voorgevallen in de periode dat hij bezet was!
Ik weet niet of ik hem had kunnen vertrouwen als hij wél met mij vreemdgegaan was terwijl hij het nog niet eens netjes met zijn vriendin afgehandeld had
) en die heeft (met het meisje waarmee hij is vreemdgegaan) nu alweer een redelijk lange relatie. xKatleentjex schreef:Flynn schreef:Ik zou zeggen, volg je hart ...
Moet je altijd zomaar je hart volgen? Ook als je daarmee misschien een lief meisje die heel veel van hem houdt ontzettend pijn doet en kwetst? Ik weet wel hoe ik mij zou voelen als mijn (potentiele) vriend zou zeggen dat hij is vreemd gegaan en dan pas beslist me te dumpen, en dat is zeker niet gelukkig. Dan heb ik liever dat hij eerst het fatsoen heeft om me te vertellen dat hij niets meer voor me voelt, daar zal ik het veel minder moeilijk mee hebben want dan is mijn vertrouwen niet geschonden, en als hij dan een ander meisje kust zal dat misschien veel pijn doen, maar ik zal mijn geloof in eerlijke relaties niet kwijt zijn.

Fitch schreef:Nou, jij ziet 't wel heel erg zwart/wit. Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat die jongen helemaal niet deugt als persoon! Ieder persoon heeft een heleboel goede en slechte facetten, dat is menselijk.
Als je één keer vreemd gaat, je er hartstikke rot over voelt, het nooit weer zult doen en het gelijk uitmaakt met je partner betekent het toch niet dat je voor altijd niet deugt?
Dus TS, als jij hem leuk vindt, ga er gewoon voor, maar blijf eerlijk tegen jezelf en kap er gelijk mee als blijkt dat hij alleen maar zijn &*# achterna loopt!
Suzanne F. schreef:Ik vind iemand die zoiets doet niet deugen als persoon ja. Zo iemand heeft geen normen en waarden en is gewoon respectloos.
Jij mag dat anders zien maar zo iemand is als vriend/man niks waard.

Binckydenice schreef:Haha ik had hetzelfde en ben al zes jaar gelukkig samen, zijn ex? Die is er nu vast wel overheen hihi....
xKatleentjex schreef:Flynn schreef:Ik zou zeggen, volg je hart ...
Moet je altijd zomaar je hart volgen? Ook als je daarmee misschien een lief meisje die heel veel van hem houdt ontzettend pijn doet en kwetst? Ik weet wel hoe ik mij zou voelen als mijn (potentiele) vriend zou zeggen dat hij is vreemd gegaan en dan pas beslist me te dumpen, en dat is zeker niet gelukkig. Dan heb ik liever dat hij eerst het fatsoen heeft om me te vertellen dat hij niets meer voor me voelt, daar zal ik het veel minder moeilijk mee hebben want dan is mijn vertrouwen niet geschonden, en als hij dan een ander meisje kust zal dat misschien veel pijn doen, maar ik zal mijn geloof in eerlijke relaties niet kwijt zijn.
Falona schreef:Zoals je ze krijgt raak je ze ook weer kwijt
? jesito schreef:Ik vind het een beetje ver gaan als er gezegd wordt dat zo iemand niet deugt want dan deugt er niemand, want het gebeurd zo ontzettend veel en vaak.
Ik denk dat dit soort voorvallen gebeuren als je jong bent en uitgaat en nog niet helemaal weet wat je wil, je tevens nog niet wil vas leggen en dus een beetje op onderzoek uit gaat.
Hierdoor kwets je een ander en door de confrontatie en het geweten wat begint te kangen leer je dat het eigenlijk niet kan en dat het fout is.
Niet iedereen probeert het net zoals de een heel erge spijt heeft en de ander totaal niet.
Zelfs bij volwassene gebeurd het en soms in vele ergere maten met kinderen in het spel, dat vind ik een ergere situatie en hoor je beter te weten, dan nog blijven we mensen waarvan een gevoel kan veranderen.
Dus volg je hart, een jongen die nog nooit is vreemdgegaan kan dit ook gewoon doen.
Maar als je vertrouwen in hem weg is moet je opletten.

Maar ik kwam er dus later achter dat hij een vriendin had. Als ik het had geweten, had ik het nóóit gedaan. Maar ik heb het dus wel gedaan, terwijl ik het dus niet wist. Ik weet nu niet wat ik moet denken of zeggen, dus ik ontwijk heb eigenlijk.
__Laura schreef:Falona schreef:Zoals je ze krijgt raak je ze ook weer kwijt
Dus ik heb 3 jaar een hele leuke relatie, maar het gevoel gaat gewoon over.
Heb ik hem zo ook dan ontmoet?