Heeft er iemand al foto's gezien van de nieuwe Ka...?
Vind de Ka sport/cabrio ook echt mooi..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:In eerste instantie dacht ik aan een smart, ik ben zelf erg klein dus heb geen last van ruimtegebrek, en is een echt stadsautotje, maar het schijnt dat als er een woei staat dat het autotje bijna niet te houden is
katiavl schreef:En inderdaad de ruimte! Het is net de tas van mary poppins.
katiavl schreef:Enige wat ik minder vind is dat je telkens het sleuteltje moet klikken voor je start. Als je wat trager instapt. En dat een bekerhouder 60 euro kost
xDramaQueen schreef:Linda_Bien schreef:Een mini cooper misschien? Die zijn ook klein én behoooooorlijk fashionable.
die zijn niet te betalenals ik meer dan 15.000 ga uitgeven word het absoluut de new beetle. maar dat is to much money
Elaine schreef:xDramaQueen schreef:In eerste instantie dacht ik aan een smart, ik ben zelf erg klein dus heb geen last van ruimtegebrek, en is een echt stadsautotje, maar het schijnt dat als er een woei staat dat het autotje bijna niet te houden is
Dat is absoluut niet waar! Ik rijd al ruim een jaar met heel veel plezier in mijn Smart. Doet het goed en handig in de stad, maar is ook heel pittig op de snelwegHij doet echt niet onder voor andere auto's van dit kaliber hoor.
Je moet er wel op letter dan je een semi-automaat neemt, die kan je zien doordat er een knopje aan de zijkant van je pook zit. Hiermee kan je hem op volautomatisch zetten, want zelf schakelen is niet handig vind ik.
Als je hulp nodig hebt bij het vinden van een leuke Smart roep je maar
Fifteen schreef:even toegevoegd mij auto rijd 1 op 18 en heeft een 40 liter tank