Jaloerse vrouwen! *zucht*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

Re: Jaloerse vrouwen! *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:30

pharagirlke schreef:
Wat een bullshit vind ik sommige mensen hier zeggen. Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen hoe je zó jaloers kan zijn. Mijn vriend is verpleger en werkt dus heel de tijd met alleen maar vrouwen, en daar zitten echt heule leuke meisjes bij. Maar ik vertrouw mijn vriend. Jaloezie is IMO een gebrek aan vertrouwen, een relatie zonder vertrouwen is geen relatie. Die kan je, wat mij betreft, net zo goed meteen afkappen want dat werkt toch niet

Mijn vriend is ook absoluut niet jaloers. Ik sms zelfs met mijn ex terwijl ik bij hem ben Clown Hij vraagt nooit om het te lezen en dat moet ie ook niet riskeren want daar zou ik flink pissed om worden. Het is niet omdat ik samen ben met hem dat ik ineens geen leven en eigen vrienden meer mag hebben. Ik verberg overigens ook niets hoor. Als er een sms'je komt waarvan ik denk "hmz..." dan laat ik hem dat ook gewoon lezen en praten we er over en hij doet hetzelfde.

Waarom zouden collega's geen vrienden mogen/kunnen zijn? Ze delen dezelfde interesses, zelfde opleiding enz. Waarom niet? Verward Ik snap de denkwijze van jaloerse mensen echt niet.

Als mijn vriend zo zou reageren zoals sommige hier doen, zou ik het ook stiekem doen. Hebben jullie er al eens bij stil gestaan dat jullie jaloezie er voor zorgt dat ze het stiekem moeten doen? Dat ie geheimen heeft voor jou? Knipoog Als hij het je verteld reageer je nl ziekelijk jaloers. Da's een hele logische reactie om dan gewoon niets meer te zeggen. Negatieve prikkels vermijden. Knipoog Doen we al van kinds af.

I totally agree Schijnheilig

Als ik ergens een hekel aan heb is het jaloezie. Zoals Pharagirlke al zegt, natuurlijk vinden ze elkaar op de 1 of andere manier aardig, ze delen namelijk dezelfde baan/interesses, logisch dat het dan voorkomt dat je goed met collega's overweg kunt Ja

Mijn vriend presteert het zelfs om te zeggen dat ie een leuk/knap meisje ziet waar ik gewoon bij ben. Dan kijk ik ook even, geef toe dat ze leuk is en that's it. Ik weet dat hij mij wil en geen ander, en ook al wil hij dat wel, dan moet hij naar die ander gaan. Dan ben ik blijkbaar niet de ware voor hem en moet hij vooral z'n geluk ergens anders gaan zoeken, zo simpel is dat Ja

Snap dus ook écht niet hoe mensen zo jaloers kunnen zijn. Juist door zo te reageren als die vrouw zorg je ervoor dat die man dingen geheim gaat doen en júist meer naar z'n collega toe trekt lijkt me Scheve mond

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 14:32

@Breezy302,sorry maar om jou bekrompen reactie's kan ik alleen maar lachen (en denken wat zielig,jij kijkt niet verder en je bekijkt niet de andere kant want je vindt alleen jouw kant goed.)

Maar goed,een klein updateje (ben nl net weer thuis gebracht door een andere mannelijke collega) Haha!

Wat wij elkaar toe mailden was meest van die gein PPSen,leuke vrachtwagen's foto's etc.
Wat wij ''bepraten''via de gmail gaat over werk,Nijmegse 4daagse,loon,dat zijn dochter zwanger is,zijn,hoe je je voelt, (heb nl een ongeluk gehad en zit al 9mnd in de ziektewet)
Verder geen sex,relatie's,negatieve dingen over zijn vrouw etc.

Omdat we nog steeds goeie vrienden zijn en ik vind dat ik niks kwaad doe,mail ik gewoon door en Nee daar kan ik niemand mee kwetsen want het is gewoon normaal!
Qua bellen gaan we ook gewoon door want dat deden we altijd al-wij en 15collega's meer,dus zo uniek is dat niet-- Tong uitsteken
En de inhoud daarvan is ook niet kwetsend of iets van die aard,meest gaat toch over het werk en de planner die er niks van bakt. ROFL

Mijn collega is'n binnervetter dus zal niet te koop lopen met ''joh ik heb'n smsje of mailtje gehad!!''maar verbergen doet hij het ook niet.
Hij zegt zelf dat zijn vrouw jaloers is aangelegd en dat dit soort dingen niet de 1e x zijn (voor mij wel,en ik voelde me daar gewoon ff kl*te onder,omdat er niks aan de hand is maar wel ontzettend word opgeblazen)
Ze hebben inmiddels een goed gesprek gehad,en daarin heeft hij ook gezegd van ''je kent haar niet eens,je weet niet hoe ze van karakter etc is,ze wil absoluut GEEN relatie'' en na veel gepraat is de strijdbijl begraven en hopelijk hebben ze er wat van geleerd.

Verder ben ik echt niet negatief naar haar toe,alleen het jaloerse en de handelingen die daarop volgden vond ik gewoon nergens op slaan.
Bedankt,ieder die de dingen wel kan begrijpen Ach gut

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:01

Dav schreef:
Verder ben ik echt niet negatief naar haar toe,alleen het jaloerse en de handelingen die daarop volgden vond ik gewoon nergens op slaan.

Totdat je ooit in haar schoenen komt te staan, en dan gaat in eens het lampje branden Pling

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:11

Ylana schreef:
Dav schreef:

Totdat je ooit in haar schoenen komt te staan, en dan gaat in eens het lampje branden Pling

Waar baseer jij dat op? Is nl. voor de meeste mensen onzin.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:20

Zij vind de jaloerse handelingen nergens op slaan. Zij is in de ogen van die vrouw 'de andere vrouw'.
Het lijkt me dat de TS als collega zijnde niet de hele geschiedenis van dit stel weet.
Wie weet is de man ooit vreemd gagaan, of is er vroeger iets gebeurd waardoor de vrouw van de collega zo reageerd. Dat weet ze nu eenmaal niet.
Is het gedrag van de vrouw extreem? Ja, maar misschien wel begrijpbaar...
Je kan namelijk nooit weten waarom iemand op een bepaalde manier reageerd tot je ooit in de zelfde schoenen staat.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:15

Sommigen misschien maar niet iedereen die zoiets meemaakt, reageert ook zo. Knipoog En áls iemand al zo reageert door de ervaring, wil dat nog niet zeggen dat het terecht is. Knipoog

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 19:59

Ylana schreef:

Dus iedere man die met een collega/vriendin mailt is dus een (aankomende) vreemdganger..
Nou zal een leuke gezellige bende worden hier in de wereld.

Gewoon vriendschap kan dus zeker niet tussen man en vrouw zonder sex?

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:11

jawel hoor dav!!! Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:14

sflj schreef:
Sommigen misschien maar niet iedereen die zoiets meemaakt, reageert ook zo. Knipoog En áls iemand al zo reageert door de ervaring, wil dat nog niet zeggen dat het terecht is. Knipoog

Of ze een negatieve ervaring heeft of niet. Ze hoort haar vent te vertrouwen want anders is er geen gezonde relatie. Clown

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 17:30

Ik vind het ook echt heel raar hoe veel vrouwen reageren. Tuurlijk is iedereen wel eens jaloers, maar wat heb je nou voor relatie als je je vriend niet durft te vertrouwen? Geloof me, als iemand wil vreemdgaan doet hij/zij dat toch wel, of je hem nou streng in de gaten houdt of niet. Sterker nog, als je iemand heel obsessief in de gaten gaat houden dan vraag je er bijna om dat hij op den duur dingen stiekum gaat doen, omdat hij geen gezeik wil krijgen..
IMO heeft het meer zin om aan je eigen zelfvertrouwen te werken. Zorg ervoor dat je lekker in je vel zit en je goed voelt, dan heb je helemaal geen reden om jaloers te zijn. En mocht je vriend dan toch vreemdgaan, dan is het gewoon jammer maar helaas voor hem, dan maak je het uit en is loopt hij een topvriendin mis.. Natuurlijk makkelijk gezegd zo, maar ik weet zeker dat je met zo'n instelling zelf iig een veel leuker leven hebt dan als je heel jaloers bent.

Dus nee, ik vind het helemaal niet raar dat de TS leuk omgaat met haar collega's. Lijkt me een ongezellige boel worden als je niet eens meer zou mogen mailen/praten met je collega's omdat ze toevallig man zijn Sigaar .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:10

Dav schreef:
@Breezy302,sorry maar om jou bekrompen reactie's kan ik alleen maar lachen (en denken wat zielig,jij kijkt niet verder en je bekijkt niet de andere kant want je vindt alleen jouw kant goed.)

Maar goed,een klein updateje (ben nl net weer thuis gebracht door een andere mannelijke collega) Haha!

Wat wij elkaar toe mailden was meest van die gein PPSen,leuke vrachtwagen's foto's etc.
Wat wij ''bepraten''via de gmail gaat over werk,Nijmegse 4daagse,loon,dat zijn dochter zwanger is,zijn,hoe je je voelt, (heb nl een ongeluk gehad en zit al 9mnd in de ziektewet)

Omdat we nog steeds goeie vrienden zijn en ik vind dat ik niks kwaad doe,mail ik gewoon door en Nee daar kan ik niemand mee kwetsen want het is gewoon normaal!
Qua bellen gaan we ook gewoon door want dat deden we altijd al-wij en 15collega's meer,dus zo uniek is dat niet-- Tong uitsteken
En de inhoud daarvan is ook niet kwetsend of iets van die aard,meest gaat toch over het werk en de planner die er niks van bakt. ROFL

Mijn collega is'n binnervetter dus zal niet te koop lopen met ''joh ik heb'n smsje of mailtje gehad!!''maar verbergen doet hij het ook niet.
Hij zegt zelf dat zijn vrouw jaloers is aangelegd en dat dit soort dingen niet de 1e x zijn (voor mij wel,en ik voelde me daar gewoon ff kl*te onder,omdat er niks aan de hand is maar wel ontzettend word opgeblazen)
Ze hebben inmiddels een goed gesprek gehad,en daarin heeft hij ook gezegd van ''je kent haar niet eens,je weet niet hoe ze van karakter etc is,ze wil absoluut GEEN relatie'' en na veel gepraat is de strijdbijl begraven en hopelijk hebben ze er wat van geleerd.

Bedankt,ieder die de dingen wel kan begrijpen Ach gut

dus je lacht me uit omdat ik het niet vind kunnen dat je iemand kwetst? heb je zijn vrouw zelf al gesproken? jammer dat die vent zijn relatie op het spel om een of ander meisje!

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:39

Beste Dav,

Probeer jezelf even te verplaatsen in een ander. In de vrouw van de man, de vrouw die zo overstuur is geraakt. Jij kan er van balen dat ze zo reageerd maar als je je verplaatst zul je zien dat er altijd een reden voor kan zijn.

Misschien is haar man in het verleden vreemd gegaan en is ze daar bang voor.

Misschien hebben ze momenteel problemen in hun relatie.

Misschien is ze wel jaloers (waar niets mis mee is, geeft aan dat de ene partner om de andere geeft en om de relatie geeft) en heeft ze daar echt een goede reden voor.

Misschien heeft hij haar niets verteld dat hij een andere vrouw mailt en voelt dat voor haar als bedrog (niet eerlijk en open zijn)

Er kunnen zo veel redenen zijn hiervoor maar een vrouw heeft echt altijd wel een reden om op een bepaalde manier te reageren. Ik begrijp dat dit in jouw situatie ook heel vervelend is omdat jij geen bedoelingen heb etc. Maar ik zou je adviseren niet te mailen met desbetreffende man. Wellicht weet hij dat hij met sommige acties(hoe onschuldig het ook mag lijken) zijn vrouw hysterisch kan krijgen maar dat is zijn verantwoordelijkheid en zijn relatie met de vrouw en daar moeten ze maar goed aan gaan werken ook aan hun vertrouwen. Op de 1 of andere manier is daar iets niet goed.

Het is erg vervelend voor jou omdat jij met die persoon goed kan praten en hij goed kan praten met jou maar het lijkt met gezien de situatie toch beter.

Vrouwen zijn jaloers en mannen ook, gelukkig maar dat zegt dat ze om de relatie geven....... Haha!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:55

Dav schreef:

Dus als jij met iemand omgaat die je 'wel ziet zitten' dan heb je het over sex en relaties? Ik weet het niet, maar mijn relaties beginnen meestal ook met andere onderwerpen, waar óók normale vienden het over kunnen hebben.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:05

Dav schreef:
Maar nou is de vrouw van 1collega erachter gekomen wat wij elkaar toemailden en is daar gigantisch overstuur van geraakt

Met alle respect voor je collega kan het best zijn dat er hele serieuze aanleidingen zijn waarom die vrouw overstuur raakt van jullie correspondentie. Ik zou niet zo gauw oordelen of iemand jaloers noemen (dat woord heeft een nare bijsmaak). Sommige vrouwen hebben best wel het een en ander meegemaakt met hun man (uiteraard was het "nooit bedoeld om te kwetsen") en jij kunt daar niet in kijken.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 11:30

Charmotte schreef:
Dav schreef:

Dus als jij met iemand omgaat die je 'wel ziet zitten' dan heb je het over sex en relaties? Ik weet het niet, maar mijn relaties beginnen meestal ook met andere onderwerpen, waar óók normale vienden het over kunnen hebben.

De onderwerpen waar we het wel over hebben daar kan iedereen over mee praten,ook andere vrienden/collega's
Dus snap niet wat jij hiermee bedoelt,het zijn algemene dingen die we bepraten.
Macusa schreef:
Dav schreef:
Maar nou is de vrouw van 1collega erachter gekomen wat wij elkaar toemailden en is daar gigantisch overstuur van geraakt

Met alle respect voor je collega kan het best zijn dat er hele serieuze aanleidingen zijn waarom die vrouw overstuur raakt van jullie correspondentie. Ik zou niet zo gauw oordelen of iemand jaloers noemen (dat woord heeft een nare bijsmaak). Sommige vrouwen hebben best wel het een en ander meegemaakt met hun man (uiteraard was het "nooit bedoeld om te kwetsen") en jij kunt daar niet in kijken.

Is het dan zo dat geen 1 vrouw hem mag aanspreken,mailen?!
Omdat zij er wat achter zoekt,omdat ze MISS iets heeft mee gemaakt waardoor ze zo reageert (of miss reageert ze altijd zo)

breezy302 schreef:
dus je lacht me uit omdat ik het niet vind kunnen dat je iemand kwetst? heb je zijn vrouw zelf al gesproken? jammer dat die vent zijn relatie op het spel om een of ander meisje!

Hoezo relatie op het spel zetten?
Ik wil niks van hem en hij niet van mij (en geloof me dat komt er ook niet)
Het enigste wat we doen (voor de 40ste x) we praten over werk,loon,vrachtwagen's wat is daar verkeerd aan?
Of is het beter dat hij met geen 1 vrouw meer praat omdat zijn vrouw daar niet tegen kan

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:02

als je het toch alleen maar over loon, vrachtwagens en werk hebt, dan kan je dat toch ook gewoon bespreken als jullie aan het werk zijn?
want schijnbaar zijn jullie gewoon collega's.. want vrienden hebben het over veel meer dingen dan alleen werk gerelateerde dingen..

als je WEET dat je zijn vrouw ermee kwetst.. en nee, je weet niet wat er in het verleden is gebeurt bij die vrouw, dus daar kan en MAG je niet over oordelen.. dus niet zeggen dat ze ze enorm aansteld, want je weet gewoonweg niet wat er is gebeurt in het verleden

en het is echt niet erg om een man als vriend te hebben.. en andersom ook niet.. maar het moet niet ten kosten gaan van een relatie die buiten jullie om staat Knipoog en die al veel langer loopt dan jullie 'vriendschap'

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:19

Hmm, ik heb ook wel eens zoiets gehad. Ik ging een tijdje terug wel eens eten met een vriend van me, film kijken thuis dat soort dingen. Zijn vriendin wist dat wel en ik kende haar ook. Heb nooit aanleiding gegeven tot meer, want het was puur vriendschappelijk.

Tot het stelletjes gedoe begon, zij smste hem als we wat aan het eten waren, en dan van die dingen als "je denkt niet aan me, blabla.." ik heb toen gezegd, bel haar eventjes en leg uit dat er helemaal niks aan de hand is, zeg wat liefs tegen dr, etc
Hij heeft dat toen gedaan, maar niet uit zichzelf hoor.. dat moest ik hem echt gaan vertellen.

Ik heb het contact later afgekapt omdat het erop begon te lijken dat hij wel meer ging voelen voor me, en ik was het zat om dit steeds af te moeten houden en heb zelf een vriend waar ik gelukkig mee ben. En bovendien had ik geen zin om een soort coach te moeten zijn voor hun relatie. Ze zijn later sowiso uit elkaar gegaan. Clown

Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik beide kanten kan begrijpen, maar de man moet ook uit zichzelf zn vrouw op de 1e plek zetten.
Veel mannen vatten vriendschappelijk contact toch anders op dan wij vrouwen denken..
En tegelijkertijd moet je elkaar ook wat gunnen, en vertrouwen. Zonder vertrouwen is een relatie niks. Het valt echter tegenwoordig niet mee omdat er zoveel mensen zijn die vreemdgaan..

Ik meng me niet meer in stelletjesgedoe... heb geen zin om (voor niks) de gebeten hond te zijn terwijl t stel zelf relatieproblemen heeft. Daar hou ik me buiten, maar ik ga het ook niet opzoeken door intensief mailcontact met een jongen of gezellig op de koffie te gaan. Dat doe ik alleen nog als ie homo is, of ik moet hem al jaren kennen Tong uitsteken

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 12:29

LimaMambo schreef:
als je het toch alleen maar over loon, vrachtwagens en werk hebt, dan kan je dat toch ook gewoon bespreken als jullie aan het werk zijn?
want schijnbaar zijn jullie gewoon collega's.. want vrienden hebben het over veel meer dingen dan alleen werk gerelateerde dingen..

Het begon met een vraag van zijn kant over loon,die papieren heb ik thuis liggen dus vroeg hij of ik het antwoord kon mailen,zo gezegd zo gedaan.
Hij is niet helemaal handig met computers dus vroeg die met sommige dingen om wat uitleg,wat hij gewoon kreeg als ik dat wist.

Toen werd de collega band wat vriendschappelijker en zijn we ook over andere dingen dan alleen werk gaan praten-door het ongeluk wat ik heb gehad,moest ik ook wel met hem mee rijden,dan krijg je al gesprekken die inhouderlijker al verder gaan dan puur collega praat-
We merkten dat we meerdere gezamelijke interesse's/hobby's hadden en zijn ook daar over gaan praten (zijn vrouw deelt die hobby trouwens niet)

dwaallicht,goed punt heb je daar.
En ik wil ook geen coach worden van niemand niet (volgens mij heeft dat ook geen zin in deze situatie want het stel in kwestie is ong 25jr ouder dan ik ben,en zou jij dan wat van'n broekie aan willen nemen Haha! )
Maar ook homo's kunnen wel's wat proberen hoor! ROFL

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:45

maar stel.. JIJ bent die vrouw die erg jaloers is.. omdat haar man in het verleden al eens een misstap heeft gemaakt... hoe zou jij het vinden dat je man gaat emailen met een jongere meid?

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:54

Ik heb niet alles geklezen, maar wil er toch even op inhaken.
Jaloerse vrouwen..
Tja, ik ben er zelf ook 1 geweest (in een vorige relatie)..
Maar hoe komt dat??

Vaak omdat de man geen open kaart speelt...
Het is dus een wisselwerking. Man verteld niet alles, gaat zich toch iets anders gedragen (hetzij heel simpelweg vaker op de pc, hetzij écht stiekum doen) omdat hij hoopt dat de vrouw niks ontdekt ookal is het volledig ontschuldig. Vrouw merkt dat op, en gaat op onderzoek uit, en vaak interpeteren ze de dingen nét even anders.. probleem gecreëerd..

Zou de man wél open kaart spelen en de vrouw overal bij betrekken, heeft zij geen reden om jaloers te zijn en krijgt zij méér vertrouwen in de man en hun relatie..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:14

Zulke jaloezie is imo. echt iets wat je hebt als je iemand niet vertrouwt. Alhoewel ik ook denk dat in kleine beetjes, jaloezie (of angst dat..) ook goed kan zijn. Het laat zien op een bepaalde manier dat je om degene van wie je houdt geeft, of voor jezelf een manier van duidelijkheid wanneer dingen niet altijd even duidelijk zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:27

iedereen zegt, "je weet niet wat er in haar verleden gebeurt is". Nou, niemand toch, misschien is ze wel gewoon ziekelijk jaloers? Even grote kans als dat ze wat mee gemaakt heeft. En ik blijf erbij: als je je vent zo wantrouwd, heb je imo geen relatie.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:05

Dav schreef:

Misschien is het een idee je college én zijn vrouw een keer uit te nodigen voor een etentje of iets dergelijks? Als ze je leert kennen ziet ze misschien ook in dat er écht niks aan de hand is en je echt niks meer dan vriendschap met haar man wil. Lachen

Verder is er weer een hele bult onbegrip aan beide kanten aanwezig in dit topic, jammer... Wat is 'terecht reageren' in zo'n situatie? De manier waarop iedereen hier zelf zou reageren, blijkbaar...

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 15:31

LimaMambo schreef:
maar stel.. JIJ bent die vrouw die erg jaloers is.. omdat haar man in het verleden al eens een misstap heeft gemaakt... hoe zou jij het vinden dat je man gaat emailen met een jongere meid?

Ik heb van m'n opa geleerd dat jaloezie een hele erge ziekte is,dus zou ik niet snel jaloers zijn.
En stel mijn man (pff moet er eerst 1vinden die ik leuk vind en er tijd voor hebben Haha!
maar gewoon emailen over hun gemeenschappelijke interesse's zou ik alleen maar blij mee zijn,want dan kan hij zich toch uiten en over praten,en als die ander jonger of ouder is,so bee it.
Zolang ik geen grote/rare veranderingen opmerk maak ik er geen probleem van.

En ff iets algemeens hier neerzetten,ik heb zelf een lange relatie beeindigt omdat mijn ex vreemd ging,ik heb hem de deur uit geschopt en nog geen 3mnd later was hij ''papa''bij die andere vrouw,dus het ging ook al een mooi tijdje vreemd!
Maar ik kan dat wel blijven gebruiken en iedere man over die kam heen scheren maar daar kom je niet verder mee.

@Femmefatale1---> Hij is'n binnervetter,dus zegt zoiezo al niet veel wat hem bezigt houd.
Het is miss niet goed,maar dat is iets tussen hun,zijn karakter en dat kan je niet zomaar veranderen.
Ikzelf ben een echte prater (miss dat't daarom wel zo goed klikt Clown )

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:51

Dav, vergeet niet dat omdat jij het je zelf niet kan voorstellen, het niet betekent dat andere mensen zich niet zo kunnen voelen. Iedereen ervaart dingen weer anders, en iedereen reageert anders op de dingen die ze meemaken in hun leven. Sommige worden er sterker van als iemand hun bedriegt, sommige wantrouwiger / zwakker.

In ieder geval wel fijn dat ze erover gepraat hebben, en wie weet kan je als de storm wat meer is gaan liggen dus een keertje iets leuks doen met hun allebei... Wie weet helpt het, dan ziet ze dat je goede bedoelingen hebt. En dan kan zij jou beter leren kennen, en jij haar. Lachen Als ze dan nog 'hard feelings' heeft kunnen jullie er misschien ook beter over praten samen. Nu horen jullie alles over elkaar via je collega als ik het goed begrijp, ik denk elkaar leren kennen zeker zal helpen. (als zij dat ook wil, in ieder geval..)