Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

hihi sorry even een stipje dus
Amy77 schreef:Had Estelle Gullit niet het smalle bandje gemaakt? Zag het laatst ergens op een foto, vond m nog mooi ook..kan m alleen niet op hun site terugvinden.
Heb die van vorig jaar met witte parels wel, gekregen van een vriendin.
De geluksarmband vind ik erg mooi, de bedels..
die hebben wij ook, ga ik daar eens kijken
tjady schreef:Ik heb de armband ook niet gekocht. Even offtopic maar misschien hebben jullie hem wel gezien. Ik heb gehoord dat er ook een bedel voor de pandora is die je kan kopen om pink ribbon te steunen. Op de website zie ik hem niet staan, maar misschien iemand die er meer van weet. Ik wil er alleen 1 kopen als pink ribbon er door gesteund wordt en niet iets wat nep is.
00Jess00 schreef:tjady schreef:Ik heb de armband ook niet gekocht. Even offtopic maar misschien hebben jullie hem wel gezien. Ik heb gehoord dat er ook een bedel voor de pandora is die je kan kopen om pink ribbon te steunen. Op de website zie ik hem niet staan, maar misschien iemand die er meer van weet. Ik wil er alleen 1 kopen als pink ribbon er door gesteund wordt en niet iets wat nep is.
Ik heb ook de pink ribbon bedel aan mijn pandora armband!!![]()
Deze komt bij een juwlier bij mij uit de buurt. Hiervan ging ook een deel naar het PR-fonds...
Op koopshop.nl hebben ze hem geloof ik ook... en ook van zinloos geweld, en andere goede doelen!
)