Relatie beeindigen zonder goede reden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adrija

Re: Relatie beeindigen zonder goede reden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:29

Beste annelous, mijn eerste reactie is: niet doen!! Je hebt volgens mij net een beetje een 'pantser' opgebouwd. Maar dat is wrsch nog niet sterk genoeg om je te beschermen weer gekwetst te worden. Zoals Yamcha eerder in dit topic zei: ex = exit. Vrienden worden met een ex lukt maar weinigen zonder dat daar gedonder van komt (bijv. die knipperlichtrelaties met veel verdriet), in mijn omgeving dan.

Maar ik begrijp maar al te goed dat een stemmetje in je achterhoofd zegt dat het best kan ( Extreme duivel )

Sterkte, het is moeilijk weet ik.

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 22:15

Bedankt voor jullie reacties Lachen
jullie hebben gelijk ik doe het nu in ieder geval nog niet.. Mis hem af en toe nog wel dus dat moet eerst maar eens over zijn, ik vroeg ook aan hem ik spreek alleen met jou af als ook al jou gevoelens weg zijn.. toen zei hij dat is een goede vraag.. je weet dan nooit wat er gebeurt, en heb echt geen zin om weer verliefd op hem te worden, moet er niet aan denken eerlijk gezegd haha.. lastig hoor.
Ik ga iig niet het initiatief nemen, als hij echt iets op zijn hart heeft moet hij maar zijn best doen om me dat te vertellen (of is dat raar) aangezien hij ver bij mij vandaag woont en geen OV heeft vind ik dat best een goede regel van mijzelf haha!

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 22:22

Ik kan hem eig wel begrijpen.. en snap dat jij je er erg rot onder voelt. Ach gut
ik heb ook bijna 3 jaar een relatie gehad, maar op den duur was ik er echt zat van.. ik ergerde me aan alles wat hij zei en deed, ik vond het gewoon niet leuk meer..
we hebben ook onze vele opstakels gehad en hadden een goede band, maar op een gegeven moment wou ik gewoon wat anders... ik weet niet wat het was, maar het gevoel was weg, ik wou niet meer bij hem zijn. Dus heb ik er een punt achter gezet en het was echt alsof er een last van mijn schouders afviel.. miss heel cru om dit te zeggen, maar zo voelde het wel.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 08:54

Is niet cru om te zeggen ursulaatje, als het zo was, dan was het zo. Vind het juist goed van je dat je er toen een punt achter hebt gezet. Volgens mij zijn er ook heel veel stellen die bij elkaar blijven omdat ze dat zo gewend zijn.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 09:04

even over de topic titel

een betere reden dan "niet genoeg van iemand houden"is er volgens mij niet ...

niks zo dom als bij elkaar blijven terwijl een der 2
"het wel gemakkelijk vind""het lef niet heeft om de relatie te beindigen "
en of liever blijft hangen tot er iets beters om de hoek komt

als hij niet genoeg van jou houd
om een normale relatie aan te gaan

dan moet dat voor jou ALLE alarm bellen doen rinkellen
en ook voor JOU een reden zijn om GEEN relatie met m te wilen

een richtingsverkeers relaties werken niet

een halve relatie (knipperlicht , of we blijven vrienden maar wel sex ) gaat NIET werken als een van de 2 (jij in dit geval)
meer van de ander houd en wel meer wil

klinkt misschien niet leuk
maar hou de eer aan je zelf
en geloof me een evenredige relatie
waar je allebei , ongeacht geld , gezondheid of uiterlijk
(er kan namelijk altijd iets gebeuren ... en niemand blijft de strakke 20jaren look houden )
van elkaar houd
is heel erg mooi ! en fijn ..

meis hou de eer aan je zelf
laat je niet gebruiken voor een het is wel makkelijk of
af en toe lekker relatie

sterkte

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 14:39

Ik ben nu juist degen die het niet meer wil, ik heb ook totaal geen behoefte meer om hem te zien, ik mis hem niet eens meer..
Vind mijn leven heerlijk als vrijgezel, heb nog nooit zo'n leuke tijd met hem gehad als ik nu zonder hem heb, ik vind het heerlijk.. maar hij blijft nu mij achter na lopen met allerlei smoesjes dat hij er toen zo over dacht maar dat nu dus anders is.. mij zo mist enz. Ik trap er ook echt niet in.. ik heb nu ook wel gezien dat hij totaal mijn ware liefde niet is en ik iets heel anders in een jongen zoek dan in hem, maar om nu zo hard tegen hem te zijn, vind ik soms wel moeilijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 16:46

Snap ik best Ja

Echter heb jij er alleen maar baat bij om hard en duidelijk te zijn, en hij op de lange termijn ook, ook al zal hij dat nu niet zo zien.

Hij kan immers nooit gelukkig worden met iemand die niet 100% voor hem gaat, wel? Lachen

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 20:23

nope dat is 100 % waar..

Heerlijk vrouwen aan de macht :p.. zo voelt het nu iig een beetje hahaha (vooral in tegenstelling met hoe het was toen ik het topic opende)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 07:41

Zo moet het ook voelen Ja

Mooi dat het zo veranderd is Ja

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 20:41

Aargh moet het weer ff kwijt..

Gister stond meneer dan toch voor de deur, zonder afspraak oid, hij wilde praten..
Verdriet.. alles heeft hij eruit gegooit..

Hele verhalen.. veel duidelijkheid voor mij.. maar ook weer moeilijkheden..
Hij vertelde me dat toen het uit was hij nare dingen over mij hoorde en toenadering is gaan zoeken met zijn ex (als troost en wraak naar mij toe) ze hebben toen een paar keer gedate (ze is ook bij hem thuis geweest) ze hebben gekust (geen sex gehad oid) en toen ging zij terug naar dr ex en verwachtte mijn ex blijkbaar van mij dat ik hem ook terugneem..
Nu (achteraf Clown ) moest hij huilen van spijt dat hij dat gedaan heeft en mij gekwetst heeft met zijn nare gedrag in het begin..

Ik heb heel stoer gedaan alsof het me niet veel deed en maar zeggen het is beter zo, we passen niet bij elkaar etc.. ik kan niet met je verder..
Alleen nu een dag later moet ik erg veel aan hem denken.. hij smst me telkens hoe erg hij me mist en dat hij voor me wilt vechten.. en ik betrap er mezekf telkens weer op dat als ik een sms met zijn naam ziet mijn hart een sprongetje maakt Koe .. wat vreselijk!
Ik wil sterk zijn en het niet willen maar heb steeds meer het gevoel dat mijn hart de overhand neemt en ik het liefst regelrecht in zijn armen ren..
Ik heb duidelijk gezegd dat ik er niet van gedient ben maar wel normaal met hem om wil kunnen gaan (dat ik geen haatgevoelens heb oid om wat hij gedaan heeft)

Pff wat is dit moeilijk zeg.. ik wou dat ik mijn gevoel eens uit kon schakelen.. houd dit dan nooit op..

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 20:52

..meid..ik kan niet veel zinnigs zeggen over relaties..maar 1 ding weet ik wel!..je bent altijd degene die op de eerste plaats staan..nooit genoegen nemen met minder!..ook jij bent 100% liefde waard!...en hij heeft niet voor niets toenadering gezocht met zn ex..hij is aan het twijfelen...

blijf trots op jezelf en ik begrijp het lijkt moeilijk maar gevoel kan je relativeren...

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 21:04

hij was aan het twijfelen daarom is onze relatie ook geeindigd, maar nu komt hij erachter wat hij echt voor mij voelt hij ziet nu pas in wat hij mist en wat hij aan me had (allemaal achteraf)..
Voor mij is liefde ook de ander zijn leven laten verkennen wat hij wel en niet wil en dat hij de kans krijgt zich te ontwikkelen en dingen uit te proberen (hij is 19) en zich niet moet binden.. maar in deze situatie ligt dat toch anders.. ik zou zo graag mijn gevoel uit willen schakelen, iedreen om mij heen zegt bega niet weer die fout maar phoe wat is dat lastig.. liefde maakt blind!!!! en ik heb een zwak hartje geloof ik haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:26

Iedereen heeft een zwak hartje op dit punt, schat van me Lachen

Maar aan de andere kant: hij heeft nu spijt, maar we wísten dat dat komen zou, toch? En dat dat met een hoop drama gepaard zou gaan, wisten we ook Ja

Geef jezelf een paar maanden. Geef hem een paar maanden, spijt kan een opwelling zijn, maar dat er toch geen wezenlijke verandering is. Dan houdt het op.
Over een paar maanden zijn ook jouw ergste emoties gezakt (mss over een paar weken al) en kun je het allemaal helderder bekijken. Ga niet op je gevoel van het moment af, dat is zelden wijs.
Precies om wat er nu gebeurd is, raad ik altijd contact tussen ex-en af...... je trekt een hoop oude wonden open, of houdt ze open door steeds weer elkaar op te zoeken, het leidt nooit ergens toen, en je doet elkaar nodeloos veel pijn..... niet doen, niet doen, niet doen......
Dat dit heel zwaar is, weet ik ook wel. Ik weet ook hoe gruwelijk trots je op jezelf bent als het je lukt om niet toe te geven Ja

Kom op meis!

Dikke knuf,
Yamcha

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 22:08

lief van bericht je!
Ja tis lastig en ook dat we elkaar eigenlijk wel heel interessant en leuk vinden! maarjah heb al niet terug gesmst dus ben al best trots:p!

Ff doorzetten dus, als hij weer in een opwelling voor mn deur staat moet ik maar weer ff sterk zijn...
hij vroeg mij of het OOIT goed zou kunnen komen.. toen heb ik wel gezegd ik zeg nooit nooit.. ik kan niet in de toekomst kijken.. misschien niet zo slim geweest naar hem toe.. maar hij denkt echt dat als we nu weer wat nemen onze relatie beter dan ooit is.. maar Gelukkig (& hopelijk) trap ik daar niet in (A)
En als het over een lange tijd tog gebeurt zal het wel zo moeten zijn..

Pfff tis wat die liefde!

knuffel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 22:28

Echt liefde zou je juist zekerheid moeten geven, en geen twijfel....
Het zou je blijheid moeten geven en geen verdriet....

Ik leef met je mee, meis, en ben gruwelijk trots op je!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 22:33

Annelous schreef:
ja dat is ook wel weer zo.. Kwam ik maar gewoon over een maand mijn droomman tegen dan hoef ik nooit meer aan hem te denken haha

soms kan het wat langer duren

ik zette zelf een punt achter een relatie zonder duidelijke ernstige oorzaak, het enige was dat ik niet met die jongen oud wilde worden. Het was wel gezellig en we hadden geen ruzie, maar het was gewoon tja.. niet wat ik zocht. Wel nog geprobeerd de relatie te redden, maar toen ging het alleen maar harder bergafwaarts. Toen wist ik het zeker, ik zie mezelf niet bij jou over veertig jaar. Koe

Het duurde 2,5 jaar voor ik arno tegenkwam. In die tussentijd vielen er een hoop aanbiedingen op de deurmat, maar die kwamen allemaal bij het oud papier. Clown

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 10:44

Ik heb het meegemaakt,
Maar toen was ik degene Bloos

Superleuke jongen leren kennen, alles was perfect, en was echt gek op hem..
Maar op een moment kwam ik erachter dat het toch niet echt iets voor mij was, om zo snel weer een relatie te hebben na mijn ex.. ging alles aan hem vergelijke met mijn ex, en dat vond ik niet eerlijk tegenover hem..
Aangezien mijn toenmalige vriend alleen maar slechte dingen over mijn ex te horen heeft gekregen, durfde ik niet te zeggen dat ik nog niet over hem heen was..

Op een dag kregen we ruzie over iets ontzettend sulligs, hij wou niet dat ik met mijn vrienden carnaval zou vieren, maar de hele week bij hem zou slapen en met zijn vrienden zou gaan..
Nou daar was ik het dus totaal niet mee eens Vork
En toen hebben we ruzie gekregen..
Ik heb toen alleen gezegd; sorry maar ik heb er zo echt geen zin meer in.. en toen ben ik weggegaan..

Ik heb hem niet meer echt gesproken naderhand, hij heeft me een aantal keer gevraagd of ik het goed wil uitleggen, omdat hij er niks van snapte..
Maar ik verzon er iedere keer weer een smoes op om niet te reden uit te leggen..

Als ik er zo overna denk ben ik echt ontzettend banketstaaf geweest, en dat terwijl hij super aardig tege me doet als ik hem zie, ik snap er niks van Nagelbijten / Gniffelen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:30

Wat ontzettend heftig.
Ik zit bijna te huilen bij dit verhaal, want ik zit in hetzelfde schuitje.
Stiekem hoop ik dat hij op een dag weer voor m'n deur staat. Ik zou hem met open armen ontvangen.

Je hart maakt een sprongetje bij elk smsje, maar geef jezelf de tijd om uit te vinden of dit de aandacht is en het idee dat hij nog aan je denkt, of dat het is omdat je nog steeds stapelgek op hem bent.
Je bent snel veranderd in je denken, je hebt al snel bedacht dat je niets meer met hem te maken wilde hebben, maar weet je dat wel zo zeker? Heb je niet je gevoel weggestopt?

Wel heb ik ontzettend veel respect voor het feit dat jij jezelf zo goed op nummer 1 weet te zetten! Geweldig hoe je aan jezelf denkt!

Als je hem toch terug wilt, laat hem er dan voor werken! Hij moet het maar laten zien.

Ik blijf ondertussen meelezen Lachen

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 10:12

@ Yamcha: Juist! dat is dus ook de reden dat ik hem nu niet terug wil, ik zou me teveel dingen af gaan vragen, gaan twijfelen enz. en mezelf alleen maar de grond in trappen als ik weer met hem zou zijn, ik zou namelijk telkens weer over dat meisje beginnen denk ik, en willen weten waarom zij toen wel en ik niet, ook al zegt hij dat het meer iets was om mijn jaloers te maken etc. ik geloof daar niet echt in..

@ lieneke, Ik vind het wel zielig voor je ex hoor haha! omdat ik me waarschijnlijk met zo heb gevoeld als hem Koe , maar dat hij nu zo aardig tegen jou doet is denk ik dat hij respect voor je heeft en dat hij jou waarschijnlijk nog wel ziet zitten, vind het overigens wel heel knap van hem want het lijkt mij wel moeilijk!

@ janine, wat is er met jou en je ex gebeurt?
Ja ik ben aan het uitvinden wat het nou is wat ik voor hem voel, ik weet het zelf ook niet goed. Ik kan wel zeggen dat ik niets voor hem voel maar dan lieg ik, ik heb tog bijna 3 jaar een relatie met hem gehad, en het is te vers om nu te zeggen dat al mijn gevoel weg is. Daarom neem ik hem nu ook niet terug want dat gevoel heeft niets met nu te maken, dat zijn nog de gevoelens die ik voor hem had toen hij nog mijn vriend was, en er zijn nu zoveel dingen verandert dat ook dat gevoel gaat veranderen, het heeft tijd nodig.. wel weet ik dat ik op dit moment en waarschijnlijk de eerste paar maanden geen relatie wil, met niemand, dus ook niet met hem.. Ik denk dat ik mijn gevoel wel een beetje wegstop maar voor mij is het nu verstandig om mijn verstand op de eerste plaats te zetten, als ik me eraan overgeef dan gaat het zoeizo weer mis en heb geen zin om nog een keer zo'n tijd door te maken..
haha Ja, ik heb ook tegen hem gezegd als je het echt zo graag wilt moet je er maar voor vechten, maar ik beloof niets, nou hij heeft dat wel heel serieus genomen want hoor tot nu toe heeel vaak wat van hem.. alleen hij hoort nooit wat terug Extreme duivel

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:22

In het kort, wat er gebeurd is:

Hij liet weinig van zich horen in een weekend. Op vrijdag en zaterdag dus. Hij ging vrolijk naar de kroeg, altijd smoor. Hij wilde vrijheid. Er twee keer met hem over gepraat, toen ging het alsnog weer fout. Hem boos gesmst. Hij kwam die middag (morgen 3 weken geleden), en ik heb hem voor de keuze gesteld.
Hij wilde me niet kwijt.
Maar zei het volgende: Ik weet het niet Janine, ik mis iets. De klik is weg, het gevoel is er niet meer.
Tegelijk zegt hij dit allemaal:
"Ik heb tijd nodig."
"Het gevoel is er wel, als jij er bent. Als je er niet bent is het gevoel er niet."
"Ik denk dat het voorgoed weg is."
Hij weet het allemaal niet meer.
En heb inmiddels 8 dagen niets meer van hem gehoord.
Daarvoor hadden we een leuk contact, maar ik weet niet waarom hij nu ineens niets meer van zich laat horen. Ik kan wel voor hem gaan denken, maar dat heeft toch geen zin. Ik kan niets doen dan afwachten... En hopen. Maar ik ben erg in de war, want er is veel gezegd, en ik weet het allemaal niet meer. Iets in mij schreeuwt dat het niet klopt wat er is gebeurd.
Vooral omdat hij de donderdag ervoor nog zei: "Wat gaan we er dan aan doen?" Hij wilde er iets aan veranderen.

Wat vind je ervan dat hij voor je vecht? Vind je een smsje genoeg? Zou het de moeite waard zijn om met hem af te spreken?

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:46

Ik heb het van de andere kant gehad Bloos
Na een relatie van anderhalf jaar heb ik toen de knoop doorgehakt en het uitgemaakt. Op dat moment voor zijn idee
zonder goede reden. (overgens heb ik er wel over gepraat, maar hij zag nog niet echt in waar het fout ging).

Ten eerste was ik echt een beetje mijn gevoel kwijt geraakt. Ik ging me aan steeds meer dingen irriteren, dus dan is de verliefdheid
over. Je kan natuurlijk niet altijd verliefd blijven, maar het houden van waterde ook langzaam weg.
En hij had gewoon een aantal gewoontes die mij niet bepaald aanstonden. Soms zei ik er wat van, soms niet. Maar uiteindelijk
stapelde het wel op.

En ook ik heb het uitgemaakt nadat we het een weekend leuk hadden gehad Bloos Maar dat weekend was, denk ik, meer mezelf voor de gek houden. (Ik durfde de relatie ook niet zo goed te beeindigen, je bent zo'n tijd samen en alleen verder gaan vind ik altijd een beetje eng. Zeker om zelf de eerste stap te zetten). Op het moment was het harstikke leuk en gezellig, ook een dagje weg geweest. Maar zodra de dagelijkse sleur weer kwam, kwamen bij mij ook alle bezwaren weer boven.

Zo kwam het dat het het weekend erop is uitgegaan. Met weinig begrip van zijn kant. Ik had het er zeker moeilijk mee, anderhalf jaar
vind ik niet niks, maar ik wist zeker dat ik niet de rest van mijn leven gelukkig met hem kon zijn. (dus geen ups en downs maar gewoon niet gelukkig in het algemeen). Daarom heb ik de knoop doorgehakt. Ondanks eerst een leuk weekend, en geen reden die direct aanwijsbaar was.

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 19:57

Janine1990, Wat naar zeg, je zou denken dat hij je nu wel gaat missen als je zolang geen contact hebt gehad, maar als hij zegt dat het gevoel weg is als je er niet bent vind ik dat ook wel raar.. hoe kan dat nou? hij denkt toch wel aan je enz? helemaal als hij het gevoel wel heeft als hij bij je is..
Hoelang heb je een relatie met hem gehad? Hij heeft tegen jou gezegd dat hij tijd nodig heeft dan zal ik als ik jou was gewoon wachten, als je hem nu gaat bellen oid heeft hij misschien het idee dat je hem de tijd niet gunt..
Wat bedoel je dat je denkt dat er iets niet klopt? denk je dat hij niet eerlijk tegen je is?

Ik vind het goed dat hij voor me vecht als hij dat wilt moet hij dat doen, ik heb hem alleen duidelijk gemaakt dat hij niets moet verwachten, dus een smsje enz vind ik niet genoeg, er moet echt meer gebeuren als hij mijn gevoel terug wil laten komen, het is echt apart maar het lijkt wel of de rollen omgedraait toen vergeleken met toen ik dit topic startte.. wel fijn vind ik dat haha..
Maar het is ook wel een beetje sneu voor hem.. hij laat me telkens weer zien hoe een spijt hij van zijn keuzes heeft, maar op de een of andere manier voel ik me gewoon zo anders naar hem toe.. de liefde is eigenlijk best wel hard weggeébt nadat hij zo naar tegen mij deed.. eigen schuld dikke bult dus

xNursiex: knap van je dat je dat kon! maar jij had wel de reden bij jezelf dat je je irriteerde enz. Heb je geen spijt van je keuze gehad zoals mijn ex dat nu wel heeft?

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:34

Annelous schreef:
xNursiex: knap van je dat je dat kon! maar jij had wel de reden bij jezelf dat je je irriteerde enz. Heb je geen spijt van je keuze gehad zoals mijn ex dat nu wel heeft?

Ja uiteindelijk had ik wel een reden natuurlijk. (het gaat nooit zomaar uit), maar voor hem was die niet direct aanwijsbaar.
Want hij was al anderhalf jaar zichzelf. En waarom ik me daar eerst niet aan ergerde? Ja, toch dat houden van dat weg ebt.
Maar ik kan me voorstellen dat het verwarrend was voor hem, zeker omdat we het weekend ervoor nog een dagje weg waren geweest, en toen ging het gewoon allemaal goed.

Overgens heb ik er geen spijt van Lachen Een weekje of drie heb ik me heel down gevoeld. Ook omdat ik "bang" was om vrijgezel te zijn naar zo'n lange tijd. Maar ik ben nu vrijgezel, en het bevalt me prima! Natuurlijk is een relatie leuk, maar dan wil ik er helemaal voor kunnen gaan. En niet steeds denken; is dit het wel?

En exen die spijt hebben, ja altijd zo heerlijk dubbel Boos!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:27

Annelous schreef:
Janine1990, Wat naar zeg, je zou denken dat hij je nu wel gaat missen als je zolang geen contact hebt gehad, maar als hij zegt dat het gevoel weg is als je er niet bent vind ik dat ook wel raar.. hoe kan dat nou? hij denkt toch wel aan je enz? helemaal als hij het gevoel wel heeft als hij bij je is..
Hoelang heb je een relatie met hem gehad? Hij heeft tegen jou gezegd dat hij tijd nodig heeft dan zal ik als ik jou was gewoon wachten, als je hem nu gaat bellen oid heeft hij misschien het idee dat je hem de tijd niet gunt..
Wat bedoel je dat je denkt dat er iets niet klopt? denk je dat hij niet eerlijk tegen je is?

Ik vind het goed dat hij voor me vecht als hij dat wilt moet hij dat doen, ik heb hem alleen duidelijk gemaakt dat hij niets moet verwachten, dus een smsje enz vind ik niet genoeg, er moet echt meer gebeuren als hij mijn gevoel terug wil laten komen, het is echt apart maar het lijkt wel of de rollen omgedraait toen vergeleken met toen ik dit topic startte.. wel fijn vind ik dat haha..
Maar het is ook wel een beetje sneu voor hem.. hij laat me telkens weer zien hoe een spijt hij van zijn keuzes heeft, maar op de een of andere manier voel ik me gewoon zo anders naar hem toe.. de liefde is eigenlijk best wel hard weggeébt nadat hij zo naar tegen mij deed.. eigen schuld dikke bult dus

Vind het knap hoe jij er mee omgaat. Hij heeft wel naar gedaan ja, maar misschien is dat ook wel logisch, als je erg in de war bent.
Helaas kunnen wij niet in het hoofd van een man kijken. Verdorie.
Maar wat als je hem tegenkomt? Dan pas kun je zeggen of de liefde is weggeëbt, of dat je het hebt weggestopt. Want dat lijkt me juist veel logischer.
Hij doet naar, wegstoppen die liefde, want je kan beter krijgen.. En jongen die niet naar tegen je doet.
Maar ging het niet al die tijd zo? Hij was altijd lief voor je, maar nu even niet meer.
Hij doet waanzinnig zijn best, en hij laat zien dat hij wel weer lief voor je kan zijn.
Goed dat je de boot afhoudt, maar hoelang ga je dat volhouden? Straks kom je hem ineens tegen, en sla je compleet om...

Ik had met mijn ex een relatie van 9 maanden. We dachten allebei: "Dit is voorgoed."
Iets wat ik ook uitsprak toen hij het uitmaakte: "Ik dacht echt dat dit voor altijd was."
Zijn antwoord? "Dat dacht ik ook..."
Hij heeft tijd nodig, maar heeft vorige week beloofd dat hij in het weekend nog wat van zich zou laten horen.
Heeft hij niet gedaan. En heb dus sinds vorige week vrijdag niets van hem gehoord.
Hij zal niet tegen me liegen, maar het is voor mij een gevoel, het klopt niet.
Het hoort niet op deze manier.
Hij heeft een beslissing gemaakt onder twijfel. Ik weet het zeker.
Want de donderdag ervoor heb ik het ook aangekaart, dat ik in het weekend niets van hem hoorde.
En toen wilde hij er wat aan doen.
Hij zei het zelf! "Wat moeten we er aan doen?"

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 19:25

xNursiex : ik kan me heel goed voorstellen dat dat houden van weg ebt, ik heb dat ook wel gehad, onze relatie ging altijd met pieken en dalen.. nooit constant.. Fijn dat je het fijn vind om vrijgezel te zijn.. ik moet zeggen dat ik het ook heerlijk vind! hoef nooit meer verantwoording af te leggen voor de dingen die ik doe en ga doen.. echt zo heerlijk al die vrijheid Haha!

janine1990: ik heb hem al gezien toen hij bij mij kwam.. was wel ff lastig maar ik kan erg streng zijn voor mij zelf haha.. mocht ik hem weer tegen komen en de vonk springt over ga ik het niet tegenhouden, maar omdat hij me die dingen geflikt heeft denk ik dat ik niet meer zo snel verliefd wordt.. het blijft altijd in mn achterhoofd..

Dat doet echt pijn als je denkt dat het voorgoed is.. dat dacht ik ook met mijn ex.. we hadden onze hele toekomst samen al uitgestippelt en dan komt het als een donderslag bij heldere hemel.. dat doet echt pijn
Mijn ex had eerst ook nooit wat laten horen.. later vroeg ik waarom en hij zei ik d8 dat je gelukkiger was als je niets van me hoort.. jongens denken echt heel anders dan ons geloof ik, het is dan lastig inschatten wat je wil en niet moet doen.. konden we maar even in hun lichaam kruipen en voelen wat zij voelen hé haha!
Spreek je hem ook niet op msn oid dan? misschien moet je hem anders gewoon bellen en vragen of dit echt is wat hij wilt want voor jou is dit ook niet echt duidelijk toch?