Maar ik begrijp maar al te goed dat een stemmetje in je achterhoofd zegt dat het best kan (
)Sterkte, het is moeilijk weet ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)

) moest hij huilen van spijt dat hij dat gedaan heeft en mij gekwetst heeft met zijn nare gedrag in het begin..
.. wat vreselijk!

Annelous schreef:ja dat is ook wel weer zo.. Kwam ik maar gewoon over een maand mijn droomman tegen dan hoef ik nooit meer aan hem te denken haha
, maar dat hij nu zo aardig tegen jou doet is denk ik dat hij respect voor je heeft en dat hij jou waarschijnlijk nog wel ziet zitten, vind het overigens wel heel knap van hem want het lijkt mij wel moeilijk!
Maar dat weekend was, denk ik, meer mezelf voor de gek houden. (Ik durfde de relatie ook niet zo goed te beeindigen, je bent zo'n tijd samen en alleen verder gaan vind ik altijd een beetje eng. Zeker om zelf de eerste stap te zetten). Op het moment was het harstikke leuk en gezellig, ook een dagje weg geweest. Maar zodra de dagelijkse sleur weer kwam, kwamen bij mij ook alle bezwaren weer boven.Annelous schreef:xNursiex: knap van je dat je dat kon! maar jij had wel de reden bij jezelf dat je je irriteerde enz. Heb je geen spijt van je keuze gehad zoals mijn ex dat nu wel heeft?
Een weekje of drie heb ik me heel down gevoeld. Ook omdat ik "bang" was om vrijgezel te zijn naar zo'n lange tijd. Maar ik ben nu vrijgezel, en het bevalt me prima! Natuurlijk is een relatie leuk, maar dan wil ik er helemaal voor kunnen gaan. En niet steeds denken; is dit het wel?
Annelous schreef:Janine1990, Wat naar zeg, je zou denken dat hij je nu wel gaat missen als je zolang geen contact hebt gehad, maar als hij zegt dat het gevoel weg is als je er niet bent vind ik dat ook wel raar.. hoe kan dat nou? hij denkt toch wel aan je enz? helemaal als hij het gevoel wel heeft als hij bij je is..
Hoelang heb je een relatie met hem gehad? Hij heeft tegen jou gezegd dat hij tijd nodig heeft dan zal ik als ik jou was gewoon wachten, als je hem nu gaat bellen oid heeft hij misschien het idee dat je hem de tijd niet gunt..
Wat bedoel je dat je denkt dat er iets niet klopt? denk je dat hij niet eerlijk tegen je is?
Ik vind het goed dat hij voor me vecht als hij dat wilt moet hij dat doen, ik heb hem alleen duidelijk gemaakt dat hij niets moet verwachten, dus een smsje enz vind ik niet genoeg, er moet echt meer gebeuren als hij mijn gevoel terug wil laten komen, het is echt apart maar het lijkt wel of de rollen omgedraait toen vergeleken met toen ik dit topic startte.. wel fijn vind ik dat haha..
Maar het is ook wel een beetje sneu voor hem.. hij laat me telkens weer zien hoe een spijt hij van zijn keuzes heeft, maar op de een of andere manier voel ik me gewoon zo anders naar hem toe.. de liefde is eigenlijk best wel hard weggeébt nadat hij zo naar tegen mij deed.. eigen schuld dikke bult dus
xNursiex: knap van je dat je dat kon! maar jij had wel de reden bij jezelf dat je je irriteerde enz. Heb je geen spijt van je keuze gehad zoals mijn ex dat nu wel heeft?