Herfst.. bah.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Herfst.. bah.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 15:02

Japke_Z schreef:
Mag ik hier ook even zielig zijn?
Ben flink verkouden, paarden staan in een soort van moeras, 't tocht bij ons thuis flink, afgelopen weekend was 't precies 10 jaar geleden dat m'n moeder is overleden en tot overmaat van ramp ligt m'n vriend in 't ziekenhuis en hoorde ik net dat 't weer de verkeerde kant op gaat.

Ach jeetje! Ach gut
Wat een rotweek heb jij dan!
Wat is er met je vriend dan? Jonge mensen horen niet ziek te zijn. Boos!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:04

Ik vind de herfst heerlijk!! Helemaal vandaag in het hefst zonnetje, lekker buiten zitten en genieten ! En helemaal nu ik mijn puppie heb, ze loopt met alle blaadjes die ze ziet rond te paraderen door de tuin! Zo'n mooi gezicht!!

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:21

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 10-04-22 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 15:27

Japke_Z schreef:
Janine1990 schreef:
Ach jeetje! Ach gut
Wat een rotweek heb jij dan!
Wat is er met je vriend dan? Jonge mensen horen niet ziek te zijn. Boos!

[MW] Leliev in het ziekenhuis dat dus...

He verdorie!
Een geluk dat we tegenwoordig medisch zoveel kunnen.
Sterkte voor jou! En natuurlijk voor je vriend.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:28

Heerlijk man dat nazomer weer, ik zie de bladeren van de bomen vallen, ik vind die bladeren op de grond heerlijk knisperen onder de voeten.

prima hoor die herfst !

Alsof de zomer zo mooi was dit jaar...

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:30

Ik vind de herfst ook maar niks.. tuurlijk heeft de herfst wel zijn charmes maar ik ben echt duizendmaal meer een 'lente en zomermens'. Opstaan als het donker is vind ik niks, ik vind het vreseljik dat ik het koud heb op de fiets om nog maar te zwijgen als het regent.. Dan ben ik nat én koud. Ben waarschijnlijk ook nog is gezakt voor een tentamen dus nee, oktober is niet echt mijn maand. Op naar de 1e lentedag...

@ crossmonster: nee de zomer was ook niks hier, maar het is dan in ieder geval wel licht als ik opsta en niet zo koud!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 15:31

crossmonster schreef:
Heerlijk man dat nazomer weer, ik zie de bladeren van de bomen vallen, ik vind die bladeren op de grond heerlijk knisperen onder de voeten.

prima hoor die herfst !

Alsof de zomer zo mooi was dit jaar...

De zomer hier was niet mooi, maar twee weken lang 38 graden zou ik zo weer over doen.
Maar dan met vriend, deze keer heb ik het behoorlijk verpest voor mijn ouders Schijnheilig
Zo erg dat ik niet meer mee mag Vork
Was superbruin, maar dat is allemaal verdwenen Boos!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 15:33

Mistralleke schreef:
Ik vind de herfst ook maar niks.. tuurlijk heeft de herfst wel zijn charmes maar ik ben echt duizendmaal meer een 'lente en zomermens'. Opstaan als het donker is vind ik niks, ik vind het vreseljik dat ik het koud heb op de fiets om nog maar te zwijgen als het regent.. Dan ben ik nat én koud. Ben waarschijnlijk ook nog is gezakt voor een tentamen dus nee, oktober is niet echt mijn maand. Op naar de 1e lentedag...
@ crossmonster: nee de zomer was ook niks hier, maar het is dan in ieder geval wel licht als ik opsta en niet zo koud!

Ik word helemaal blij als ik weer de geur van gemaaid gras ruik, en knoppen aan bloemen en bomen zie. Wanneer de wereld langzaam weer ontwaakt en ontdooid.

Toch moet ik zeggen, heb ik iets raars over gehouden aan toen ik de winter nog geweldig vond (lees: toen het nog wel eens sneeuwde en vroor), de geur van pas uitgemeste stallen. De mest die dan op de kar ligt, heerlijk. Op de een of andere manier.. Blond

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:34

Ja hoor, doe mij ook maar de herfst! Maar dan wel weer zoals vandaag. Ik kon zo 3 uur onderweg zijn met mijn pony door de bossen, galopperen door de bladeren - geweldig! Of lange wandelingen maken met de honden door het bos.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:21