wil zwanger worden zonder vriend!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: wil zwanger worden zonder vriend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:58

BiatCh_ schreef:
Nou de banen voor het oprapen? hier niet hoor. of voor niet het juiste diploma etc of te ver weg
jah zelfinseminatie

Met zelfinseminatie zal ze toch de vader moeten laten testen (SOA, HIV).

Overal zoeken ze mensen in de schoonmaak, dus dat is een smoes. Als je WILT werken, dan KAN je werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:04

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-23 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 17:08

de aantal jaar weet ik niet precies. 3 jaar ofzo gok ik. maar niet achter elkaar. seizoenwerk en tijdelijk werk.
laatste was contract voor 3 maanden. en daarna bijstand
maar daarvan werkt ze wel 2 dagen Ja maar onbetaald zegmaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:14

Is dit topic echt serieus of om te rellen?

23 jaar, bij ouders in wonend, uitkering, geen relatie... Wat heeft zij een kind te bieden? Het lijkt me dat er betere prioriteiten te stellen zijn vanuit die basis...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:16

Zou ze dan niet eerst zorgen voor een vast inkomen en een dak boven haar hoofd??
Je kan toch niet van vakantiebaantjes en seizoenswerk een kind willen onderhouden?!

Geen vriend+Ouders willen het niet+Geen kamertje vrij+23 en alle tijd van de wereld+geen baan
+geen geld= geen kind.

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 17:17

op dit moment inwonend ja maar staat wel in geschreven he. dus misschien voor die tijd een eigenlijk evt.
23 is voor mijn idee ook niet echt heel jong voor een kind maar liever zou ik dit met vriend hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:19

Ja met een partner zou prettig zijn, maar wat dacht je van enige stabiele thuisbasis en financiële ondergrond? Is toch best handig als je een kindje krijgt...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:19

punt 1 is al dat het huis van je ouders is, hun huis, hun regels.
Ingeschreven is wel leuk, maar als je geen geld hebt kan je ook geen huisje huren.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:20

23 is zeker niet te jong MITS je alles op een rijtje hebt.

Maar TS; even een vraag aan jou, wat hier al zo vaak voorbij komt: wat heeft ze een kind te bieden?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:21

Als zij het wil en er klaar voor denkt te zijn moet ze het gewoon doen, ookal is ze geen topper in de maatschappij > ze kan nog wel een hele goede moeder zijn. Dat kan je van veel moeders die perfect in de maatschappij passen en een topbaan hebben niet zeggen. Maar ze moet het financieel inderdaad wel kunnen redden, anders maakt ze het voor zichzelf alleen maar lastiger en dat lijkt me niet de bedoeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:22

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-23 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:22

O maar je hoeft absoluut geen topper in de maatschappij te zijn om een goede moeder te zijn. Maar wat heeft een alleenstaande bij ouders (die er niet achter staan en geen ruimte voor hebben) wonende dame zonder baan en met weinig inkomen een kind in vredesnaam te bieden?
(Zonder het standaard-blerk-antwoord "liefde"...)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:23

Liefde vult geen magen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:25

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-23 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:26

Quellian schreef:
Liefde vult geen magen.

Inderdaad. En zorgt niet voor stimulerende speelgoedjes, kleuterspeelzaal om te leren samenspelen, dagje uit voor nieuwe indrukken en kennismaking met de rest van de wereld, en ga zo nog maar even door.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:27

Sonja schreef:
O maar je hoeft absoluut geen topper in de maatschappij te zijn om een goede moeder te zijn. Maar wat heeft een alleenstaande bij ouders (die er niet achter staan en geen ruimte voor hebben) wonende dame zonder baan en met weinig inkomen een kind in vredesnaam te bieden?

met liefde kom je eind, maar het betaald geen rekeningen of magen Clown
kinderbijslag is leuk, maar met een baby heb je krap 100 euro per 3 mnd
gaat niet lukken denk ik zo.
Eerste zorg is stabiele woon/werksituatie.
En ik was overings ook 23 toen ik me eerste kreeg, maar had wel een vaste baan en een man.

Mocht het toch zover komen dat zij idd zwanger raakt, dan hoop ik dat de opa en oma hun toch wel
een dak boven het hoofd bied. Evt. zorg ect, zodat moeders zich verder kan ontwikkelen.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:28

Sonja schreef:

Nee maar men heeft het hier over een fatsoenlijke baan en huisje-boompje-beestje, terwijl dat niet eens nodig hoeft te zijn.

Waarom zou je een kind meer te bieden moeten hebben dan liefde? Zorg komt voort uit liefde, en dat is naast liefde het enige wat een kind nodig heeft.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:29

BiatCh_ schreef:
op dit moment inwonend ja maar staat wel in geschreven he. dus misschien voor die tijd een eigenlijk evt.
23 is voor mijn idee ook niet echt heel jong voor een kind maar liever zou ik dit met vriend hebben

Als zij 23 is en niet de druk heeft van een eigen huishouding begrijp ik,( 49 jaar gescheiden, kinderen huis paard etc) dus echt niet wat dat kind bezielt om geen baan te hebben!

Arm, arm kind van haar! Ik hoop oprecht dat dit topic niet serieus is! Schoonmaak, callcentrums, verzorgenden, overal is werk, maar dan moet je wel van je luie kont afkomen!

Waar wil ze dat kind trouwens van betalen?

KiWiKo

Redrum............ een kind kost ook geld Lachen echt Haha!

Esmeralda

Redrumfox schreef:
Sonja schreef:

Nee maar men heeft het hier over een fatsoenlijke baan en huisje-boompje-beestje, terwijl dat niet eens nodig hoeft te zijn.

Waarom zou je een kind meer te bieden moeten hebben dan liefde? Zorg komt voort uit liefde, en dat is naast liefde het enige wat een kind nodig heeft.

zal dat kind effe honger lijden Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:30

23 jarige bijstandsmoeder zonder woning en zonder man wil kind.
Naja, wat wil je wat we daar van zeggen?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:32

Ja ik weet KiWiKo. Haha! Maar ik heb het over zorg, daar hoort uiteraard ook voeren bij Clown en een verantwoorde leefomgeving waarin iets te bieden valt: het is financieel goed geregeld dus. Dat je financieel goed moet zitten lijkt me vanzelfsprekend, als je jezelf al nauwelijks kunt onderhouden dan moet je er ook geen kinderen bij nemen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:33

Redrumfox schreef:
Ja ik weet KiWiKo. Haha! Maar ik heb het over zorg, daar hoort uiteraard ook voeren bij Clown en een verantwoorde leefomgeving waarin iets te bieden valt: het is financieel goed geregeld dus. Dat je financieel goed moet zitten lijkt me vanzelfsprekend, als je jezelf al nauwelijks kunt onderhouden dan moet je er ook geen kinderen bij nemen.

Dit is inderdaad een post van je met inhoud, maar de zus van TS heeft een bijstandsuitkering (wat zal het zijn? 450 euro per maand?), geen eigen dak boven het hoofd, dus dan loop je al snel tegen de muur op. Zorg kost geld.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:36

KiWiKo schreef:
Redrum............ een kind kost ook geld Lachen echt Haha!

Ik zat er al op te wachten kiwiko hihi

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:42

Redrumfox schreef:

kinderen hebben flesjes nodig, spuugdoekjes, melk, luiers (en die zijn echt duur!!!) kleding, bedje, beddengoed, badje, shampoo, zalfjes en poedertjes........ moet allemaal gekocht worden! en dat gaat iets lastig van het minimum van het minumum Lachen