Heel veel sterkte en beterschap!(Kan me voorstellen dat het zwaar k is, maar morgenochtend gaat het echt gebeuren, toch?)
Hahahahahaha, ja het is al laat hè Komt er allemaal niet zo soepel meer uit.Vind Paultje heel lief, maar wat hij verder doet moet ie zelf weten
Goed, hier nog even de mobiele eenheid vanaf J11Q.Ik ben er alweer uit getrommeld. Ik lig nu cartoon network te kijken. Zo even opfrissen en maar eens in mijn OK pakkie hijsen..Tot zo..
Nou sterkte ermee!En zet voor de zekerheid even met stift een pioltje waar het moet gebeuren voordat de dokter ook in de war raakt.
Nou, ik ga er nu dan maar eens vandoor. OK pakkie aan. Kleurt goed bij mijn ogen. De groente en tot sinas..
Sterkte jongen! En beterschap natuurlijk. En laat os wel even weten of je er goed vanaf bent gekomen, En hoe de resutaten zich vorderen!
Kort bericht vanaf medium care. Operatie geslaagd, paultje leeft nog.Later een uitgebreider verslag..
Wat fijn dat het is geslaagd, ik hoop dat het op langere termijn goed gaat met/zonder drain. Beterschap nog!