www.brixter.nl, taxeert je huis in een wenk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: www.brixter.nl, taxeert je huis in een wenk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 14:49

Hoe kan een site nou zien hoe het onderhoud van een huis is, hoe de omgeving onderhouden is, welke verbeteringen er zijn aangebracht in het huis etc. etc. zonder dat je dat aan kunt geven.
Ons huis wordt als tussenwoning aangemerkt, terwijl het toch echt een 2 onder 1 kap is, de inhoud en het woonoppervlak kloppen ook al niet. Bovendien is de prijs op hun site zelfs lager dan mijn WOZ waarde Huilen van het lachen .

Er grappig bedoelt deze site, maar er klopt geen jota van Knipoog , ik zou het dus lekker met een korreltje zout nemen en wanneer je echt de waarde van je woning wilt weten naar een taxateur of beëdigd makelaar gaan.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:09

Rinske schreef:
Hoe kan een site nou zien hoe het onderhoud van een huis is, hoe de omgeving onderhouden is, welke verbeteringen er zijn aangebracht in het huis etc. etc. zonder dat je dat aan kunt geven.
Ons huis wordt als tussenwoning aangemerkt, terwijl het toch echt een 2 onder 1 kap is, de inhoud en het woonoppervlak kloppen ook al niet. Bovendien is de prijs op hun site zelfs lager dan mijn WOZ waarde Huilen van het lachen.

Juist, dat zijn inderdaad factoren waar ze niets vanaf weten. Haha! Kan me ook niet voorstellen dat ze van eventuele aanbouw weten. Of zou die website meteen in link staan met het kadaster, lijkt me stug Huilen van het lachen

Zelfde hier Rinske. Ook onze woning zien ze als tussenwoning. En wij wonen ook echt in een 2 onder 1 kap. Woonoppervlakte klopt volgens mij ook niet. De prijs al helemaal niet Haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 16:09

Nu ook zelf even gedaan.
Kom ik nog maar op €260.000,-
Een lachertje dus. Misschien kunnen we beter een goede taxateur hier halen, maarjaa.. dan gaat de belasting ook weer omhoog. Nagelbijten / Gniffelen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 16:19

Hihi de belasting schat ons huis op 550.00 ROFL De taxateur op 790.000.. niet zeggen hoor ROFL

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:58

WOZ is altijd een stuk lager dan de werkelijke taxatie-/marktwaarde Focussed, die bedragen kloppen wel goed hoor Lachen .

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 18:13

Stel oplichters Boos!
Ze geven ons huis maar 3,18 ton, staat te koop voor 3,49 ton en taxatie door een makelaar gaf ons zowat 4,5 ton Boos!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:00

Rinske schreef:
WOZ is altijd een stuk lager dan de werkelijke taxatie-/marktwaarde Focussed, die bedragen kloppen wel goed hoor Lachen .

Oke! (Haha ben niet zo'n licht hierin Tong uitsteken )

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 01:42

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 03:15

Nou volgens mij klopt die site niet helemaal. Hij pakt denk ik gewoon het gemiddelde van de huizenprijzen die recent verkocht zijn. Maar als je een tussenwoning hebt en verder in de straat staan 2 kappers dan klopt het al niet.