ik weet het niet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_evii_

Re: ik weet het niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 10:47

even nog een update,
Die L*L heeft vannacht niet eens thuis geslapen!
Hij ging gister middag naar een vriend van hem, en hij smste om 5 uur dat hij niet thuis kwam eten, nou daar kan ik wel mee leven. Toen smste ik hem om 9 uur dat ik over een uurtje zou gaan slapen en dat ik sleutels ergens zou verstoppen want hij was ze vergeten. Krijg ik om half 10 een smsje terug dat hij niet naar huis komt want hij heeft pijn. (hij had last van zn borst en zn rug enzo maar dr hebben al best veel mensen naar gekeken en het bleek dat er gewoon niks aan de hand is) Dus ik voelde al best vern**kt. Toen kon ik ook nog is niet in slaap komen..
Pff t word steeds erger, ik weet niet wat ik hier nog van moet denken hoor.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:43

Lieve meid wat vervelend allemaal voor je..

Maar ik heb het idee als ik dit allemaal zo lees dat het meer aan je vriend ligt dan aan jou.. Jij wilt structuur en dat is niet zo raar want je bent volwassen aan het worden. Hij doet niks in huis en wil er blijkbaar ook niet echt over praten. Ik het het idee dat hij degene is die een beetje blijft hangen bij een 'paar jaar geleden' en niet echt inziet dat jij volwassen wordt en sommige dingen nu misschien anders wil dan toen. En nu wil jij erover praten en dan blijft hij weg van huis.. Ik vind het een beetje kinderachtig van hem.

Ik hoop dat hij snel thuis komt en dat je dan zijn ogen eens kunt openen met een goed gesprek.

Sterkte! Ach gut

_evii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 13:36

mja dat is dus ook een beetje het probleem, ik probeer hem alles wel duidelijk te maken en zijn ogen te openen met een gesprek enzo. Maar ik vind dat hij zelf ook is goed moet kijken naar wat hij aan het doen is. Ik probeer onze relatie te helpen en hij doet er eigenlijk vrij weinig aan.
Ik denk dat ik het allemaal maar laat komen zoals het gaat en ik zie wel waar het schip strand..

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:29

TS hoe is het nu?