Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Ik schijt al 20 kleuren bagger van het spookhuis in de Efteling, dus dit is dan absoluut niet geschikt voor mij!
Sabbientje schreef:MaiMai schreef:Wie weet waren wij dat wel. Ik heb me dit jaar voorgenomen om meer op te letten en minder aan te trekken van mensen die het eng vinden. Zo was er in House of Shock een patient met een roze olifant in zijn maag. Wij dachten allemaal dat zijn darmen eruit kwamen ofzo. Pas achteraf zag ik dat het een olifant was en heb me blauw gelachen!
Zo liepen wij in een van de spookhuizen, komen we een vrouw tegen die het allemaal heel "eng" vond. Dus wij haar meegenomen.
Komt er opeens zo'n creep die haar meesleurd en zij gillen.
Dus eentje van ons nog zo van "we moeten haar helpen.
En een ander "wat nou helpen. Rennen!"
Die vloog zo mij voorbij, mij half met zich meesleurend
Staan we buiten nog even na te praten. En die vrouw had een T-shirt aan met tekst.
Dus iemand zo "hadden jullie niet gezien dat er Victim op haar shirt stond"
Oftewel. Het was voorbestemd dat ze door een engerd werd weggetrokken en wij waren er met open ogen ingetuimd.
MaiMai schreef:Dat was vast in de RoxyBij ons liepen er wel 2 mensen mee die het echt te eng vonden, en alle actors probeerden ons steeds uit elkaar te halen, omdat je niet met zo'n grote groep er doorheen mocht. Maar dan liepen zij zo langzaam dat ze weer bij ons aankwamen. Ik vond het prima, was ik juist wat minder bang
chanickyo schreef:Ik ga de 26e met een vrienden van de universitiet. Heb er echt super super zin in. Ben alleen wel heel bang, na jullie reacties, dat ik doodsbang ga zijn daar
.
Niien_ schreef:Is het de 18e ook nog fright nights?
Polivy schreef:Nee, opening is anders dan alle andere avonden. Andere avonden is slam fm er ook niet![]()