Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Ik heb pas ook beetje bij beetje de contact verbroken met een meisje die borderline heeft. Ze maakte me ontzettend moe. (moet je voorstellen, ik ben geen borderliner)
Ik heb daarom bewust voor gekozen om geen contact met haar te hebben als ik haar niet zie (ik zie haar nog wel eens) want ik heb ook zo mijn problemen en ik kan haar problemen er gewoon niet bij hebben. Vervelend voor haar maar ook voor mij want ze is heel lief, maar ze maakt me ontzettend moe.
mentjuh schreef:het is ook absoluut niet zo dat ik me verantwoordelijk voel voor hem maar wel voor de dingen die IK doe... ik denk dat ik het mezelf niet snel kan vergeven als ik hem zo maar het huis uit pleur en zeg zoek het maar uit. Dan heb ik mezelf er ook heel hard mee.. ik ben vaker geholpen door vrienden ben hier heel heel dankbaar voor en zou niet weten wat ik had gedaan als ze mij toen in de steek zouden laten... daarom probeer ik hem toch te helpen MET grenzen natuurlijk.
Macusa schreef:MoonChloe schreef:Ik heb pas ook beetje bij beetje de contact verbroken met een meisje die borderline heeft. Ze maakte me ontzettend moe. (moet je voorstellen, ik ben geen borderliner)
Ik heb daarom bewust voor gekozen om geen contact met haar te hebben als ik haar niet zie (ik zie haar nog wel eens) want ik heb ook zo mijn problemen en ik kan haar problemen er gewoon niet bij hebben. Vervelend voor haar maar ook voor mij want ze is heel lief, maar ze maakt me ontzettend moe.
Dat moet je veel verdriet gedaan hebben en is precies het trieste en moeilijke van psychische problemen.
Chiqa schreef:mentjuh schreef:het is ook absoluut niet zo dat ik me verantwoordelijk voel voor hem maar wel voor de dingen die IK doe... ik denk dat ik het mezelf niet snel kan vergeven als ik hem zo maar het huis uit pleur en zeg zoek het maar uit. Dan heb ik mezelf er ook heel hard mee.. ik ben vaker geholpen door vrienden ben hier heel heel dankbaar voor en zou niet weten wat ik had gedaan als ze mij toen in de steek zouden laten... daarom probeer ik hem toch te helpen MET grenzen natuurlijk.
Ben wel nieuwsgierig waarom je geen antwoord heb gegeven op mn vragen?
Chiqa schreef:mentjuh schreef:Dankje macusa, hij is nu stad en land af aan het belle om vandaag nog een auto te kopen hij wil mijn auto ook niet meer lenen omdat hij heel hard baalt en mij geen pijn wil doen. gelukkig heb ik hem deze week al van n aantal vervelende gedachte af kunnen brengen omdat ik hoog bij hem zit.
O god....Ik weet dat je het goed bedoeld, maar dit zal je nog wel eens de kop kunnen kosten.
Leen hem alsjeblieft geen spullen, ook niet je auto, waar heeft hij dat voor nodig?
Heeft hij een inkomen? Werkt hij? (OMdat hij geen vaste woon of verblijf plaats heeft)
Verder ga ik met Masuca mee, trek je handen van hem af...Laat hem zn eigen bonen doppen, klimt mss hard maar met een half jaar zijn dit soort mensen jou allang al weer vergeten en zit jij met de brokken omdat je het gevoel heb dat je gebruikt bent.
Klinkt mss erg hard, maar deze jongen kan alleen zichzelf helpen.
Masuca ik stuur je even een PB.
mentjuh schreef:ja wel zonder Mijn auto..
mentjuh schreef:Ik denk dat die niet meer terug komt hij heeft er een te grote puihooop van gemaakt maar kan hier niet alles open en bloot op inet pleure