nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tayga

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:10

Juul schreef:
Thats_Me schreef:
Dat gaat helaas fout bij de vrije opvoeding. Het is niets mis mee dat kinderen vrij gelaten worden maar er moeten wel grenzen zijn en die ontbreken toch te vaak.

Idd.. En het gaat fout bij de tv enzo.. kinderen doen gewoon vrolijk na wat iedereen doet. Ook die kleren van tegenwoordig.. kindjes van 6 met naveltruitjes, laarsjes, strakke spijkerbroeken... Nagelbijten / Gniffelen

Ja he Haha!

'Vroegah' liepen alle kinderen op de basisschool toch gewoon in korte broek en t-shirtjes in alle kleuren Clown

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:12

IndianLady schreef:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat een hele goeie vriendin heb, hele leuke meid, ook nog steeds single. Andere vriendinnen van mij ook, terwijl er in mijn ogen niks mis mee is.

Oh dat is heel makkelijk: er zijn gewoon teveel knappe en leuke meiden en teveel niet leuke kerels. Ja *LOL*

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:12

lynne8 schreef:
dat heb ik ook ga eigenlijk nooit uit eens per half jaar ofzo hahah

Hier is het nog minder Clown Af en toe eens met vriendinnen mee maar dat is iets van 1x per jaar ofzo Clown Hou er niet van allemaal van die drinkende, half aangschoten/dronken mensen om me heen terwijl ik zelf geen druppel drink. Nu is het wel zo dat er niet meer gerookt mag worden! dus dat is voor mij wel positiever geworden om eens mee te gaan, want daar kon ik zo slecht tegen die rooklucht die er hing Nagelbijten / Gniffelen

Maar het is er altijd donker, en warm en benauwd en laat ik daar niet zo van houden. Ga liever ergens wat drinken aan een tafeltje met ruimte om me heen en waar je elkaar gewoon kan verstaan!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:13

Wat doen we daaraan Alette?

Anoniem

Juul schreef:
Precies precies.. mannen vinden het vreselijk hoor die meisjes die op hun 12e ontmaagd zijn en er daarna nog veel meer hebben gehad. En dat is logisch ook.. gadverdamme. Misselijk Zou je zelf iemand willen die al half NL afgeweest is? Vraag me soms echt af wat er fout gaat..

Maar als het een man is die met veel meiden naar bed is geweest is het stoer Slapen

Sex en liefde zijn verschillende dingen, ik zie niet in wat er mis is met sex hebben met (veel) mensen als je daar zelf helemaal achter staat en gelukkig van wordt. Als de 'ware' dan bestaat en je die tegenkomt komt er wellicht liefde bij, tot die tijd hoef je toch geen geheelonthouder te zijn? Bovendien, wat als je niet gelooft in echte liefde? De ware nooit tegenkomt?

Anoniem

Tayga schreef:
[naam] schreef:

Idd.. En het gaat fout bij de tv enzo.. kinderen doen gewoon vrolijk na wat iedereen doet. Ook die kleren van tegenwoordig.. kindjes van 6 met naveltruitjes, laarsjes, strakke spijkerbroeken... Nagelbijten / Gniffelen

Ja he Haha!

'Vroegah' liepen alle kinderen op de basisschool toch gewoon in korte broek en t-shirtjes in alle kleuren Clown

Jahoor in 'mijn tijd' ook gewoon. Haha! Echt kinderkleertjes. Heb nog foto's van groep 8, heerlijk. Ja Zelfs de 1e en 2e middelbare school liep iedereen er nog 'normaal' bij. Daar waren het echt de uitzonderingen die er sletterig bijliepen...

Thats_Me

A_lette schreef:
IndianLady schreef:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat een hele goeie vriendin heb, hele leuke meid, ook nog steeds single. Andere vriendinnen van mij ook, terwijl er in mijn ogen niks mis mee is.

Oh dat is heel makkelijk: er zijn gewoon teveel knappe en leuke meiden en teveel niet leuke kerels. Ja *LOL*

Ja precies! Ik moet die ene leuke man nog tegen komen. Hij heeft zich erg goed verstopt maar eens zal ik hem vinden Vork

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:14

Oja, vreselijk die oude klassenfoto's ROFL
Leuke kerels genoeg overigens, zie ze voldoende voorbij komen sinds ik in Utrecht studeer. Maar daar blijft het bij - geen tijd ROFL

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:16

IndianLady schreef:
Wat doen we daaraan Alette?

Wou dat ik het wist! Dan konden we er wat aan doen Haha!

Misschien alle kerels maar ombouwen? En een paar karaktertrekjes inzetten? Knipoog Clown

Nee even serieus: Iedereen is leuk op zijn/haar eigen manier en daar moet je niks aan veranderen. Alleen zo nu en dan denk ik echt dat de knappe kerels teveel keuze hebben met al die leuke meiden. Maarja, daar heb je zo weinig aan als meid zijnde.. Clown

Misschien moet ik maar eens onder de grens Zwolle komen.. Ik als op en top Drentse in Utrecht ofzo Clown

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:16

RedPassion schreef:
Juul schreef:
Precies precies.. mannen vinden het vreselijk hoor die meisjes die op hun 12e ontmaagd zijn en er daarna nog veel meer hebben gehad. En dat is logisch ook.. gadverdamme. Misselijk Zou je zelf iemand willen die al half NL afgeweest is? Vraag me soms echt af wat er fout gaat..

Maar als het een man is die met veel meiden naar bed is geweest is het stoer Slapen

Sex en liefde zijn verschillende dingen, ik zie niet in wat er mis is met sex hebben met (veel) mensen als je daar zelf helemaal achter staat en gelukkig van wordt. Als de 'ware' dan bestaat en je die tegenkomt komt er wellicht liefde bij, tot die tijd hoef je toch geen geheelonthouder te zijn? Bovendien, wat als je niet gelooft in echte liefde? De ware nooit tegenkomt?

Sorry ik ben (nog steeds) maagd. Heb er geen moeite mee, wat je niet kent mis je niet. Tja ik weet niet of ik ooit mr Right tegenkom, maar ik ga voor mn eigen plezier echt niet jan en alleman af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:17

RedPassion schreef:
[naam] schreef:

Nou ik wil ook geen vent die iedereen is afgegaan hoor..... Nagelbijten / Gniffelen

Liefde en sex zijn idd 2 verschillende dingen, maar wat ik wil zeggen is dat al die kleine meisjes moeten oppassen dat ze later geen spijt krijgen als ze iedereen gehad hebben en op hun 12e ontmaagd zijn.. En sorry, maar half NL afgaan vind ik nooit goed te praten. Kijk dat je een paar partners hebt gehad die 'wel leuk' waren maar waar je toch niet je hele leven mee wil delen okee.. maar zóveel. Nee daar kan ik niet bij..

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:18

De verhalen klinken me allemaal erg bekend in de oren... Heb tot mijn 18e nooit een vriendje gehad, ook geen scharrels, nooit gekust etc. Ging nooit uit, maak me nog steeds niet op, was erg onzeker en sloot me af voor jongens. Ik denk dat de oorzaak erg te vinden was op de basisschool. Ik kwam daar als 'nieuw' in groep 7 (van school veranderd) en was dus al snel het doelpunt van de plaatselijke pesters die op dat moment niks beters te doen hadden. Toen een jongen van de klas verkering met mij vroeg en ik hem afwees vonden zij dat ik toch wat met hem had en werd ik daarmee gepest. Daarmee ging mijn zelfvertrouwen behoorlijk van achteruit (heb ik eigenlijk nooit echt gehad). Verder altijd stilletjes jongens leuk gevonden die hardstikke onbereikbaar waren.
Toen ik naar het MBO ging, kende ik daar niemand. Daardoor durfde ik mijzelf te zijn zonder dat ik bang hoefde te zijn dat iemand zei: waar ben jij mee bezig? De jongens daar waren gemiddeld ook veel vriendelijker naar mij toe. Achteraf gezien heeft een jongen mij het meest geholpen met mijn zelfvertrouwen. Ik fietste met hem mee naar school en terug (hij woonde op mijn route) en ik kwam daar ook regelmatig over de vloer. Helaas natuurlijk bezet. Toen al 2 jaar een relatie. Toen hij net 4 jaar een relatie met haar had kwam hij erachter dat ze vreemd ging en maakte het uit. We kwamen wat vaker met elkaar te werken (werkten allebei in de afwas in het restaurant van zijn tante) en uiteindelijk hebben we wat met elkaar gekregen. Dat is nu al ruim 3 jaar geleden. Ik ben er in zelfvertrouwen enorm op vooruit gegaan. Ik zou mezelf niet meer terug herkennen als ik 8 jaar terug in de tijd zou gaan, hoewel het natuurlijk soms wel terug komt, die gevoelens dat je ff niet durft.
Laatst bijgewerkt door Stybba op 03-10-08 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:19

IndianLady schreef:
RedPassion schreef:

Sorry ik ben (nog steeds) maagd. Heb er geen moeite mee, wat je niet kent mis je niet. Tja ik weet niet of ik ooit mr Right tegenkom, maar ik ga voor mn eigen plezier echt niet jan en alleman af

En dat is je goedrecht. Maar ga dan geen anderen veroordelen die er voor kiezen het anders te doen. Maagden zijn niet per definitie oude vrijsters en vrouwen met een actief sexleven zijn niet per definitie sletten.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:22

Ik zie hier niemand iedereen veroordelen hoor,die al eerder het bed zijn ingedoken of met meerdere?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:23

De term 'slet' suggereert toch wel dat er iets negatiefs mee bedoeld wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:24

RedPassion schreef:
De term 'slet' suggereert toch wel dat er iets negatiefs mee bedoeld wordt.

Dat woord heb ik gebruikt ja, maar dat ging over die pubertjes van tegenwoordig die op hun 12e al lopen te sletten. En dan letterlijk te sletten.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:25

Ik had het alleen over de algehele onthouding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:26

IndianLady schreef:

Ja precies, I know. Maar daarbij heb ik het woord slet volgens mij niet horen vallen? Ik zei dat ik je fout bezig vind als je half NL afgaat voor de 'fun', maar wie ben ik. 't Woord slet heb ik niet gebruikt daarbij. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:28

Juul schreef:
En dan letterlijk te sletten.

Wat is letterlijk sletten dan?

IndianLady schreef:

Nogmaals, als je zelf tevreden bent met je keuzes wbt sex en liefde is er toch niks mis mee?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:29

plutolover schreef:
ik ben bijna 21 en heb nog nooit een vriend gehad. Heb het gevoel dat ik er ook nooit 1 zal krijgen. Het is niet dat ik me lelijk vind ofzo. Maar meer van dat ik het gevoel heb dat toch niemand op mij zou vallen. Ik maak me niet op, ga weinig uit. En ik val ook op gozers die ik niet kan krijgen. Kortom ben best wel kieskeurig. Ook al probeer ik dat minder te zijn. want karkater is veeel belangrijker dan uiterlijk. Maar meestal val ik op gasten die al bezet zijn, of niet op me vallen kwa type. Maar zodra een gozer die niet bezet is hoef ik gelijk niks van hem te weten. ik sluit me gewoon af. Soort angst ofzo en heb het gevoel hoe ouder ik wordt hoe groter die angst wordt :S

wie heeft dit ook gehad?

Ik herken mij voor 100% in jou verhaal. Zodra een man/jongen te dichtbij komt (de laatste keer is ook al weer 3 jaar geleden) bouw ik een muur op. En eigenlijk heb ik die altijd al om mij heen maar op zo'n moment bouw ik er eentje bij. En ik ben bijna 27 en heb dus ook nog nooit een vriend gehad. Aan de ene kant wil ik het ook niet maar aan de andere kant voel ik me best alleen. Maar ik ben al 26 jaar alleen en het gaat eigenlijk wel best...Maar ik ben gewoon ook heel onzeker van mijzelf..voel mij vaak ook niet aantrekkelijk...Ik heb vaak het gevoel dat ik mij er maar bij moet neerleggen dat ik niemand tegenkom die ik binnenlaat...ja, er zijn wel personen die ik binnenlaat...maarja, daar kan ik ook niets mee zeg maar. Scheve mond

Ik probeer positief te blijven en te denken dat het vanzelf wel komt...maar dat is verdomd moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:30

Juul schreef:
IndianLady schreef:

Ja precies, I know. Maar daarbij heb ik het woord slet volgens mij niet horen vallen? Ik zei dat ik je fout bezig vind als je half NL afgaat voor de 'fun', maar wie ben ik. 't Woord slet heb ik niet gebruikt daarbij. Tong uitsteken

Sex mag toch wel voor de 'fun' zijn? Het kan toch hartstikke leuk en lekker zijn? Volgens mij ook met iemand waar je niet echt liefde voor voelt, maar daar verschillen de meningen misschien over.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:30

Redpassion: Nou tevreden ben ik niet, maar ik wil dat moment wel delen met someone special en niet de buurjongen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:31

RedPassion schreef:
[naam] schreef:
En dan letterlijk te sletten.

Wat is letterlijk sletten dan?

Ben je het niet een klein beetje met me eens dat als een meisje van tussen de 12 en 16 al een jongen of 20 afgeweest is omdat het 'stoer' is ze aan het sletten is?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:33

RedPassion schreef:
Sex mag toch wel voor de 'fun' zijn? Het kan toch hartstikke leuk en lekker zijn? Volgens mij ook met iemand waar je niet echt liefde voor voelt, maar daar verschillen de meningen misschien over.

Dat moet je niet in dit topic vragen Haha! ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:33

IndianLady schreef:
Redpassion: Nou tevreden ben ik niet, maar ik wil dat moment wel delen met someone special en niet de buurjongen

Dat kan ik ook wel begrijpen. Maar ik vind gewoon dat iedereen dat zelf moet weten.

Juul schreef:
Ben je het niet een klein beetje met me eens dat als een meisje van tussen de 12 en 16 al een jongen of 20 afgeweest is omdat het 'stoer' is ze aan het sletten is?

Ik vroeg me af wat jouw definitie van sletten was, voordat er misverstanden van komen. Maar in die zin ben ik het wel met je eens, ik vind meisjes van 12 nog kinderen en vaak veel te beinvloedbaar.