Vandaag onze nieuwe bruidsreportage gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iefke

Re: Vandaag onze nieuwe bruidsreportage gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:03

Moderatoropmerking:
Graag ontopic reageren. Bedankt voor de medewerking.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:09

[edit] n.v.t. Haha!
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 02-10-08 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:11

Faelivrin schreef:
Zo erg dramatisch slecht dat je het als 'ongeluk' kunt markeren waren de foto's nou ook weer niet. Maar blij toe dat je nu wel tevreden bent. Al vind ik dit topic min of meer een 'trap na'. Lachen Veel plezier met de foto's.

100% mee eens.

Allereerst kan je imo qua foto's niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten; ofwel echt goede foto's kan je verwachten voor een echt goede prijs, voor een leuke prijs krijg je leuke foto's, zoals imo de foto's waren die ik van Nikki heb gezien. Daarnaast snap ik niet dat je zegt dat 't een afgehandelde zaak is, maar nog wel beginnen met de slechte foto's... Als 't afgehandeld is: begin er dan niet over.

Heel leuk dat je een fijne dag hebt gehad hoor, echt waar, maar dit topic voelt voor mij toch echt als een sneer naar Nikki en dat is imo helemaal niet nodig.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:11

Ik ben blij voor je dat je zo´n fijne dag hebt gehad.
Hopelijk kunnen deze foto´s je goedkeuring wel verdragen.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 21:13

Elke scherpe foto verdraagd mijn goedkeuring

Verder ben ik het speugzat dat iedereen eht hier beter weet dan prof fotograven die toch allemaal heel duidelijk zijn over de kwaliteit van de foto's en dan heb ik het niet over het beeld maar echt over de kwaliteit.

Ik vraag wel een slotje aan.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:16

Oh sorry zo bedoelde ik het niet. Het was oprecht bedoeld iig.
Ik hoop echt dat je bij deze foto´s wel het gevoel krijgt wat iemand bij zijn of haar eigen trouwfoto´s hoort te krijgen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:17

Zijn de reacties weer niet zo als gehoopt? No Cheer

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:22

Ohja? Maar als 'ie niet scherp is dan lijk je net een kreeft, lijk je geen kreeft dan is 't te donker, etc. etc.

Ik geloof trouwens dat je al een dusdanige tijd op bokt zit dat je snapt dat "ik wil een slotje want de reacties bevallen me niet" niet altijd helpt. Daarnaast; iedereen weet het beter? Wie is iedereen? Het meerendeel van de reacties is toch echt hartstikke positief hoor...

Je weet zelf ook wel hoe bokt werkt, bokt is een forum dus je mag je mening geven. Je bent zelf ook best goed in je mening geven ookal is dat absoluut niet positief, dan mag je imo ook wel leren om 't te ontvangen. Btw, nog een kwootje:

Citaat:
En een slotje aanvragen vind ik laf

Selluf een keer gezegd hoor. Knipoog

Wees gewoon stoer en slik dat niet iedereen 't met je eens is.

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:22

Leuk dat je zo'n kans hebt gekregen.

Al vindt ik het wel een achterbakse schop na zo'n topic te openen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:24

Toevallig vroeg ik me van de week af hoe het was afgelopen.

Mooi dat jullie zo hebben genoten en hopelijk zijn de foto's top geworden!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 21:24

Ik ga er niet eens meer op in

Als de foto's leuk en scherp waren geweest had ik niet geklaagd.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:25

LADPR schreef:
Elke scherpe foto verdraagd mijn goedkeuring

Verder ben ik het speugzat dat iedereen eht hier beter weet dan prof fotograven die toch allemaal heel duidelijk zijn over de kwaliteit van de foto's en dan heb ik het niet over het beeld maar echt over de kwaliteit.

Ik vraag wel een slotje aan.

Het was toch jullie keuze om een niet-professionele fotograaf jullie bruiloft te laten fotograferen? En je wist waarschijnlijk ook wel wat voor camera zij heeft. Dan weet je dat je een risico neemt. Maar om die fotografe (die ongetwijfeld enorm haar best gedaan heeft) dan zo in een kwaad daglicht te stellen....

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:26

Een moderator heeft jullie gevraagd of jullie ontopic wilden blijven. Dit gaat over haar dag die ze vandaag heeft gehad, niet meer over de foto's die in haar ogen niet goed zijn gelukt!

In jullie ogen kunnen die foto's wel goed zijn geweest (ik zelf heb ze niet gezien, dus ik oordeel niet), maar als je trouwt wil je ook de perfecte foto's toch? En een perfecte foto is in ieders ogen weer anders. Als zij ze niet mooi gelukt vond, dan is dat zo.. Zij had er iets anders verwacht, en dan is het gewoon een teleurstelling dat de foto's niet zo zijn geworden zoals je had gehoopt.

Edit: Ik wil mijn post toch nog even aanpassen. Ik heb namelijk het vorige topic toch nog even goed bekeken, en ook de foto's. Ik heb nog wel steeds zoiets: Dat topic is niet voor niks gesloten, dus daar hoeven we het niet meer over te hebben. Maar helemaal eens over 'mislukte foto's' ben ik het ook niet. Want imo zijn ze ook niet mislukt..
Laatst bijgewerkt door Rianne_ op 02-10-08 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:33

LADPR schreef:
Pff gaan we weer op die toer? Sneu hoor

pardon???
ik neem aan dat je het tegen mij hebt?

Ik heb die link geplaatst omdat mensen waarschijnlijk willen weten waarom je nieuwe foto's hebt gekregen, iets waar ik het helemaal mee eens ben omdat de oude foto's inderdaad lelijk waren.

Maar om mij nu sneu te noemen vind ik echt te ver gaan hoor, ik deed het met goede bedoelingen!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:34

Waarom nog een trap na?

Geef gewoon geld uit als je iets perfects wil verwachten. Ik denk als ik die vorige foto's zie dat je gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding hebt gekregen.

Ik hoop wel dat ze gelukt zijn voor jullie, maar zijn die foto's dan nog Echt? Ik bedoel je weet zelf ook dat dit niet echt de trouwdag was...

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:38

Ik heb het vorige topic even bekeken en ik zou ook zeker niet blij zijn met die foto's als "de" foto's.. Maar goed, er is ook niet gekozen voor een prof. fotograaf.

Ik hoop dat je alsnog een mooie dag hebt gehad en mooie foto's krijgt! Ja

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 22:14

Het slotje voor overleg wordt een definitief slot.

Het eerdere topic is op slot gegaan met de volgende melding:

Ranja schreef:
Alle verhalen hebben twee kanten en beide partijen hebben nu hun zegje hierover kunnen doen. En daarom bij deze een definitief slot op het topic.

Aan dit topic hangt op z'n minst de zweem van het eigen gelijk proberen te halen en dat is niet de bedoeling. We hebben het eerste topic niet voor niets gesloten met het bovenstaande bericht.

Wat ons betreft is de discussie beëindigd en willen we geen topics over dit onderwerp meer zien.