Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teziej schreef:Jochie van 16 voor de trein zien springen
MarcoBorsato schreef:Teziej schreef:Jochie van 16 voor de trein zien springen
Ik snap de smiley niet zo
MarcoBorsato schreef:Ja heel erg en heel erg onbegrijpelijk, ook voor de ouders maar ik vind de smiley niet gepast
Magnummm schreef:Iemand voor de trein zien jumpen..
spekkiejnfu schreef:Ik heb ook een fataal ongeluk meegemaakt, daarbij ben ik mijn hele gezin kwijtgeraakt. Hoe ga je met dat beeld om? Laten we zeggen; het went.
spekkiejnfu schreef:Ik heb ook een fataal ongeluk meegemaakt, daarbij ben ik mijn hele gezin kwijtgeraakt. Hoe ga je met dat beeld om? Laten we zeggen; het went.
Mar77 schreef:@spekkiejnfu: word je soms ook met andere ogen bekeken? Ik heb zelf ook een mijn vader verloren maar ze je word wel anders bekenen heb ik soms het idee. Snap je wat ik bedoel?
spekkiejnfu schreef:Mar77 schreef:@spekkiejnfu: word je soms ook met andere ogen bekeken? Ik heb zelf ook een mijn vader verloren maar ze je word wel anders bekenen heb ik soms het idee. Snap je wat ik bedoel?
Allereerst, gecondoleerd met het verlies van je vader
Dat snap ik. Mensen hebben vaak medelijden met je, of vinden je zielig. Dat vind ik zelf echter niet, sterker nog, ik vind het héél erg als mensen mij zielig vinden. Ik ben niet anders dan anderen, ik ben alleen ook niet hetzelfde, maar dat maakt een persoon juist uniek