Fatale ongelukken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Re: Fatale ongelukken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 12:01

Ik ben eind december bij een schietpartij betrokken geweest. Eigenlijk ook een ongeluk. Want er kwam een auto langsgereden die zomaar begon te schieten in het wilde weg. Jongen die vlakbij mij stond is toen in zijn oog geschoten. Die jongen zijn oog is hij kwijt, goddank leeft hij nog wel. Maarja je ziet hem toch liggen, je bent er toch bij en je ziet toch dat iemand neer is geschoten, zijn oog kwijt is en alles daar omheen.

Moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds angstig ben voor ruzies, gewoon dat iemand een wapen trekt.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 12:45

Ik heb gelukkig nog nooit wat ernstigs zien gebeuren, want volgens mij blijft dat je altijd bij...

Wat een schokkende verhalen hier!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 12:59

Teziej schreef:
Jochie van 16 voor de trein zien springen Nagelbijten / Gniffelen

Ik snap de smiley niet zo

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:11

Ik reed een keer van school naar huis, en bij het kruispunt vlakbij school (wat een verschrikkelijk gevaarlijk kruispunt is) was een jongen aangereden.
Hij lag op de grond, je zag z'n fiets liggen, in kreukels en de auto zag je ook staan.
Voorruit aan idggelen, dus hij had op de motorkap gelegen.
Ze waren een nekband om aan het doen, hij schreeuwde het uit...
Later is hij naar het ziekenhuis gebracht met een ambulance (er stond wel een heli)

De jongen heeft bij mij in de basisschool gezeten...
Toen z'n broer aan kwam, om de fiets...
Die impact, hij gooide schreeuwend z'n fiets neem, huilend.

Zal t nooit vergeten.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:11

MarcoBorsato schreef:
Teziej schreef:
Jochie van 16 voor de trein zien springen Nagelbijten / Gniffelen

Ik snap de smiley niet zo

Nou ik denk dat ze het bedoelt van hoe kan een jongen van 16 die nog vol in het leven staat voor een trein springen, waar ook andere mensen een trauma van kunnen hebben!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:14

Ja heel erg en heel erg onbegrijpelijk, ook voor de ouders maar ik vind de smiley niet gepast

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:19

MarcoBorsato schreef:
Ja heel erg en heel erg onbegrijpelijk, ook voor de ouders maar ik vind de smiley niet gepast

Ja het is maar hoe je de smile ziet...

Gowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:41

Krijg echt kippenvel van al die verhalen. Ik heb zef een auto ongeluk gehad. We zaten met 6 personen in de auto, ik zat achterin, we raakten in een slip en zijn tegen een lichtmast aangeknalt. Ik ben eruit geslingerd en even 'weg' geweest. Daarna een hoop ellende gezien.. moesten uit het wrak worden gezaagt...Uiteindelijk zijn twee vrienden in het ziekenhuis overleden en waren er twee zwaar gewond. Je bent echt getekend voor het leven.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:58

Bij ons was het winter en glad. Er is toen zo'n busje die kinderen vervoerd geslipt en in het kanaal beland. De chauffeur heeft 3 kinderen van 6 jaar uit het wrak gehaald, 3 kinderen van 6 en 7 jaar zijn verdronken. Hij is zelf later aan onderkoeling gestorven. Ik heb gezien hoe ze het busje uit het water hebben getakeld en kon de kinderen zien liggen...het kippevel loopt mij nu nog over mijn armen..

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:21

Jeetje wat een verhalen hier.. Bah krijg er helemaal een naar gevoel van.

Heb zelf niet iets meegemaakt, gelukkig!

Patjelisa: wat erg van je broer zeg.., verschrikkelijk

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:26

niet een mens maar een paard, een shire, paard was ontsnapt en zo de rails opgelopen kwam een trein aan, ik bespaar je de gruwelijke details.

en van een goede vriendin van mij haar nichtje was betrokken bij een fataal ongelijk, ze reden achter de auto waar haar vriend, bestuurder en nog een passagier in zaten, die jongen was aan het opscheppen over hoe hard hij wel niet kon, reed 200 uit de gevlogen, in de lucht zo tegen het reclame bord aan *zo'n hoge in de lucht* heel dat ding stond scheef, haar vriend, en de mede passgier waren allebei dood... de kl**tzak die reed had alleen wat schrammetjes.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:27

Magnummm schreef:
Iemand voor de trein zien jumpen.. Nagelbijten / Gniffelen

kun je daar om lachen? Bloos
Ik geloof adt ik me hondsberoerd zou voelen na zoiets.. Clown

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:30

Ik heb ook een fataal ongeluk meegemaakt, daarbij ben ik mijn hele gezin kwijtgeraakt. Hoe ga je met dat beeld om? Laten we zeggen; het went. Ja

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:31

spekkiejnfu schreef:
Ik heb ook een fataal ongeluk meegemaakt, daarbij ben ik mijn hele gezin kwijtgeraakt. Hoe ga je met dat beeld om? Laten we zeggen; het went. Ja

Wat???? Allemachtig, wat is er gebeurd? Ach gut

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:34

pm mag altijd Lachen

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:39

spekkiejnfu schreef:

Vreselijk, maar ik snap je reactie zeker. Sommige dingen wennen helaas wel.

Ik was 16 en reed met een groep van 10 ruiters naar de rijvereniging.
Op een overzichtelijke weg reed er een auto dwars door onze groep heen. 2 vriendinnen met paard en al door de lucht zien vliegen.
Mijn vriendin was op overleden in het ziekenhuis, haar pony ter plekke afgemaakt.
Andere vriendin en haar pony waren zwaar gewond maar overleefden het wel.
Ze reden allebei voor me, een 3e meisje heb ik er nog voor weg kunnen trekken.
Weg leuke paardenhobby. Ik sta er liever naast. Heb wel 2 shetjes waar ik heerlijk van geniet. Maar rijden?
Buitenrijden??? Nee helaas niet meer. ik heb nooit meer gedurfd.

Nog een aantal mensen zien overlijden en idd het went..... helaas....

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:41

@spekkiejnfu: word je soms ook met andere ogen bekeken? Ik heb zelf ook een mijn vader verloren maar ze je word wel anders bekenen heb ik soms het idee. Snap je wat ik bedoel?

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:43

Het is bijna 10 jaar geleden nu ... Mijn eerst echtgenoot haalde een stier op ons eigen melkveebedrijf naar binnen, samen met een medewerker. De stier heeft zich in een vlaag van woede omgedraaid, mijn man tegen de muur gebeukt en hem helemaal geradbraakt. De medewerker heeft hem nog weg kunnen trekken en mij geroepen. Na elf dagen vol spanning en ellende is hij alsnog overleden aan alle verwondingen aan zijn lever, nieren en longen. Ik krijg nog steeds letterlijk kippenvel bij traumahelicopters. Wij wonen nu vrij dicht bij de snelweg, dus ziekenwagens, ja daar ben ik wel aan gewend ondertussen.

Tjonge, wat een ellende komt hier inderdaad voorbij!

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:46

Wat een mens wel niet kan doorstaan he? Het is echt te vreselijk voor woorden soms

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:49

Mar77 schreef:
@spekkiejnfu: word je soms ook met andere ogen bekeken? Ik heb zelf ook een mijn vader verloren maar ze je word wel anders bekenen heb ik soms het idee. Snap je wat ik bedoel?

Allereerst, gecondoleerd met het verlies van je vader Lovers
Dat snap ik. Mensen hebben vaak medelijden met je, of vinden je zielig. Dat vind ik zelf echter niet, sterker nog, ik vind het héél erg als mensen mij zielig vinden. Ik ben niet anders dan anderen, ik ben alleen ook niet hetzelfde, maar dat maakt een persoon juist uniek Ja

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:52

wat een verhalen zeg!! Bloos!

ik heb ook een verhaal, wij woonde in een flat met er tegen over nog een flat.. op een mooie zonnige dag toen iedereen lekker op zijn balkon zat is er in de flat tegen over ons iemand van 6 hoog naar beneden gesprongen. Zoveel mensen hebben dit moeten zien toen echt verschikkelijk Verdrietig
Gelukkig was ik niet thuis op dat moment, toen ik thuis kwam was de brandweer bezig met alle resten weg te spoelen!

Nog geen week later, toen ik wel thuis was heb ik een meisje op de railing zien zitten!
Ze stond op het punt om naar beneden te springen..
Ik ben naar me moeder gerend en die heeft zo snel mogenlijk politie gebeld. Er zijn toen speciale mensen gekomen die heel snel en sneaky naar boven zijn gegaan om het meisje van de railing af te trekken!! Gelukkig is dit goed afgelopen, het meisje was helemaal in paniek en is mee genomen..

Moet er niet aan denken al die dingen die gebeuren..

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:58

spekkiejnfu schreef:
Mar77 schreef:

Allereerst, gecondoleerd met het verlies van je vader Lovers
Dat snap ik. Mensen hebben vaak medelijden met je, of vinden je zielig. Dat vind ik zelf echter niet, sterker nog, ik vind het héél erg als mensen mij zielig vinden. Ik ben niet anders dan anderen, ik ben alleen ook niet hetzelfde, maar dat maakt een persoon juist uniek Ja

en mensen durven niet meer tegen je te praten he?

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:03

ze zijn snel bang je te kwetsen, dus doen ze snel afstandelijk.

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:08

hah ja en dan kwetsen ze je juist. Ik heb 2 mensen gehad die zeiden: sorry maar wat jij mee hebt gemaakt dat kan ik niet aan om er over praten met je. Heel eerlijk antwoord en heel gezellig altijd.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:12

jemig wat een verhalen!! ik heb zelf weinig mee gemaakt. Een oud school genootje van me ( hij was 17 ongeveer ) dacht dat hij met de dood kan spelen, had al vanalles gedaan, toen kregen we 's ochtends te horen dat hij overleden was, hij dacht dat hij zichzelf wel kon ophangen. maar helaas, hij had nog geprobeerd zich zelf los te maken heb ik gehoord, maar dat was te laat.. Verdrietig

En een aantal jaren geleden woondde er een meisje hij me in de buurd ze was toen 12 denk ik. Ze wouw 's middags weer naar school toe en haar vader fietstte achter haar want die was leraar op die school. vlak voor de school was een gevaarlijk kruispunt op het moment dat het meisje op het kruispunt reed is ze geschept door een vrachtwagen, de vrachwagen had niks gezien. ze heeft het inderdaad niet overleefd ze lag in 2 stukken op de weg, terwijl haar vader alles heeft zien gebeuren... verschrikkelijk! Verdrietig