buster4ever schreef:MISTRAL94 schreef:De pandadroom in de Efteling![]()
De ijsbeertjes zijn nog wel leuk maar die slang ik gleed van schrik van de bank af
hahaha hoeveel had je op//![]()
Dat is de grootste grap ik had helemaal niets op wahahahaha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

buster4ever schreef:MISTRAL94 schreef:De pandadroom in de Efteling![]()
De ijsbeertjes zijn nog wel leuk maar die slang ik gleed van schrik van de bank af
hahaha hoeveel had je op//![]()

Haha! dorientjuh schreef:Mijn engste attractie ooit was in een attractiepark in Salou, Port Aventura. Die attractie heet Furius Baco. Het is een achtbaan waarbij je wordt afgeschoten van 0 tot 350 km per uur in drie seconden. Het is dan ook de snelste achtbaan van Europa. Hij ging zo snel en ik was zo bang dat ik niet eens kon schreeuwen.Dat was eens, maar NOOIT meer!
, is nogal een verschil haha. 
. _Marjon_ schreef:dorientjuh schreef:Mijn engste attractie ooit was in een attractiepark in Salou, Port Aventura. Die attractie heet Furius Baco. Het is een achtbaan waarbij je wordt afgeschoten van 0 tot 350 km per uur in drie seconden. Het is dan ook de snelste achtbaan van Europa. Hij ging zo snel en ik was zo bang dat ik niet eens kon schreeuwen.Dat was eens, maar NOOIT meer!
135kmu, is nogal een verschil haha.
Zelfs de snelste achtbaan ter wereld gaat nog niet harder als 300km/u
Echt 1 van de gaafste achtbanen die ik ooit gedaan heb.
Oja en het is niet LA Villa Volta, die LA hoort bij La Via Volta in Walibi World.
En *weet niet meer wie het was* die toren in Walibi is de Space Shot.
In ieder geval veel te hard voor mij haha.
Judith_M schreef:buster4ever schreef:Judith_M welke attractie was dat dan?/
In slagharen:
http://www.attractiepark-slagharen.nl/ en dan naar attractiepark, dan attractiepark bovenaan aanklikken, naar attracties, droomboot.
Daar word ik kots en kotsmisselijk (eng issie niet)
)
)
Een ontzettend gave achtbaan is The Cracken in Seaworld,Florida.
Ik kan daar gewoon niet tegen dat er van die dingen op je afkomen. Wil er echt niet naar kijken. 
Lous schreef:Die torens waarbij je afgeschoten wordt of een free-fall maakt. Een paar keer geprobeert, maar krijg je me echt niet meer in.
Heb gigantische hoogtevrees.
.
Spirit schreef:Oh en ik ga ook nooit in spookhuizen.