Het probleem wat Ziggo heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mistic

Re: Het probleem wat Ziggo heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:31

Ik denk dat ik dan een van de weinige oudcasema klanten ben die totaal geen problemen heeft met het all-in pakket. Alles werkt prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:10

Ik heb er ook geen problemen mee, alleen we wachten nu al een poos op het kastje voor digitale televisie, mn vader ging er vandaag weer achteraan bellen..

Ziggo heeft wel beloofd onkosten te vergoeden Ja Was op radar.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:12

nou.. ik ben inmiddels 3 maanden en zo'n 25 ( !!) telefoongesprekken verder. ze beloven van alles, maar nog altijd geen vaste telefoon aansluiting.
en ja.. buiten mijn mobiele telefoonbundel bellen kost veel.. dus dit is een duur geintje zo

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:27

Wij hadden vannacht alweer geen internet en (wat een stuk erger is) geen telefoon.

Blijkbaar zijn ze 's nachts vaak bezig met werkzaamheden, alleen wordt dit niet gemeld.
Fijn om 's nachts zonder telefoon te zitten, altijd handig als er wat gebeurd....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:29

Voorheen was dat altijd op de site te vinden, maar werkzaamheden kan ik nu niet meer op de site vinden.

Dat ze dat s'nachts doen is op zich wel fijn, maar dat zou wel goed aangegeven mogen staan.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:50

Cayenne schreef:
Voorheen was dat altijd op de site te vinden, maar werkzaamheden kan ik nu niet meer op de site vinden.

Dat ze dat s'nachts doen is op zich wel fijn, maar dat zou wel goed aangegeven mogen staan.

Het staat nooit op de site en ook niet op hun teletekst.
Er wordt gewoon helemaal niet gecommuniceerd, dat is juist zo frustrerend.

Overigens had Casema ook altijd zo'n leuke opmerking als je internet het niet deed: Kijk eens op de website misschien zijn er wel werkzaamheden. Huilen van het lachen

En ik vind het alles behalve fijn om 's nachts zonder telefoon te zitten.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:43

Boos! ben nu al vanaf donderdagmorgen bezig om een soort van verhuizing door te geven, via internet komt hij niet aan Boos! telefonisch krijg ik telkens te horen, het is nu zo druk belt u later terug Boos! Ik heb al eens 4 maanden zonder internet gezeten en ben nu echt not amused about ziggo, als ik vandaag niets hoort zeg ik het op