"leuke moeder heb je dan" aldus de verkoopster in de winkel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: "leuke moeder heb je dan" aldus de verkoopster in de winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 15:52

Dat is natuurlijk een banketstaaf opmerking en dat kan natuurlijk niet.
Maar de verkoopster zei alleen tegen je dat je daar beter op moest letten de volgende keer, ook wel begrijpelijk toch.
Zij willen de jas immers weer kunnen verkopen.
Daarop begint je schoonmoeder er zich mee te bemoeien waarop er een woordenwisseling ontstaat, dit was in mijn ogen nergens voor nodig geweest.
De jas zou immers geruild worden ze wees je er alleen op dat ze liever geen natte jas terug wil.
Aan service ontbreekt het ook niet alleen haar opmerking is erg bot.

Ik ben zelf ook verkoopster en ik vind dat wij als verkoopster vaak nog maar erg veel moeten slikken, onder motto klant is koning.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:46

saffire schreef:
leuke verkoopster heb je dan Clown
ik vind niet dat ze zoiets hoort te zegge kan gebeure dat een jas nat word

Ja maar niet als je hem nog terug wil brengen. De regel is dat het in dezelfde staat terug moet komen als dat het verkocht is.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 07:05

Ik zou me er niet druk om maken,mensen winden zich overal over op tegenwoordig.Zoals voordringen bij de kassa,poeh dan gaan ze me toch uit hun dak.Staan me daar te tieren dan denk ik doe normaal denk aan je hart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:34

jesito schreef:
Dat is natuurlijk een banketstaaf opmerking en dat kan natuurlijk niet.
Maar de verkoopster zei alleen tegen je dat je daar beter op moest letten de volgende keer, ook wel begrijpelijk toch.
Zij willen de jas immers weer kunnen verkopen.
Daarop begint je schoonmoeder er zich mee te bemoeien waarop er een woordenwisseling ontstaat, dit was in mijn ogen nergens voor nodig geweest.
De jas zou immers geruild worden ze wees je er alleen op dat ze liever geen natte jas terug wil.
Aan service ontbreekt het ook niet alleen haar opmerking is erg bot.

Ik ben zelf ook verkoopster en ik vind dat wij als verkoopster vaak nog maar erg veel moeten slikken, onder motto klant is koning.

Hmz, de klant zal best koning zijn, maar ik ben keizer! Duivel Duivel Duivel

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:16

De klant is koning, zolang hij zich keizerlijk gedraagt inderdaad!
Anders donder op, en gedraag je zoals je behoort te gedragen. Hai, hoe asociaal mensen soms ook kunnen zijn zeg!! Zegt voormalig V&D medewerkster terugdenkend aan de prijzencircus.. Nors opkijken

Maar goed, ontopic.

De opmerking van verkoopster is niet wat je zegt professioneel. Maar goed, get a life en maak je er niet druk over.
Daarnaast heeft ze zeker een punt dat de jas nat is en je deze wil ruilen.
Zelf was ik klantenservicemedewerkster (o.a.) en je had 'm bij mij niet kunnen ruilen.
Je hoort ook met respect om te gaan met de producten van een winkel. Je reispapieren of schoolboeken zullen ook wel niet natregenen.
En tja, een natte jas is niet in dezelfde staat als dat je 'm gekocht hebt!!!
Daarnaast rook ik ook altijd aan een product. Hoe vaak ik al een gewassen product in mijn handen gehad heb! Het spijt me, maar als verkoopmedewerkster moet je daarop verdacht zijn.

En om hiervoor een klacht in te gaan dienen bij filiaalmanager...Absoluut niet nodig!