Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
celticpony schreef:als het verstandiger is om mijn mond te houden..glimlach ik maar...ik heb heb eigenlijk geen zin meer om mijn energie te stoppen als mensen bijvoorbeeld domme dingen doen. Maar vraag je om mijn mening,dan krijg je die ongezouten en eerlijk...of nou leuk is of niet. Ben idd de leeftijd voorbij dat ik me daar onzeker bij voelde.
chanora schreef:ik gaf eigenlijk altijd mijn mening, wat ik denk kwam er meestal al vanzelf uit![]()
ook in de klas, als leraar boos werd gaf ik gewoon mijn mening wat ik er van vond..
meestal werden ze dan juist nog gekker, nu zeggen ze meestal voordat ze strafwerk geven ofzo houd je mening voor, je ik wil niks horen anders vertrek je maar gelijk
dus tegenwoordig hou ik hem wel voor me, maar tegen vrienden ofzo zeg ik wel gewoon mijn mening, maar wel op een normale manier, iedereen mag toch zeggen wat die ergens van vind?
chanora schreef:dus tegenwoordig hou ik hem wel voor me, maar tegen vrienden ofzo zeg ik wel gewoon mijn mening, maar wel op een normale manier, iedereen mag toch zeggen wat die ergens van vind?
Sieppus schreef:... Maar het is mij geleerd altijd eerlijk te zijn. Daarom vind ik het ook fijn dat de mensen eerlijk tegen mij kunnen zijn. Mijn beste vriendin en ik hebben wel eens knallende ruzie, maar daarna moeten we lachen en dan zeggen we....Fijn dat we weer eens eerlijk tegen elkaar zijn geweest.
KiWiKo schreef:ik geloof niet dat ik hoef te melden hoe ik over deze materie denk
Zakelijk gezien hou ik mijn mond wel eens........ maar in mijn prive laat ik luid en duidelijk weten wat ik vinden dat mag dan ook de hele wereld weten ook
bromfiets schreef:Over het algemeen is mijn mening duidelijk zonder dat ik iets zeg