Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Piera schreef:auk schreef:Nope ik verwacht niks, heb helemaal niks besteldhet enige dat ik gedaan heb is me aangemeld bij 538 en daar een prijsvraag meegedaan voor kaartje van Marco Borsato. Voor zijn optreden in het Gelredome in Arnhem, maar het lijkt me niet dat die kaartjes van daar vanuit verstuurd worden
Als het VIP-kaartjes zijn, krijg je ze sowieso aangetekendDe ouders van een vriendin kregen namelijk laatst ook aangetekende post en dat waren de VIP kaartjes voor het concert van Marco. Dat zou dus een hele goede mogelijkheid zijn
auk schreef:Wie deelt mijn frustratie?
. Zelfs aangetekende, ik vroeg me weleens af als ik ergens een krabbel van ontvangst onder zette of dat eigenlijk wel officieel mag / kan, buren laten tekenen voor andermans pakket
Je zou maar ruzie met je buren hebben en je pakket de volgende dag in de sloot aantreffen ofzo.
Roskur schreef:auk schreef:Wie deelt mijn frustratie?
Mijn buren iig niet; mijn vriend werkt 's nachts en 's avonds momenteel en we nemen elke week wel een, soms meerdere pakketjes voor de hele verdieping aan. Zelfs aangetekende, ik vroeg me weleens af als ik ergens een krabbel van ontvangst onder zette of dat eigenlijk wel officieel mag / kan, buren laten tekenen voor andermans pakket
Je zou maar ruzie met je buren hebben en je pakket de volgende dag in de sloot aantreffen ofzo.

Zonnebloem schreef:hallo nu hebben jullie mij ook nieuwschierig gemaakt...![]()
NaNi schreef:Pff ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig zeg!
Ik kreeg donderdag een pakketje bezorgd, maar was er niet, dus briefje in de bus, vrijdag zelfde verhaal.. Het was iets wat ik écht nodig had, maar kan het pas vandaag na 1 uur ophalen....
Moet daarna direct door naar school

MandyR schreef:Ik ben ook nieuwsgierig geworden...........
hoeven minder lang in spanning te zitten
ik heb morgen kunnen ruilen met een collega
dus ik ben om 5 uur klaar, dan snel naar huis racen en hop naar het postkantoor
Dus morgenavond om deze tijd is het verlossende antwoord bekend
auk schreef:Nou jullie en ikhoeven minder lang in spanning te zitten
ik heb morgen kunnen ruilen met een collega
dus ik ben om 5 uur klaar, dan snel naar huis racen en hop naar het postkantoor
Dus morgenavond om deze tijd is het verlossende antwoord bekend
Ik ben nu ook erg nieuwsgierig..