als je tijd kon terugdraaien wat dan ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Re: als je tijd kon terugdraaien wat dan ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:16

Een shet gekocht die ik altijd lief had en nog steeds heb hoewel ze al jaren op de groene weides loopt.
Mis dr nog elke dag...
En mn opa... ik had m nog zoveel te vertellen...

En tja mn fouten hebben me gemaakt tot wie ik nu ben....

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:16

Ik zou meteen na de HAVO voor toerisme gekozen hebben. Had wat jaar gescheeld.

Ook zou ik beter op de 100 jaar oude gouden ring gepast hebben die ik van mijn moeder gekregen had. Die heb ik waarschijnlijk in een vuilniszak laten vallen, dus die zie ik nooit meer terug Verdrietig

Ook had ik terug willen draaien dat ik beter op mijn rug gepast had, had mij die hernia op mijn 12-de bespaard en de hernia 10 jaar later misschien ook. En een hoop pijn en ellende bespaard. Dan was die vakantie waar iedereen met grote vreugd naartoe had geleefd ook gewoon door gegaan.

Dan was ik eerder begonnen met mijn rijbewijs.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:27

Dan was ik nooit begonnen met roken.
Dan had ik beter op mijn huid gepast.

Verder eigenlijk niet echt iets..

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:40

Ik zou de tijd niet terug draaien om mijn fouten te herstellen, alle sis immers goed afgelopen..

Ik zou hem willen terug draaien naar augustus; de zomervakantie + barman.. Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:42

Ik zou mijn hele leven overdoen maar dan wel willen weten wat ik nu weet Haha! Haha! ik heb namelijk altijd in het eerste gezeten van mezelf in de sores gooien Lachen Lachen en ben dus op een welliswaar spannende maar o zo moeilijke manier 40 geworden Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:44

Ik zou mijn moeder nog 1 x omarmen en zeggen hoe blij ik met haar was. Ik zou wat meer lol maken tijdens mijn studententijd, want ik hoef echt niet alles in een keer te halen.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:45

Zou m terug willen draaien naar vorig jaar januari.. Veeeeel verkeerde beslissingen genomen terwijl ik depressief was, niks kon me meer schelen en ik wilde gaan werken. Waar ik nu spijt van heb, had beter door kunnen leren want om nu weer fulltime terug naar school te gaan wordt heul moeilijk (ben er nu aan gewend om altijd geld te hebben, had ik voor die tijd absoluut niet)

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:20

ik zou zoveel willen terug draaien

wat doet het er toe om daar op terug te kijken

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:25

Ik zou mn school afmaken, en ipv gemakzuchtig naar de havo terugga, toch VWO afmaken en een vervolgopleiding afmaken, was toch wel handig geweest Knipoog
Verder zou ik mn 2 ex'en (een bleek meer met drugs te hebben en nr 2 was gokverslaafd...) overslaan, had me een hoop ellende & geld bspaard!!

Ik zou, ondanks alle ellende en verdriet wel voor dezelfde paarden kiezen, dat zijn (en waren) echt mn maatjes!!

En mn huidige vriend zou ik zéker niet willen missen!!

Verder eigenlijk nergens spijt van, ben goed terecht gekomen Haha!

Ow en ik zou wel bepaalde scharrels hebben overgeslagen in mn vrijgezellen periode, had ik nu niet al heel het jaar rondgesukkeld met pfeiffer Clown

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:26

Een aantal grote beslissingen zou ik overnieuw maken, en mijn verongelukte merrie zou ik terug willen halen.
Voor de rest heeft het me gemaakt tot wie ik ben, en daar ben ik niet rouwig om Clown We maken allemaal fouten, maar de tijd terug draaien zou soms idd wel handig zijn.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:27

LarissaXX schreef:
Dan zou ik de tijd een paar maanden terug draaien. Ik zou nooit zijn vreemd gegaan en ik zou liever geweest zijn.

Maar ik heb geleerd van de fouten die ik heb gemaakt en zal ze ook hopelijk nooit meer maken Lachen

precies hetzelfde hier!

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:30

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk...

Ik denk helemaal NIKS...
Ookal is er heel veel rottigs gebeurd in mijn leven heeft het gemaakt tot wie ik ben. De fouten die ik heb gemaakt of een aantal vreselijke mensen die ik ben tegengekomen hebben mij bepaalde geleerd..

En op dit moment ben ik perfect gelukkig, woensdag komt mijn eerste eigen paardje, ik heb veel lieve vrienden en op school en thuis is eigenlijk alles goed Haha! Ik kan nu niks extra bedenken wat ik ECHT zou willen in mijn leven.

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:11

ik zou heeel graag de tijd terugdraaien.
dan had ik nog even een keer mijn lieve verzorgpaardje kunnen zien ( die is nu dood)
en zo zijn er nog wel 200 dingen .
ookal heb ik wel veel geleerd van heel veel rotte dingen .

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:14

Als ik de tijd terug kon draaien dan zou ik ervoor zorgen dat mijn ouders mij vroeger geen klas over hadden laten slaan.
En ik zou noooooooooooooooooooooit meer een relatie aangaan met mijn ex die niet goed voor mij was.

Je kan wel zeggen dat je overal wat van leert, maar van beide punten ben ik alleen maar 'slechter' geworden en meer onzeker, nee het liefst zou ik de tijd wel wat jaartjes terug willen draaien ja Lachen

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 19:04

je fouten wil je altijd terugdraaien
zo ook ik, ik heb zoveel fouten gemaakt, zoveel dingen verkeerd gedaan
en dat wil overdoen
de rest van mijn leven is perfect
ik heb een lieve vriend
een goede baan
ik ben gezond wat wil ik nog meer

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:09

Op dit moment wil ik eigenlijk niks veranderen. Ja ik heb zes jaar over de havo gedaan, ik heb een scooterongeluk gehad en ben genoeg foute kerels tegengekomen. Maar toch heeft dat alles er wel voor gezorgt dat ik de persoon ben geworden die ik ben. Dat extra jaartje havo is balen, maar het was terecht. Door het scooterongeluk ben ik dingen meer gaan waarderen en die foute kerels, tja die zijn er nou eenmaal. Van fouten moet je leren toch?

Tuurlijk zijn er vroeger nog veel meer dingen gebeurd, maar je hebt niet op alles invloed, dingen gebeuren nou eenmaal. Hoe hoog en laag je ook springt. Ik kan alles wel gaan noemen maar het heeft geen zin. Ik leef nu, ik heb fouten gemaakt en ervan geleerd. Ik heb afscheid moeten nemen en dat doet pijn. Ik heb zelf ook mensen pijn gedaan, maar alles wat er in het verleden gebeurd neem je mee naar jouw toekomst. Leer van je fouten, herinner de momenten met mensen die je mist met een glimlach en zorg dat je ze niet vergeet en kijk vooral vooruit. Leef nu, de tijd kun je niet omkeren. Hoe graag je het ook wilt.

Neemt niet weg dat ik bepaalde momenten wel eens over wil doen. Gewoon voor het gevoel.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:10

Dan zou ik helemaal opnieuw willen beginnen van baby af aan.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:22

Het enige wat ik zou willen veranderen is de dood van Olympia..

Liever natuurlijk dat ik haar helemaal niet had in hoeven te laten slapen, maar als ik dat stukje over mocht doen, had ik de keuze veel eerder gemaakt. Toen der tijd wist ik nog niet wat de ziekte die ze had inhield, waardoor we het eigenlijk tot het einde hebben laten lopen...

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:26

Hier mijn waslijst;
* Puck weer zien, niet toen ze ziek was, maar toen ze jong & levendig was Huilen van het lachen
* Van Indy afscheid genomen hebben... [ Was mijn verzorghaf, was weg toen ik daar een eker terug kwam... ze zou terugkomen -niet dus ]
* Mila beter opgevoed hebben...
* Liever geweest zijn voor m'n vriendje Verdrietig

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:27

Dan had ik Ot niet laten opereren en dan had ie dus nog geleefd..

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:38

Dan had ik gevraagd of ze me opnieuw wilde bakken maar dan de lichamelijke dingen gezond en wel.

Had ik 7 oktober 2005 over willen doen en 1 jaar terug eerder aan iets moeten beginnen.

Verder wil ik lekker mijn eigen zijn! Ben gelukkig, woon samen met mn vriend, heb 14 jaar mn lieve pony in bezit die ik allemaal voor geen goud zou willen missen!

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:42

als ik de tijd terug zou kunnen draaien zou ik de tijd 2 jaar terug draaien.toen is mijn vader overleden na een lang ziektebeeld,zou hem graag nog eens omarmen en zeggen hoeveel ik van hem hield Huilen

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:44

als ik de tijd terug kon draaien had ik graag de tijd 5 jaar terug gedraaid om heel veel redenen, alhoewel...........dan was ik nu niet getrouwd met een superfijne vent....

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:47

Ik zou terug gaan naar ongeveer een jaar geleden
-sara hebben verplaats naar een andere stal
hopelijk had ik hierdoor dan nog mijn 2 shetlanders bij me gehad... Of dat ik tenminste Sara een hoop pijn had kunnen besparen.
Laatst bijgewerkt door pluklief op 29-09-08 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:47

Mijn broer zeggen dat ik van hem houd en hem een grote zusknuffel geven voordat hij overleed.