Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:pff.. damn ik zie mijn vriend 2 dagen in de week.. Maar mijn god, elke avond huilen etc, en een topic maken dat je je vriend zooo erg mist??? Vraag me af of dat niet alleen heel "schattig" is maar ook heel onzelfstandig..
Dus als tip geef ik jou mee: Doe wat voor jezelf, en zoek je eigen dingen op.. als je die hebt:) Mis je hem ook niet zo, en hoef je niet steeds je tranen in te houden
Maar goed, er zit niks anders op. Ik kan er ook goed van balen en hem flink missen!
. Dat je je eigen dingen doet, wil niet zeggen dat je je partner niet kunt missen. Je zult 's avonds toch alleen in je bedje moeten kruipen. Alexx schreef:hoe oud was je, ts, wanneer je ging samenwonen en hoe lang is jullie relatie nu?

Blue_Eyes schreef:Nou, LimaMambo, we zijn het eens! Ook weleens leuk![]()
Mijn man moet regelmatig op reis voor zijn werk en dat vind ik ook Echt Niet Leuk. En dan heb ik nog kinderen die me gezelschap houdenMaar goed, er zit niks anders op. Ik kan er ook goed van balen en hem flink missen!
Nog een paar daagjes meid, dan is hij er weer

Maar ik denk wel dat als je de kinderen wegdenkt het bij ons op het zelfde neerkomt. Partner missen, wat zeker niet leuk is, maar die soort van vrijheid ook prettig vinden.
LimaMambo schreef:nou dat dacht ik ook.. huis is brandschoon

Alexx schreef:Een beetje missen ok, maar je beschrijft het wel heel dramatisch. Je komt nogal onafhankelijk over, en ik vind het zelfs nogal aandachttrekkerig. Hij is maar een weekje weg. Ik moet mijn vriend ook wel eens missen, soms nog veel langer. Natuurlijk mis ik hem dan, maar ik huil er echt niet om. Je kunt toch leuke dingen gaan doen? Lekker vrouwenavonden etc.