ik mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:33

pff.. damn ik zie mijn vriend 2 dagen in de week.. Maar mijn god, elke avond huilen etc, en een topic maken dat je je vriend zooo erg mist??? Vraag me af of dat niet alleen heel "schattig" is maar ook heel onzelfstandig..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 20:35

pinuts schreef:
pff.. damn ik zie mijn vriend 2 dagen in de week.. Maar mijn god, elke avond huilen etc, en een topic maken dat je je vriend zooo erg mist??? Vraag me af of dat niet alleen heel "schattig" is maar ook heel onzelfstandig..

naja zeg wat is dit voor een achterlijke reactie???
slaat echt werkelijk nergens op!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:39

Ik geef mijn mening, moet ik m duidelijker onderbouwen?? Nou ik vind dat als je een weekje zonder vriend moet, het wel erg onzelfstandig door helemaal (zo te lezen in je beginpost) zowat deprie te worden, in plaats van lekker ook ff genieten, vriendinnen bellen.. etc:D komt voor mij veel zelfstandiger, sterker over dan een topic maken dat je je vriend zoo erg mist. Komt voor mij claimerig over..Lachen Dus als tip geef ik jou mee: Doe wat voor jezelf, en zoek je eigen dingen op.. als je die hebt:) Mis je hem ook niet zo, en hoef je niet steeds je tranen in te houden

Blue_EyesJarig
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:44

Nou, LimaMambo, we zijn het eens! Ook weleens leuk Knipoog

Mijn man moet regelmatig op reis voor zijn werk en dat vind ik ook Echt Niet Leuk. En dan heb ik nog kinderen die me gezelschap houden Knipoog Maar goed, er zit niks anders op. Ik kan er ook goed van balen en hem flink missen!

Nog een paar daagjes meid, dan is hij er weer Lachen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:50

ik ben het helemaal met je eens pinuts!

Blue_EyesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:52

Overigens, Pinuts en Alexx - als mijn man op reis is, doe ik ook wel mijn eigen dingen, net zoals wanneer hij thuis is. Alleen is dat met twee kleine kinderen wel net iets lastiger Knipoog. Dat je je eigen dingen doet, wil niet zeggen dat je je partner niet kunt missen. Je zult 's avonds toch alleen in je bedje moeten kruipen.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:53

Ik mis mijn vriend ook vaak genoeg.. Ik ken het gevoel, en ja soms voel ik me daar best verdrietig onder als ik hem dan echt nodig heb op dat moment. Maar ja, hoe ver ga je? Dit topic komt voor mij beter over alsof het veel verder gaat dan missen alleen.. Echt deprie worden dat je man een weekje weg is. Nou als ik elke x deprie zou moeten worden, was ik dat dus elke week.. Ik zou gek van mezelf worden!

Blue_EyesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:57

Elkaar twee dagen per week zien, is wel wat anders overigens dan gewend zijn om steeds bij elkaar te zijn, en dan ineens een week niet.
Ik herken het gevoel best wel wat LM aangeeft - bij tijd en wijle kun je je daar echt heel rot over voelen. Even vijf minuten de zieligste persoon op aarde zijn, en dan weer hop, kop erop en doorgaan.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 21:01

hoe oud was je, ts, wanneer je ging samenwonen en hoe lang is jullie relatie nu?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 00:33

Alexx schreef:
hoe oud was je, ts, wanneer je ging samenwonen en hoe lang is jullie relatie nu?

we woonden na 2 maand al samen en hebben nu bijna 15 maand..
en ben net 25 geworden.. maar ik snap ff niet wat dit hiermee te maken heeft..

ik doe ook echt wel mijn eigen ding hoor.. en ik vermaak me ook echt wel als hij er ff niet is.. maar voor de 3e keer: is het zo erg dan dat ik hem mis??
en dat ik deprie ben .. waar slaat dat nou weer op...? hoe kom je daarnou weer bij??

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 00:37

owja.. en claimerig?? ik ben echt verre van dat hoor.. Huilen van het lachen
weet je wel wat dat inhoud? claimerig zijn? als ik dat echt was, dan was hij niet eens weg geweest! Huilen van het lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 00:41

Blue_Eyes schreef:
Nou, LimaMambo, we zijn het eens! Ook weleens leuk Knipoog

Mijn man moet regelmatig op reis voor zijn werk en dat vind ik ook Echt Niet Leuk. En dan heb ik nog kinderen die me gezelschap houden Knipoog Maar goed, er zit niks anders op. Ik kan er ook goed van balen en hem flink missen!

Nog een paar daagjes meid, dan is hij er weer Lachen

gelukkig is hij er al weer Haha!
heb ook 2 hondjes die me gezelschap hielden Tong uitsteken

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:06

Ik weet precies hoe het is om een leeg bed in te moeten stappen, alleen aan tafel te moeten zitten en me alleen te moeten vermaken. Mijn vriend moet minstens 1 keer per maand een week naar het buitenland ivm zijn baan. Nu was dit al zo toen ik hem leerde kennen en ik ben er aardig aan gewend.
Maar toen we in Singapore woonden was hij vaak 2 a 3 weken weg en daar had ik echt moeite mee. Wonen in een vreemd land waar je nog niemand kent. Gelukkig hebben we na een tijdje daar besloten om een hondje uit het asiel van SPCA te halen. Ook omdat ik al mijn dieren (overigens in goede handen) achter had moeten laten in NL. We gingen maar voor een jaar en ik wilde ze geen twee maanden quarantaine aan doen voor die korte tijd.

Het hondje uit Singapore is inmiddels zeer gelukkig bij ons in Duitsland en als vriendje weer eens weg is vul ik de leegte in bed op met twee honden. 1 is een Bullmastiff, die snurkt net zo hard als mijn vriend en het hondje uit Singapore gaat altijd met haar rug tegen de mijne aanliggen. Misschien niet zo hygienisch maar wel gezellig en knus.
Overdag houd ik me bezig met ons huis waar nog zeer veel aan moet gebeuren en de paarden plus alles wat daar bij hoort. Gewoon zorgen dat je lekker moe bent s'avonds.
Binnen nu en drie weken moet vriendje weer naar de USA, wat zullen mijn honden blij zijn Haha!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:28

je trekt je erg veel aan van mijn reactie lees ik:) Mjah, reacties krijg je als je op bokt wat plaatst, en deprie kom je voor mij over in je begintekst ja:) (huilen, tranen net kunnen bedwingen omdat je zo moe bent dat je meteen slaapt..) Maargoed als jij je ei kwijt kan hier op bokt, en je daardoor beter voelt, vind ik het best:)

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:04

Mijn lief is ook regelmatig weg. De ene keer twee dagen, dan weer bijna een week. Dan weer een maand bijna niks, dan weer elke week wat. Lekker onregelmatig dus! Als er weer zo'n periode aan zit te komen zie ik er altijd als een berg tegenop... Elke keer weer afscheid nemen... Hoe ga ik me vermaken? En inderdaad, het lege bed. De eerste dag is dan ook altijd het ergst, dan mis ik 'r heel erg. Maar daarna gaat het weer beter en vind ik het zelfs fijn! Lekker m'n eigen dingetjes doen, met vriendinnen/vrienden afspreken, achterstallig huiswerk wegwerken, gewoon werken... Dingen waar ik niet zo snel aan toe kom als zij er is. Eerst had ik er veel meer moeite mee hoor, met die 'lege' dagen. Kon ik ook wel eens janken als ze er niet was en telde ik bij wijze van de minuten af. Zelfs als we elkaar een paar uur niet zagen vond ik het al vreselijk! Maar als ik er nu op terugkijk zie ik een heel onafhankelijk meisje, die alleen maar gelukkig was als haar partner om haar heen hing. Ik wil niet meer terug naar die periode. Nu voel ik me een stuk beter, omdat ik weet dat het zonder haar óók fijn is! Stel, het zou uitgaan... dan sta ik tenminste ook nog op m'n eigen benen. Ik zie m'n vriendinnen weer vaker, doe dingen die alleen IK leuk vind... Als ik ergens heen wil zeg ik 'ik ga dat en dat doen en ik zie je dan en dan wel weer'. Want dat is juist ook zo leuk: het moment als je elkaar na een tijdje weer ziet. Nee, nu ik veel meer dingen voor mezelf doe voel ik me veel gelukkiger en als zij er bij is nog ietsje meer. Van telkens maar om elkaars nek hangen krijg ik het tegenwoordig een beetje benauwd... Maar het neemt niet weg dat ik haar mis, en natuurlijk mag jij je vriend ook missen LimaMambo! Maar wat pinuts eigenlijk wil zeggen (denk ik): wel op een gezonde manier!

Blue_EyesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:29

San_E: jij bent het inmiddels gewend. Wat je omschrijft is precies zoals ik het voel - alleen blijft bij mij de vrijheid beperkt omdat je ook niet in je eentje de hele dag met twee kinderen gaat lopen slepen.
LM is het (nog?) niet gewend en dus reageert ze zoals ze reageert. Logisch, en niet ongezond.
Pinuts: je bent niet gewend om je vriend anders iedere dag om je heen te hebben dus no offense, maar eigenlijk weet je niet waar je het over hebt.

LM: fijn dat-ie weer thuis is! Lovers

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:34

Ja, met twee kinderen is het ook een heel ander verhaal Lachen Maar ik denk wel dat als je de kinderen wegdenkt het bij ons op het zelfde neerkomt. Partner missen, wat zeker niet leuk is, maar die soort van vrijheid ook prettig vinden.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:03

Blij voor jou dat hij weer thuis is, en blij voor mezelf dat ik daar geen last van heb! Mijn vriend is geregeld in het buitenland voor zijn werk, en dan minstens 2 weken maar vaker 3 of meer. Hij wilde graag iets van de wereld zien en had het bij zijn oude baas al lang niet meer naar zijn zin. Toen kwam deze baan op zijn pad en wilde hij het eerst niet doen omdat ik anders zo vaak alleen zou zijn Ach gut

Ik heb hem nog net geen schop onder z'n gat gegeven maar wel duidelijk gezegd dat hij die baan wél moest nemen omdat dat juist alles was wat hij wilde in een baan en dat ik me heus wel red zonder zijn aanwezigheid! Dat heeft hij gedaan en hij heeft het super naar zijn zin. En van de wereld ziet hij genoeg: Korea, Nashville TN, Spanje, Italië (ja niet alles is ver weg), Rusland, Brazilië, Angola en China staan op de agenda en volgend jaar misschien Australië. Maar dan zou ik meegaan, kunnen we het combineren met een vakantie!

En missen... ja wat is missen? Natuurlijk is je bed ineens 2x zo groot en is er om 6 uur niemand die thuis komt. Ik krijg alleen heel soms even een dipje (als er ineens heel veel dingen tegelijk gebeuren bijv) en dan is het ook snel weer over. Wat niet wil zeggen dat ik niet blij ben als ik hem weer van Schiphol kan halen!!!!

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:05

Mijn vriend gaat volgend jaar een half jaar weg op stage. Waarschijnlijk naar Amerika.. Dus even langs gaan zit er niet in! Ik zie er wel tegenop.. een half jaar is echt lang. Maar ik snap wel dat je hem mist hoor na een paar dagen, het is toch ineens 'n stuk stiller in huis Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 17:30

waarom zou dat ongezond zijn dat je iemand mist?
lijkt me eerder ongezond als je diegene helemaal niet mist!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:56

Een beetje missen ok, maar je beschrijft het wel heel dramatisch. Je komt nogal onafhankelijk over, en ik vind het zelfs nogal aandachttrekkerig. Hij is maar een weekje weg. Ik moet mijn vriend ook wel eens missen, soms nog veel langer. Natuurlijk mis ik hem dan, maar ik huil er echt niet om. Je kunt toch leuke dingen gaan doen? Lekker vrouwenavonden etc.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:59

LimaMambo schreef:
nou dat dacht ik ook.. huis is brandschoon Tong uitsteken

haha als je dan niets meer weet mijn kamer mag ook nog wel Tong uitsteken

Fijn dat ie nu weer thuis is Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 18:09

Alexx schreef:
Een beetje missen ok, maar je beschrijft het wel heel dramatisch. Je komt nogal onafhankelijk over, en ik vind het zelfs nogal aandachttrekkerig. Hij is maar een weekje weg. Ik moet mijn vriend ook wel eens missen, soms nog veel langer. Natuurlijk mis ik hem dan, maar ik huil er echt niet om. Je kunt toch leuke dingen gaan doen? Lekker vrouwenavonden etc.

ik schreef op het moment dat ik me ff poedersuiker voelde.. mag dat niet dan?
als je er niet tegen kan dan moet je het ook maar niet lezen.. je zal iig geen goede psych zijn.. zeggen dat iemand zich aansteld.. je conclusies trekken door een paar lettertjes tekst en zeggen dat ik niet onafhankelijk over kom.. je kent me geen eens!

ik miste hem op dat moment echt! en als ik daar over wil praten hier dan mag ik dat toch wel of niet? dan zit ik niet op die vreemde reacties van jullie te wachten!!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:12

Ik vind het wel schattig dat je hem zo mist hoor! Na 13 jaar huwelijk vind ik het weleens lekker als ik een weekend alleen ben maar ik ben dan ook weer blij als hij weer thuis is hoor.
Kop op, tis maar een weekje, is zo voorbij!!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:26

ik heb geen woord gezegd over aanstellen, en een psycholoog hoef ik zeker niet te worden. Jij schrijft een topic en het is de bedoeling van bokt dat wij daarop reageren, nogal makkelijk dat je dan alleen positieve reacties wil. Verder wil jij graag dat we conclusies trekken uit jouw paar lettertjes, anders zou je dit topic wederom niet plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Alexx op 29-09-08 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt