Hoe drinkvoeding lekkerder maken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Hoe drinkvoeding lekkerder maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 20:16

Ik zie er zo tegenop om de andere pakjes te gaan proeven ROFL

Dat poeder klinkt wel leuk Haha!. Ik vraag me dan inderdaad af waarom je nog met drinkvoeding moet klooien Clown.
De redenen waarom ik drinkvoeding krijg zijn
1. gebrek aan eiwit
2. ik mag geen vet eten
3. ik moet aankomen (en heel veel ook Haha!)

Dus als er iets anders is dat daaraan voldoet, zal ik allang blij zijn *LOL*. Voorlopig maar even 'cassis' aankruisen als dingetje dat nog wel te doen is.
Ik had mijn eerste sinaasappelsmaakje van Ensini laten proeven aan mijn vriend. Hij vond ze nog meevallen in vergelijking met de energieverrijkte drinkvoeding die hij vroeger wel eens kreeg Clown. Dus ik werd op een gegeven moment helemaal enthousiast oevr de cassis, en hij vond hem inderdaad het lekkerste dat hij had geproefd, ook al lust hij geen cassis Clown

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:20

Protifar kan je gewoon bij drogist/apotheek halen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 20:22

Ik heb niet zoveel geld over, ben ik bang Clown. Zo'n drinkvoedingpakje kost ook iets meer dan 2,50 per stuk...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:29

Krijg je het niet vergoed?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 20:37

Als ik het bij de apotheek koop niet, ben ik bang. De drinkvoeding krijg ik wel vergoed Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:39

Als je veel extra kosten hebt door je gezondheid, kan je soms wat van de belasting terugkrijgen. Je moet dan wel veul kosten hebben.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:02

zou persoonlijk even met de dietiste overleggen en niet zelf aan de protifar beginnen. Zou daar als dietiste niet erg blij van worden, ze schrijft je niet voor niets de drinkvoeding voor... Desnoods bel je haar even over de protifar, maar het lijkt me niet echt handig om zelf te experimenteren.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 23:32

Nee, ik wilde ook zeker alles in overleg met haar doen, want ze is heel welwillend en aardig Ja. Bovendien ga ik niet van die rommel nemen als het niet wordt voorgeschreven Clown

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 19:54

heb even nagevraagd hoe het zit met poeders op school. Ook poeders worden goor als je er teveel van moet gebruiken. Het eten wordt dan heel "zanderig" en absoluut niet lekker, dus vandaar de drinkvoeding Knipoog
Heb ook nog even navraag gedaan hoe het lekkerder te krijgen is, maar mijn lerares begon ook te lachen en als het antwoord er was wilde ze het ook graag weten Vork . Enige wat ze mee kon geven is dat het ijs en ijskoud nog wel te doen is. Eventueel in de vriezer leggen tot het echt koud is en net niet bevroren?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 21:48

secricible schreef:
heb even nagevraagd hoe het zit met poeders op school. Ook poeders worden goor als je er teveel van moet gebruiken. Het eten wordt dan heel "zanderig" en absoluut niet lekker, dus vandaar de drinkvoeding Knipoog
Heb ook nog even navraag gedaan hoe het lekkerder te krijgen is, maar mijn lerares begon ook te lachen en als het antwoord er was wilde ze het ook graag weten Vork . Enige wat ze mee kon geven is dat het ijs en ijskoud nog wel te doen is. Eventueel in de vriezer leggen tot het echt koud is en net niet bevroren?

ROFL ROFL

Die dokters zijn toch niet zoooo knap tegenwoordig Clown

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:29

geen dokter, dietiste he Tong uitsteken
Heb je al andere smaken geprobeerd en hoe waren die? *is nieuwsgierig*

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 15:11

Vandaag had ik een pakje met de smaak sinaasappel-riool Vork

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:08

ik heb van de week een kersen en een sinaasappel geproefd. Hoop dat je niet dezelfde als mij had, want ik hing op school boven de spoelbak, vond het zo afschuwelijk goor. Het smaakte echt totaal niet naar sinaasappel *griezelt weer*

Overigens hoorde ik vandaag dat het onmogelijk is om drinkvoeding in te vriezen, dus gooi de pakjes maar in de vriezer, dan worden ze ten minste goed koud Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 23:33

Ja, ik gooi ze allemaal maar in de vriezer.

Ik heb nu 3 verschillende merken sinaasappelsmaak gehad... en dat vind ik ook echt de ergste smaak tot nu toe. Welk merk dronk jij, secricible? En WAAROM? Tong uitsteken Clinutren vind ik tot nu toe de beste Lachen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:51

ik heb het gewoon gedronken voor mijn opleiding, om eens te proeven. Heb van alles een beetje geprobeerd. Ik heb volgende week maandag een infomarkt van alle merken die drinkvoeding en sondevoeding hebben, dan zal ik nog eens wat informatie voor je vragen Knipoog