ikea

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Re: ikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:11

In mijn huis staat ook aardig wat Ikea. En het meeste heb ik zelf in elkaar kunnen zetten. Alleen met een paar kamerhoge kasten heb ik hulp nodig gehad.
Als ik er kom, koop ik altijd wel iets. Er is altijd wel wat leuks, of handigs, of nuttigs, of weet ik wat, wat ik gewoon echt moet hebben! Leuk hoor!! Haha!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:12

Ikea is geweldig Haha!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:16

hier nog een IKEA fan! Ik zou er bijna elk weekend zitten als ik de kans kreeg! Ga ook wel eens 'even spulletjes kijken', maar kom dan idd ook weer met een volle tas thuis Knipoog

LLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:19

Een Ikea topic Haha!

Je kan met mij een dagje uit regelen naar de Ikea, als ik daar rondloop dan krijg ik altijd zoveel inspiratie en kom ik altijd terug met allerlei dingen om mn kamer nog meer te organiseren Haha!
Heerlijke winkel en prijzen (voor de producten en voor eten en drinken) waarmee het allemaal leuk blijft.

Voor degenen die nog geen ikea family lid zijn, absoluut doen! Het geeft echt voordelen en ook nog een leuk tijdschrift!!
http://www.ikea.nl/family

Als ik ooit op mezelf ga zal ik er niet alles vandaan halen maar het zal wel een van de eerste winkels op mijn lijstje zijn!!

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:25

Hier nog een Ikea fan Haha!

Ik mag er ook graag rondneuzen op een dag als ik niets te doen heb, of lekker ontbijten.
Ons eerste bestek kwam bij de ikea weg, en het is er nog steeds en begin dit jaar hebben we er een peuterbed voor [***] gekocht, hij mocht kiezen uit verschillende bedden ( uit meerdere winkels), maar hij ging toch echt voor het blauwe mammut ikea bed.

Straks als we gaan verhuizen, dan krijgt [***] de rest van de mammut collectie erbij ( kast en nachtkastje).
[***] mag volgend jaar ook een peuterbed uitkiezen, maar die heeft zijn keuze nu al gemaakt, wederom een blauwe mammut ikea bed.

Kortom we love ikea!

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:29

Hier nog een fan!!
Mams wil er nog wel eens heen gaan als ze wat nodig heeft en vraagt mij dan mee, heb dan zelf nooit wat nodig maar op de 1 of andere manier kom ik altijd thuis met een hele kofferbak vol spullen van de ikea Clown
Met andere woorden het is gewoon niet veilig als ik daar heen ga, vriendlief heeft ook altijd zoiets van vond je het nou nodig dat oude was toch ook nog goed..... Bloos

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:32

ik heb sinds deze zomer m'n slaapbank ervandaan, heerlijk ding (al ben ik niet zo moeilijk Tong uitsteken) slaap er op het moment elke nacht op, m'n hoogslaper (ook ikea) dient op t moment als opslag Tong uitsteken
verder is mn kast er ook vandaan Tong uitsteken

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:35

pitbullgup schreef:
@ sassefras; mhhhh da's niet zo mooi!en jij had ook 25jaar garantie certificaat?
hebbie wel geld of een andere tegemoetkoming gekregen?
maar misschien hebben ze 'm niet voor niks uit de collectie gehaald dan?

hihi ja dat certificaat heb ik, maar ik wil geen grijze deuren in een lichtgele keuken Clown , dus lig nu best met ze in de clinche eigelijk

al anderhalf jaar inmiddels Huilen

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:31

Ook hier staat veel Ikea in huis! En ons bed is kapot aan het gaan, dus binnenkort mogen we er weer lekker shoppen! Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:49

Als je in mijn kamer Ikea roept dan stort alles in Vork.
Ikea is geweldig, van de spullen tot het voor een euro ontbijten, terug naar de gehaktballetjes; i love ikea Haha!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:09

Kristie schreef:
Ikea is geweldig, van de spullen tot het voor een euro ontbijten, terug naar de gehaktballetjes; i love ikea Haha!

Same here, maar dan mn hele huis onderhand Huilen van het lachen

Haha, ik voel een HK-topic voor Ikeafans opkomen :p Huilen van het lachen

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:13

Ze hebben er zulke lekkere hotdogs..
Eerder gingen we nog wel eens alleen daarvoor naar de Ikea. Clown

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:17

IKEA Bloos Haha! *zucht* Fijne spullen voor niet te veel geld. Maar mijn hemel wat heb ik een hekel aan om door die winkel te sjokken. Mijn favorite hobby is dan ook mekkeren over de IKEA met een Zweedse vriend van mij. Doet ie ook graag, emmeren over de IKEA. Haha!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:12

Kristie schreef:

Die komt me ergens bekend van voor Tong uitsteken
Ik hou ook van Ikea Lovers Ik móet altijd iets kopen als ik er ben, al is het maar een prullenmand Cool

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:16

Haha! Ook hier een hoop Ikea in huis! Niet alles, maar wel veeelll!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:18

vorig weekend ook voor het eerst bij ikea geweest Lachen.
Tis echt leuk, je kan er zelf ideeen opdoen als je een handige vriend hebt Knipoog en idd, sommige dingen verkopen ze echt aan spotprijzen.

Alleen liggen mijn bureaukastje en mijn wcborstel nog op de kast Haha!, ik moet ze nog inelkaar steken en ik heb geen schroevendraaier hier op kot.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:26

Ben ik nou de enige die ikea helemaal niks vind?
Mijn vriend en ik zijn daar ook wezen kijken toen we gingen samen wonen. We hadden een kar gepakt want had gehoord dat het zo leuk was. Ik heb van ellende maar een paar pakken kaarsen er in gedaan om niet met een lege kar bij de kasse te komen. Ik vond het echt niks aan!
Het zijn alllemaal van die standaard meubels etc wat iedereen heeft en dan erbij vond ik ze niet eens zo speciaal.
Nee ik vind de ikea helemaal niks. Misschien is mijn smaak te duur daarvoor. Ik hou meer van oudere meubels die niet iedereen heeft.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:26

Breitling schreef:
Mijn vriend en ik zijn daar ook wezen kijken toen we gingen samen wonen. We hadden een kar gepakt want had gehoord dat het zo leuk was. Ik heb van ellende maar een paar pakken kaarsen er in gedaan om niet met een lege kar bij de kasse te komen. Ik vond het echt niks aan!
Het zijn alllemaal van die standaard meubels etc wat iedereen heeft en dan erbij vond ik ze niet eens zo speciaal.
Nee ik vind de ikea helemaal niks. Misschien is mijn smaak te duur daarvoor. Ik hou meer van oudere meubels die niet iedereen heeft.

Ik inderdaad ook, zoals ik ook al op de eerste pagina zei. Ik vind het te standaard Lachen

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:37

En toch... als ik heel veel geld zou hebben, zou ik ook niet zomaar voor Ikea kiezen, hoewel ze ook wel erg veel handige dingen hebben die je niet zomaar vindt (zoals die Trofast kast met plastic laden). Zo lang als ik kleine kinderen heb, doe mij maar Ikea. Gaat het kapot, dan gaat het kapot. Jammer dan, dan haal je een nieuw kastje...

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:39

Ik vind Ikea ook prima.. nog meer voor leuke hebbedingetjes en spul dan voor de echt grote meubels... vind het leuk om Ikea te combineren met andere dingen...

Voor mijn werk ( moeilijk opvoedbare kids 4-12 jaar) is Ikea ge-wel-dig!!Zoveel leuke kastjes en hebbedingetjes, plastic borden, bekers, bestek in allerlei leuke kleuren... 7 oktober ga ik weer groots inkopen Haha!

* en uiteraard altijd even een broodje worst of ijsje Knipoog*

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:40

Sheran schreef:
Breitling schreef:

Ik inderdaad ook, zoals ik ook al op de eerste pagina zei. Ik vind het te standaard Lachen
Hier nog iemand hoor, net als LisSy op de vorige pagina. Ik hoef niet zo nodig een kastje 'björn' of een opbergrek 'annika' ... omdat je dat inderdaad in vrijwel iedere huiskamer/slaapkamer/etc al vindt! Geef mij maar een min of meer unieke kast, en die heb ik dan ook: nieuw gemaakt van oud grenen. Vind ik veel meer uitstraling hebben.

Máár: vooral flink bij Ikea blijven kopen, en zeker ook lid worden van de Ikea Family! Ik bezorg namelijk de boeken en de bladen van Ikea Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:44

Afbeelding

Dit is mijn studentenkamer. Ik heb liever zoiets 'unieks' dan alles van ikea Lachen. Hoewel ikea wel handig kan zijn, hoor. Voor pannen bijvoorbeeld *LOL*
Laatst bijgewerkt door Sheran op 25-09-08 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:46

I love IKEA! Haha!

Moet er binnenkort nog een kantoor kopen. Haha! Heb al een hele 'boodschappenlijst'. *LOL*

@ Sheran, ieder zijn smaak. Haha!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:50

Oeh Oeh Oeh.. Hier nog een complete ikea fan Haha!

Kom er toch eigenlijk wel 1 a2 keer in de maand, vind het een heerlijke winkel en de kwaliteit word ook steeds beter van de spullen.
Over een 4 weken krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huisje en de kleine dingen komen toch zeker bij de ikea weg Knipoog

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:53

ik ben nu nog student, en tsja, dan toch nie zoveel uit te geven, en juist omdat t niet te duur is, stukje van de poten van m'n bed af zodat ik niet m'n hoofd tegen t plafond stoot alsk op sta, hier wat schilderen aan m'n kast (rode planken en zwarte staanders, wil eigenlijk er nog zilveren tekeningen op zetten maar da's op t moment ff te tijdrovend Tong uitsteken), daar zelf een plank maken zodat m'n tv erop past...
met een kant-en-klaar ding uit een "luxe" winkel die dan toch al speciaal is gaat dat wat lastiger Tong uitsteken tenminste, ik vind het moeilijker om met iets dat al speciaal is te experimenteren dan iets standaards...