Als ik er kom, koop ik altijd wel iets. Er is altijd wel wat leuks, of handigs, of nuttigs, of weet ik wat, wat ik gewoon echt moet hebben! Leuk hoor!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) slaap er op het moment elke nacht op, m'n hoogslaper (ook ikea) dient op t moment als opslag 
pitbullgup schreef:@ sassefras; mhhhh da's niet zo mooi!en jij had ook 25jaar garantie certificaat?
hebbie wel geld of een andere tegemoetkoming gekregen?
maar misschien hebben ze 'm niet voor niks uit de collectie gehaald dan?
, dus lig nu best met ze in de clinche eigelijk
.
Kristie schreef:Als je in mijn kamer Ikea roept dan stort alles in.
Ikea is geweldig, van de spullen tot het voor een euro ontbijten, terug naar de gehaktballetjes; i love ikea

*zucht* Fijne spullen voor niet te veel geld. Maar mijn hemel wat heb ik een hekel aan om door die winkel te sjokken. Mijn favorite hobby is dan ook mekkeren over de IKEA met een Zweedse vriend van mij. Doet ie ook graag, emmeren over de IKEA.
Kristie schreef:Als je in mijn kamer Ikea roept dan stort alles in.

Ik móet altijd iets kopen als ik er ben, al is het maar een prullenmand
Ook hier een hoop Ikea in huis! Niet alles, maar wel veeelll!
.
en idd, sommige dingen verkopen ze echt aan spotprijzen.
, ik moet ze nog inelkaar steken en ik heb geen schroevendraaier hier op kot. Breitling schreef:Ben ik nou de enige die ikea helemaal niks vind?
Mijn vriend en ik zijn daar ook wezen kijken toen we gingen samen wonen. We hadden een kar gepakt want had gehoord dat het zo leuk was. Ik heb van ellende maar een paar pakken kaarsen er in gedaan om niet met een lege kar bij de kasse te komen. Ik vond het echt niks aan!
Het zijn alllemaal van die standaard meubels etc wat iedereen heeft en dan erbij vond ik ze niet eens zo speciaal.
Nee ik vind de ikea helemaal niks. Misschien is mijn smaak te duur daarvoor. Ik hou meer van oudere meubels die niet iedereen heeft.

* Sheran schreef:Hier nog iemand hoor, net als LisSy op de vorige pagina. Ik hoef niet zo nodig een kastje 'björn' of een opbergrek 'annika' ... omdat je dat inderdaad in vrijwel iedere huiskamer/slaapkamer/etc al vindt! Geef mij maar een min of meer unieke kast, en die heb ik dan ook: nieuw gemaakt van oud grenen. Vind ik veel meer uitstraling hebben.Breitling schreef:Ben ik nou de enige die ikea helemaal niks vind?
Mijn vriend en ik zijn daar ook wezen kijken toen we gingen samen wonen. We hadden een kar gepakt want had gehoord dat het zo leuk was. Ik heb van ellende maar een paar pakken kaarsen er in gedaan om niet met een lege kar bij de kasse te komen. Ik vond het echt niks aan!
Het zijn alllemaal van die standaard meubels etc wat iedereen heeft en dan erbij vond ik ze niet eens zo speciaal.
Nee ik vind de ikea helemaal niks. Misschien is mijn smaak te duur daarvoor. Ik hou meer van oudere meubels die niet iedereen heeft.
Ik inderdaad ook, zoals ik ook al op de eerste pagina zei. Ik vind het te standaard

. Hoewel ikea wel handig kan zijn, hoor. Voor pannen bijvoorbeeld

Heb al een hele 'boodschappenlijst'. 

), daar zelf een plank maken zodat m'n tv erop past...
tenminste, ik vind het moeilijker om met iets dat al speciaal is te experimenteren dan iets standaards...