Bah het is weer bijna kerst..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re: Bah het is weer bijna kerst..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 12:28

Dat is de reden waarom ik de laatste 3 á 4 jaar geen echte kerst heb gevierd.
Ik was mijn familie gewoon helemaal zat, ze zijn heel gezellig absoluut maar om als de enige dove tussen die familie te gaan zitten die geen rekening met jou houden.. En allemaal mensen die alleen maar vriendelijk kunnen doen met kerst..
En dat vreterij.. Bleghh.. En oma komt 2e kerstdag ook altijd, sorry dat ik het zeg maar ze is echt zo'n zeurwijf.. Nee leuk is het dan niet.. En voor mij ook helemaal niet gezellig..

Vorig jaar kerst was ik opgenomen, echt wat een RUST!!! Geen verplichte familiebezoekjes, geen oma, geen vreterij.. 2e kerstdag even gezellig bij een vriend langsgegaan..
Geweldig, zoiets doe ik graag over Haha!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 12:53

Kerst: leuk! Vooral omdat we zelf de boel regelen en dus niet die 'verplichte' familie-dingen doen, wij zijn onder de pannen bij vrienden en doen 1 dagdeel ouders. Oud&nieuw vieren we altijd al met vrienden en niet met familie, heerlijk!!
Kies voor jezelf, het zijn jouw feestdagen (vooral als je op jezelf woont) en daar kun je in mijn ogen mee doen wat jij wilt.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:22

Kerst is de meest leuke tijd van het jaar!
Ik heb drie weken terug de familie al een (kerst)mail/uitnoding gestuurd, wie wat gaat doen, wat we willen doen en wanneer we het gaan doen.
Ik vind de kerst echt meer dan geweldig Haha!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:09

Pfff ik heb dit jaar ook echt geen zin in dat familie gedoe Tong uitsteken

Eigenlijk wil ik ook er lekker tussen uit gaan, maar mijn werk kan mij vast ook erg goed gebruiken dus vrees dat het werken wordt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:14

Ik vind kerst heerlijk, Gezellig samen dineren etc! Lovers
En deze kerst ga ik lekker met een vriendin naar Ierland, dus word het vast gezellig Lachen.

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:47

Ik kijk er ook al naar uit Nors opkijken

Opzich vind ik het wel gezellig dat de hele familie bij elkaar is enz, maar die cadeautjes kopen vind ik ZO vreselijk! Weet echt nooit iets zinnigs te kopen en dan kom ik daar al jaren op rij aan met een doosjes parfum, badschuim en aftershave ofzo Bloos

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:49

Kerst kan mij niet lang genoeg duren.. het weer daarintegen is minder luk Zo heb ik liever kerst in de zomer Clown

Nou ik zat laatst in de trein waar twee jongens al helemaal plannen zaten te maken voor oud en nieuw haha, ik moest toch wel lachen, het moet nog sinterklaas worden Haha!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:33

Kerst is nu zo dichtbij en ik reageer steeds allergischer erop, zou ik dan toch The Grinch zijn? Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:34

Gelukkig hebben bijna alle families besloten om geen cadeautjes te doen,... scheelt geld en tijd Vork en ik vind het altijd moeilijk om voor bepaalde personen iets te kopen Haha!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:42

o god de familieruzie over wie wanneer en waar is al begonnen.... pfff ik wil liefst weer single zijn, en geen kerst... ik heb al een plan: IK GA OP DIEET

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 11:44

Haha nou inmiddels gaat mijn moeder dr kerstdag echt door..maar ik rij met oma en tante mee daarheen op de middag en na het eten ff koffie en dan rij ik weer mee terug. Dan heb ik de avond voor mijzelf. Eerste kerstdag ga ik met vriend en vrienden naar een feest en dan nog 1 dag voor mijn vader en de vader van mijn vriend. Volgend jaar hopelijk een huis..en dan ga ik de deur op slot gooien Haha!