Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb half november een jaartje met m'n vriend.Allebei 18 en samen sinds we 17 zijn. Langste relatie tot nu toe voor ons allebei. En ik dacht dus serieus niet dat ik het zo lang met iemand uit zou kunnen houden.

Citaat:Je leert de ware meestal kennen op de momenten dat je het zeker niet verwacht !

. Hij is mijn eerste vriendje en ik was zestien toen we samen waren. Nu ik wat ouder ben (ben nu 18) vind ik 16 jaar wel jong om iets te beginnen, niet te min heb ik er geen moment spijt van gehad om er voluit voor te gaan. Besef elke dag weer welke bofkont ik ben met zo'n zalige jongen aan mijn zijde
!! Jaime_ schreef:Renske_ schreef:Gefelicteerd!!
Na gezworen te hebben geen relatie meer te willen en alleen maar te scharrelen ben ik nu 4 maanden samen met mijn perfecte vriendje, hoop dat dat nog lang zo mag blijven en dat we na 4 jaar nogsteeds zo verliefd zijn
Ik zit momenteel in deze fase
Ik ben nu trouwens 24 en de 'gelukkige' 27

Aline_17 schreef:gefeliciteerd! Vier jaar is al een hele tijd, vooral omdat je nog zo jong was
Nog veel gelukkige jaren toegewenst samen!
*
Sence schreef:Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Er zijn ook wel eens personen die er negatief over zijn (jeugd verpest etc).
(wij gaan ook wat sparen etc en dan zoeken voor een huisje)
Zo ben ik nu ook student maar ik ga nooit uit, en ik woon samen met m'n vriend sinds 9 maand.
Dolgelukkig, ik hoef niet te ruilen met een wild uitgaansleven en studentenbestaan hoor
Maar ik kan begrijpen dat anderen dat wel willen, 't is alleen niet mijn ding.

En nog vele jaren toegewenst samen.
en stond te shaken van de zenuwen, maar gelukkig deed hem dat niks ter zake, en kregen we na 6 maand gezellig babbelen op msn/mail/foon etc een relatie, en nu ik heb geen moment spijt ervan en we zijn nu al 4.5 jaar samen net een nieuw huissie gekocht, hebben beiden kinderwens..
tita schreef:16 toen ik wat kreeg en 26 toen we uitelkaar gingen terwijl we nog veel plannen hadden
dus juig niet te vroeg

gefeliciteerd