Vandaag 4 jaar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guetta

Re: Vandaag 4 jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:15

Gefeliciteerd! Nog vele jaren samen toegewenst!

Fareeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:18

Gefeliciteerd!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:28

Juul schreef:
Gefeliciteerd!

Ik heb half november een jaartje met m'n vriend. Lovers Allebei 18 en samen sinds we 17 zijn. Langste relatie tot nu toe voor ons allebei. En ik dacht dus serieus niet dat ik het zo lang met iemand uit zou kunnen houden. *LOL*

hihi same here..
alle jongens die ik in mn leven voorbij zag komen waren of veel te stom om uberhaubt naar te kijken, of ze waren 'wel leuk' ..
maar zag ik het nut van een relatie niet in..wantja...wat als ik de hoek om zou lopen en er zou daar zomaar een leuker exemplaar staan?
ALS ik dan een jongen leuk vond was ik veel te verlegen om dat te laten merken. ('straks vindt hij mij niet leuk' enz).
toen ik mijn vriend ontmoette heb ik (hoewel ik wel stik zenuwachtig werd elke keer als ik hem zag) echt geen moment getwijfeld.
en ook niet aan wat hij voor mij voelde..niet een keer is de vraag 'vindt hij mij ook wel leuk?' in me opgekomen..
t ging gewoon automatisch..
over een weekje zijn we een jaar samen. uiteraard ook met zn ups en downs.. maar dat heeft iedereen.
een jaar! wie had dat nou kunnen denken! mn vriend hield t voor mij meestal maar 2 weken met een meisje uit..

TS . wat leuk dat jullie nog even verliefd zijn, en dat je vriend je meeneemt naar een paardenshow! (die van mij weet volgens mij niet eens dat dat soort dingen bestaan^^).
geniet er lekker van, en van elkaar. hoop dat jullie nog heul lang samen blijven Lachen

Citaat:
Je leert de ware meestal kennen op de momenten dat je het zeker niet verwacht !

dat is denk ik inderdaad zo!
toen ik mijn vriend leerde kennen had ik net een eehm...losbollige zomer achter de rug en vond ik t eigenlijk wel weer even mooi geweest .

ik heb bij mijn vriend in t begin wel heeeeeel even het 'weg-ren' gevoel gehad.
1.5 week nadat we voor t eerst met elkaar gezoend hadden kreeg ik een (heel lief) smsje met dat ie verliefd op me begon te worden.
2 seconden dacht ik..'oh god..nu al? waarom zo snel?' . daarna was ik er alleen maar blij mee Lachen

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:35

Gefelicteerd! Haha!

Ik heb bijna 1,5 jaar met me vriend, ik ben 16 en hij 18. Heerlijk vertrouwd gevoel krijg je hea na zo'n lange tijd samen Lovers

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:44

Ik ben de 25ste morgen! jarig, en de 27ste dit jaar hebben we 2 jaar verkering.
Ik was dus net de 14 uit toen ik verkering kreeg met mijn 4 jaar oudere vriend.

Net als iedere relatie onze ups en downs gehad, maar ook nog steeds verliefd!

mvkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:52

gefeliciteerd! Wat gaat de tijd snel he !
Ik was 16 toen wij serieus ''verkering'' kregen. Vanaf mijn 13e gingen we wel eens met elkaar..
Wij zijn nou 6 jaar samen! En nog erg gelukkig....

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:53

Mijn vriend en ik waren gisteren 1 jaar en drie maanden samen. Opzich nog niet zo superlang natuurlijk maar wel al het vermelden waard Knipoog . Hij is mijn eerste vriendje en ik was zestien toen we samen waren. Nu ik wat ouder ben (ben nu 18) vind ik 16 jaar wel jong om iets te beginnen, niet te min heb ik er geen moment spijt van gehad om er voluit voor te gaan. Besef elke dag weer welke bofkont ik ben met zo'n zalige jongen aan mijn zijde Lovers!!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:08

Mijn tot hiertoe langste relatie was ook met mijnn 'jeugdliefde'. Ik was net 16, hij 19 en we zijn bijna 3j samen geweest.

Jaime_ schreef:
Renske_ schreef:
Gefelicteerd!! Party!!
Na gezworen te hebben geen relatie meer te willen en alleen maar te scharrelen ben ik nu 4 maanden samen met mijn perfecte vriendje, hoop dat dat nog lang zo mag blijven en dat we na 4 jaar nogsteeds zo verliefd zijn Haha!

Ik zit momenteel in deze fase Schijnheilig

Ik zat, tot voor kort, ook nog in deze fase... Tot ik plots zaterdag besefte dat ik een wel erg leuke jongen tegen het lijf ben gelopen.
En sinds vandaag is het eigenlijk 'officieel' wat Nagelbijten / Gniffelen Ik ben nu trouwens 24 en de 'gelukkige' 27 Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:15

Wij kregen wat toen ik 17 was en hij 22, inmiddels ben ik 23, is hij 28, zijn we ruim zes jaar samen, bijna vier jaar getrouwd en hebben we drie kindjes! Haha!

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:19

gefeliciteerd! Vier jaar is al een hele tijd, vooral omdat je nog zo jong was Ja
Nog veel gelukkige jaren toegewenst samen!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 18:21

Aline_17 schreef:
gefeliciteerd! Vier jaar is al een hele tijd, vooral omdat je nog zo jong was Ja
Nog veel gelukkige jaren toegewenst samen!

Bedankt!! Lachen

Denisevm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:26

Wauw gefeliciteerd hoor! Haha!
Mijn ouders zijn ook al heel lang bij elkaar. Niet elkaars eerste liefde, wél de ware. Knipoog
Mijn moeder was 14, bijna 15 en mijn vader net 16.
Nu zijn ze 42 en 44 en nogsteeds heel gelukkig met elkaar! *is best een beetje trots Bloos *

Heel veel geluk samen!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:58

Als eerste gefeliciteerd !

Ik ben inmiddels met ups & downs gelukkig met mn vriendlief alweer n half jaartje het begin is er..

Hiervoor heb ik 3 jaar een relatie gehad vanaf mn 16e tot mn 19e ( ben inmiddels 21..)
Toch heb ik nu zoiets dat ik misschien een stuk jeugd heb gemist , maar ondanksdat door die relatie veel geleerd over mezelf en alles.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:17

Hartelijk gefeliciteerd met jullie 4de liefdesverjaardag Lovers

Ik was 16 toen ik iets met hem begon, hij 19. Nu zijn we 34 en 37 en een dochter van 13 rijker en er zijn nog geen plannen om uit elkaar te gaan

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:42

Sence schreef:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Er zijn ook wel eens personen die er negatief over zijn (jeugd verpest etc).

(wij gaan ook wat sparen etc en dan zoeken voor een huisje Lachen )

Tja, ik denk altijd maar, iedereen heeft weer een ander beeld van ideale jeugd en hoe ze dat willen besteden. Ja Zo ben ik nu ook student maar ik ga nooit uit, en ik woon samen met m'n vriend sinds 9 maand. Lachen Dolgelukkig, ik hoef niet te ruilen met een wild uitgaansleven en studentenbestaan hoor Lachen Maar ik kan begrijpen dat anderen dat wel willen, 't is alleen niet mijn ding.

Iedereen zo zijn eigen ding toch? Haha!

Gefeliciteerd iig! Lachen

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:08

Ik ben nu 5 jaar samen met mijn vriend Lachen
Begon op mn 15e als vakantieliefde, hij was 19.Ben nog steeds erg gelukkig met hem Haha!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:16

Proficiat met jullie 4jarige liefdesbestaan Knipoog En nog vele jaren toegewenst samen.

Ik was voorheen ook stapelverliefd op een jeugdliefde en we hebben 2.5jr iets met mekaar gehad, meneer had later zoiets van (toen we samen woonden) doe jij maar lekker alles ik doe niks meer. Ik heb dat een half jaar vol kunnen houden, maar daarna brak mijn hart in stukken en had ik mijn biezen gepakt..Dit alles speelde af toen ik een jaar of 14 was en mn oud-jeugdliefde 15.

Maar ik dacht nadat ik het met mijn jeugdliefde helemaal klaar was even heerlijk een tijd alleen te willen blijven lekker genieten van het leven en mn paard etc...Totdat ik de ideale zalige man tegemoet kwam ''oooooh ik dacht hmmmmmm wat heerlijk'' Haha! en stond te shaken van de zenuwen, maar gelukkig deed hem dat niks ter zake, en kregen we na 6 maand gezellig babbelen op msn/mail/foon etc een relatie, en nu ik heb geen moment spijt ervan en we zijn nu al 4.5 jaar samen net een nieuw huissie gekocht, hebben beiden kinderwens..

Nee mijn leven is helemaal compleet ben zo gelukkig als ooit daarvoor Haha!

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:20

gefeliciteerd joh, super!!!

Mijn vriend en ik zijn over 2 maandjes alweer 5 jaar samen, we zijn 19 en 21 nu! wij waren dus 14 en 16 toen we elkaar leerden kennen. We wonen nu net 2 maandjes samen, en ik vind het super!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:49

gefeliciteerd hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad Lachen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:51

gefeliciteerd!
ik ben in februari 5 jaar samen met mijn vriend
was ook net 15 toen we wat kregen
inmiddels wonen we heel gelukkig samen Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:54

16 toen ik wat kreeg en 26 toen we uitelkaar gingen terwijl we nog veel plannen hadden

dus juig niet te vroeg

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 19:26

tita schreef:
16 toen ik wat kreeg en 26 toen we uitelkaar gingen terwijl we nog veel plannen hadden

dus juig niet te vroeg

Lekker positief.
Ik ben op dit moment gelukkig met hem en ik word nog gelukkiger als ik aan onze plannen denk.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:17

Ik heb sinds vorige week 4 jaar met mijn vriend.
Ik ben nu 18 en hij 21 Lachen
Dus wij waren ook jong!

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 19:59

Van harte gefeliciteerd!!

Mijn vriend en ik zijn nu al weer ruim 6 jaar bijelkaar. We kregen verkering toen ik 16 was en mijn vriend 22.
We wonen inmiddels ruim 4 jaar samen.
Dus ja, ook ik was er vroeg bij.. Knipoog

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:02

Leuk! Haha! gefeliciteerd

Mijn zus heeft al met haar vriend sinds ze 14 was, dus nu bijna 10 jaar Haha!