_Tivoli_ schreef:Niet direct verkopen nee.
Maar als je een paard niet kan betalen,waarom doe je het dan toch?
Dus je paard moet met een kapotte of te kleine deken staan,omdat jij niet genoeg geld hebt.
Dat is heel vervelend voor jou,maar je paard heeft daar niet om gevraagt,die kan je het ook niet uitleggen...
Nog eens,wat doe je dan als ze nu met 1 been omhoog op stal staat? Hoe betaal je de DA dan? Heb je daar geen potje voor???
En van dat hele kleine beetje inkomen kan je dan iig een deken kopen...dat is beter...dan hoef je ook die keuze niet meer te maken.Bovendien zien werkgevers dan ook dat je veel aanpakt,dat je echt wil.
Het is toevallig deze maand dat ik m ff niet kan onderhouden, door mijn ongeluk. Hiervoor heeft mn pony niet gekozen nee, maar ik ook zeker niet!! Ik was niet de schuldige van mijn ongeluk, dus ik kan er niks aan doen..
En ja ik heb een potje voor de DA, maar die is dan ook echt alleen voor de DA, dus die ga ik nu niet gebruiken lijkt me 
Misterylady schreef:Sorry hoor, maar beter te weinig inkomen dan helemaal geen inkomen.
Het geld komt niemand aanwaaien dus je zult iets moeten doen.
Je vraagt om tips, denk dat er meer dan genoeg tips gegeven zijn.
Nee het geld komt zeker niet aanwaaien nee.. Maar aan weinig inkomen, heb ik netzoveel als geen inkomen. Van weinig inkomen, kan ik nogsteeds mijn stalling niet betalen!