Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Idd Rebecca: Ja er komt écht écht écht geen jongen tussen ons. Nou reden 1 waarom we ruzie hebben, rara...
x_Rebecca schreef:Ik denk ook wel dat het ermee te maken heeft wat voor 'typetje' je word.
Zoals ik, bij mij denken de meeste..
"Jeetje, wat een alto/scene.."
Op mijn school word dat niet geaccepteerd,
mijn toen 'beste vriendin'
Wilde erbij blijven horen, dus natuuurlijk kon ze niet met mij om blijven gaan.
Ik was natuurlijk véél te raar en eng geworden..
Niet dat dat het enige was natuurlijk, maar het speelt wel mee..
(ben nu 21)
milo schreef:andersom ook hoor. toen ik mijn dreads eraf had geknipt was ik ineens barbie. kots er nog van. binnen de subculturen hangt nog een grotere groepsdruk dan erbuiten. ik walg er van.
x_Rebecca schreef:_Micha_ schreef:Idd Rebecca: Ja er komt écht écht écht geen jongen tussen ons. Nou reden 1 waarom we ruzie hebben, rara...
Hmm.. een jongen?![]()
Nee, maar dat is inderdaad zo.
Het is ook logisch, want je weet niet wat de toekomst je brengt dus je kunt in principe ook helemaal niet beloven dat er niks tussen je vriendschap komt, of dat je er altijd zult zijn..
Het word er alleen uitgefloept omdat het 'oh zo lief' is om te vertellen.
Het feit dat je een belofte maakt die je waarschijnlijk niet kunt waarmaken vergeten we voor het gemak
xDramaQueen schreef:Ik heb er altijd in geloofd, niet meer...
we waren 6 jaar onafscheidelijk, toen werd ze fan van tokiohotel en ik niet, ze liet me vallen en kreeg nieuwe vriendinnen die er wel fan van waren, 6 jaar weggegooid... om niets...
ik kon me niet voorstellen hoe het zonder haar was, nu niet meer met.

CandyQueen schreef:xDramaQueen schreef:Ik heb er altijd in geloofd, niet meer...
we waren 6 jaar onafscheidelijk, toen werd ze fan van tokiohotel en ik niet, ze liet me vallen en kreeg nieuwe vriendinnen die er wel fan van waren, 6 jaar weggegooid... om niets...
Gedumpt omdat je niet van Tokio Hotel houd?
Sorry, maar wat voor een poedersuiker vriendin was dat.
Als je "beste vriendin" niet eens meer betekent dan th. Bah!
Niseyra schreef:Ik heb een vriendin die ik vanaf groep 1 ken, helaas ben ik 8 jaar geleden verhuisd naar Groningen dus zien we elkaar weinig, maar ik zie haar nog steeds als een hele goede vriendin(ben nu 21)
. Ook al wonen we een eind uit elkaar, aan onze band is niet veel veranderd. Als we bij elkaar zijn
. Zijn we al weer 17 jaar vriendinnen. CandyQueen schreef:xDramaQueen schreef:Ik heb er altijd in geloofd, niet meer...
Gedumpt omdat je niet van Tokio Hotel houd?
Sorry, maar wat voor een poedersuiker vriendin was dat.
Als je "beste vriendin" niet eens meer betekent dan th. Bah!
) zou ik heel puberaal misschien toch het beste kunnen omschrijven als mijn "hartsvriendin", ze woont in de VS (daar is ze naar toe ge-emigreerd toen ze een leuke 'coyboy' leerde kennen tijdens een vakantie
) dus we zien elkaar bepaald niet vaak, maar dat maakt de vriendschap niets minder hecht. Bellen kan altijd (doen we dan ook langdurig en regelmatig
) en in "noodsituaties" bellen we elkaar ook gewoon wakker
. Als een vriendschap zo in je gevoel zit, dan maken grenzen e.d. echt helemaal niets uit, dat is tenminste mijn persoonlijke ervaring. xDramaQueen schreef:A friendship that ended never really began..
.