Maar de laatste tijd niet. We bestellen wat en er wordt aangegeven dat de levertijd 1 week is . Maar vervolgens na 3 weken is het nog steeds niet binnen. Dit hebben we steeds vaker.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar de laatste tijd niet. We bestellen wat en er wordt aangegeven dat de levertijd 1 week is . Maar vervolgens na 3 weken is het nog steeds niet binnen. Dit hebben we steeds vaker.
Lest schreef:[knip]
En inderdaad Cathelijne verkopen via bol vind ik al helemaal niet handig de bemiddelingskosten vind ik hoog en je moet ook nog eens zelf de verzendkosten betalen. Bij schoolboeken gaat het dan nog wel, die kosten veel maar als ik literatuurboeken wil verkopen moet ik bijna bijleggen.

Cathelijne schreef:Lest schreef:[knip]
En inderdaad Cathelijne verkopen via bol vind ik al helemaal niet handig de bemiddelingskosten vind ik hoog en je moet ook nog eens zelf de verzendkosten betalen. Bij schoolboeken gaat het dan nog wel, die kosten veel maar als ik literatuurboeken wil verkopen moet ik bijna bijleggen.
Bijleggen begin ik niet aan. Dan kan ik de boeken nog beter dumpen bij een rommelmarkt of de Slegte (als die ze wil hebben). De verkoop is bij mij tijdelijk ivm een verhuizing, alles wat ik niet kwijtraak loos ik op een andere manier (bv in de "verkoopkast" in het tehuis van de oma van m'n vriend).
Lees nml erg graag en zo kom ik misschien nog eens aan iets anders dan de standaardschrijvers die ik lees, daar ken ik onderhand alle boeken al van dus
Njen schreef:De boeken waar je geen bijdrage bij krijgt passen gewoon door de brievenbus. Als dit niet het geval is moet je het even doorgeven aan Bol zij krijgen dit namelijk door van een of andere boekhandel. Ik heb er al 300 euro mee terugverdiend in 2 maanden tijd!Cathelijne schreef:Bijleggen begin ik niet aan. Dan kan ik de boeken nog beter dumpen bij een rommelmarkt of de Slegte (als die ze wil hebben). De verkoop is bij mij tijdelijk ivm een verhuizing, alles wat ik niet kwijtraak loos ik op een andere manier (bv in de "verkoopkast" in het tehuis van de oma van m'n vriend).
Ik heb hetzelfde probleem bij bol.com, vandaar dat ik het via marktplaats probeer en anders laat ik ze lekker in de kast liggen voor als ik ze nog een keer wil lezen, maar als iemand boeken kwijt wil, tegen de verzendkosten wil ik ze wel overnemen hoorLees nml erg graag en zo kom ik misschien nog eens aan iets anders dan de standaardschrijvers die ik lees, daar ken ik onderhand alle boeken al van dus