Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kris_bobby schreef:De poes heeft ook alles wat ze kan wensen en moet nog ff wachten tot haar tuinhuis klaar is dan kan ze naar buiten.
Maar hier ging het topic helemaal niet over en ik heb heb ook geen zin in een discussie wat wel of niet goed is voor mijn poes.
We wonen hier nou eenmaal en zitten hier beter dan wie dan ook.
Of ze ergens neerleggen waar ze niet echt super opvallen! daantjuhhh schreef:Zo kom je elkaar een beetje te gemoed.
Adil18 schreef:daantjuhhh schreef:Zo kom je elkaar een beetje te gemoed.
Hmm, maar diezelfde buurman betaald zeker niet 50% van het paardenvoer mee....
Het is hun kat die voor overlast zorgt, dun moeten zij er ook voor zorgen dat dit niet meer gebeurd. Of ze daar nou geld voor willen uitgeven of de kat gewoon binnen willen houden, dat is hun zaak.
Wel zou ik dat van te voren overleggen en niet domweg gaan kopen en ze de rekening onder de neus duwen...
daantjuhhh schreef:Dat paard loopt ook niet in zijn tuintje.
Dat kun je niet verglijken.
Die buurman kan ook zeggen ik betaal helemaal niks en je ziet maar.
Hij is niet verplicht om zijn kat binnen te houden of een oplossing aan te dragen.
mieske schreef:Satestokjes ? Wat is daar het nut van ?
Over die planten had ik idd ook over gehoord al
Bedankt voor de tip
daantjuhhh schreef:Nee maar das heel wat anders.
Dat paard loopt ook niet in zijn tuintje.
Dat kun je niet verglijken.
Die buurman kan ook zeggen ik betaal helemaal niks en je ziet maar.
Hij is niet verplicht om zijn kat binnen te houden of een oplossing aan te dragen.
Black2000 schreef:Nee, mijn kat is een echte buitenkat, hij is altijd op pad....
Tja de risico's van het aanrijden (ik woon naast een weg) die neem ik voor lief. Hij past goed op voor auto's... Hij komt niet terecht in een jachtgebied, dat hebben wij namelijk niet in de buurt![]()
Ik vindt een kat niet alleen een huisdier, een kat is ook een jachtdier, hierdoor moet hij gewoon naar buiten kunnen. Het instinct moet nog wel een beetje in leven worden gehouden. Ik ben er geen voorstander van om de kat dag en nacht binnen te houden, daar heb ik hem niet voor genomen. Hij heeft nu een lekker leventje, ligt vaak op de tuinstoel in de tuin en gaat regelmatig een blokje om. Enja, natuurlijk kun je iedere kat in je eigen tuin of in huis gaan houden, maar dat vindt ik voor mijn kat dieronterend...
,
Relien schreef:nee tuurlijk niet. maar overleg met de eignaar maar alles in de eigenaar zijn handen leggen vind ik belachelijk. katten lopen al honderde jaren buiten.
.