heb een prima band met mn moeder, zeker de afgelopen jaren!Goed, het is wel eens een beetje anders geweest, heb best wel eens met d'r in de clinch gelegen, maar dat lag af en toe ook wel aan mezelf
eigenlijk sinds ik zo'n beetje ben gaan studeren is eht alleen maar beter geworden, en sinds ik een halfjaar in het buitenland heb gezeten is het helemaal prima! had vroeger wel altijd het idee dat ze wat dat betreft liever mn zusje had dan mij (makkelijker, socialer, etc) maar goed, daar heb ik verder niets aan overgehouden, en weet ook dat ze mn zusje wat dat betreft ook wel eens heeft verwenst, dus dan zitten we weer ongeveer gelijk
nou ja ze hield en houdt wel van ons allebei evenveel, maar tussen ons was het vaak enorm moeilijk omdat ik kwa karakter een exacte kopie ben van mijn moeder. Nu ik ouder ben gaat het prima. Mijn zus was al erg jong het huis uit, maar toen ik ging vond ze het toch wel wat minder, ook omdat ik eigenlijk toch stiekem het "kleine" zusje was
Ik was altijd een ruziemakertje, had veel discussies met ze en maakte van alles een probleem. Zo was/is mijn zus absoluut niet