Het is hier een beetje raar. Het ene moment schijnt de zon, is de lucht blauw met wat wolkjes, het volgende moment komt er een dikke donkere wolk aan en ziet het er naar uit dat het gaat gieten.Voorlopig is het nog steeds droog!
Oamaru schreef:Valt hier nu mee, al is er dat hetkanelkmomentgaanregenen - gevoel. hier idemdito. het ziet er uit alsof het elk moment kan gaan regenen. t is heel de dag droog maar wel wat wind en ik vind het fris.
Het heeft hier net even gesputtert, maar is nu ook nog droog.Van mij hoeft er ook geen regen meer te vallen, eerst de bak maar even laten drogen.
Hier ook heeel veeeel regen en wind.Het watje in mij zegt de mama's met veulens naar huis te halen;de stoere zegt dat ze er lekker hard van worden
pokkeweer! gister viel het hier 100% mee, ik was in noordholland, daar was het idd belabberd met die regen en wind
ach en het sputtert hier ook gewoon door, maarr 1 troost, vanmiddag wordt het weer droog!Ik vind het trouwens wel koud! in huis is het ook niet erg warm ofzo....
Eerst zou het om half 11 al droog zijn. Komen steeds meer buien bij helaas. Ik wil dat het droog wordt!