Lau schreef:Storing bij de ing… nu heb ik mijn zorgtoeslag nog niet nu moet ik wachten met het ophalen van mijn medicatie.
Oh! Vandaar dat ik maar een gedeelte binnen kreeg van de toeslagen. Hier alleen zorgtoeslag binnen nl.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mn pink is dik en erg gevoelig, de knokkel schiet ook constant heen en weer. Heerlijk dit
ik denk dat ik maar eens met een meetlint langs de kringloop ga karuna schreef:In de natuur wordt de merrie/leeuwin/beer/zebra/aapachtigen enz ook meest meteen weer drachtig als ze weer vruchtbaar zijn na een bevalling.
Miss_Mii21 schreef:Mensen die een vraag stellen in een topic, over het afspenen van paarden, hoe je dat doet als je de moeder wederom drachtig hebt.
Nu snap ik waarom er een handjevol paarden super zwak is, waarom ze niet veel kunnen hebben en steeds blessures hebben. Die moeder kan niet eens herstellen, want hoppa ze is weer zwanger voordat het huidige veulen fatsoenlijk afgespeend is.
Volgens mij lezen we net dat een veulen idealiter een jáár bij de moeder blijft, hoe haal je het dan in je hoofd om die moeder - die dan nog melk geeft - wéér zwanger te maken. Ik noem het dierenmishandeling.
Vaker gezien, dat merries binnen no-time weer drachtig waren, en maar afvragen waarom veulens zwakker waren/afwijkingen hadden en of dood geboren werden. Dierenmishandeling.
Laat die moeder herstellen, alvorens ze weer drachtig gemaakt wordt.
Maar dat is net zo bij katten. Niet steriliseren, binnen paar maanden weer zwanger en maar afvragen waarom er kittens dood geboren worden. Nou omdat dat lichaam moet herstellen misschien!
Suzanne F. schreef:karuna schreef:In de natuur wordt de merrie/leeuwin/beer/zebra/aapachtigen enz ook meest meteen weer drachtig als ze weer vruchtbaar zijn na een bevalling.
Vrouwen vroeger ook. Kind eruit en binnen paar maanden weer een erin.
imaudy schreef:Veel merries krijgen graag veulens. Sommige willen zelfs de veulens van anderen inpikken.
Denk dat zwakke dieren vooral onstaan door de vermeerderaars die hun fokdieren slecht te eten geven en lukraak fokken.