Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Gecastreerd dan
Dat geloof ik best.
Aangezien ossen ook al erg lang als werkdier gebruikt worden.
MarlindeRooz schreef:wyoming schreef:Leerlingvervoer aangevraagd voor mijn dochter, mogen ze 8 weken over doen. Begin april krijg ik weer de mail voor het vervoer voor volgend schooljaar![]()
Wat het nog eens extra vervelend maakt is dat er al iedere dag een taxi voor zoon naar school rijdt waar ze zo bij zou kunnen. Zoon zit alleen, maar dat is ook meteen de reden waarom ze sowieso in een andere taxi terecht komt. Dus ik heb straks 2 taxi’s voor de deur.
Kan je ze dan niet zelf brengen nu ze naar dezelfde school gaan? Scheelt een hoop ergernissen qua taxi gedoe denk ik zo.
TheNovelist schreef:Vriend wilt heeel graag dat achter op de motor ga, maar ik heb een helix piercing en het lukt mij niet om een helm op te zetten. Ben ook bang dat als die wel zit, ik hem ook niet pijnloos af krijg
Arethe schreef:TheNovelist schreef:Vriend wilt heeel graag dat achter op de motor ga, maar ik heb een helix piercing en het lukt mij niet om een helm op te zetten. Ben ook bang dat als die wel zit, ik hem ook niet pijnloos af krijg
Ik ken iemand die om deze reden een dun ski-masker onder haar helm draagt. Scheelt met het op en af doen, valt eventueel uit te proberen.
Valerie93 schreef:Ik twijfel al zolang om naar de gym te gaan, sporten is goed voor mij (chronisch ziek) Maar tis toch weer 33 euro in de 4 weken, eigenlijk heb ik dat niet echt.
Maar de voordelen zijn wel echt, nieuwe mensen leren kennen, gezonde bezig zijn/afvallen.
Maar andere kant hoelang ga ik het weer volhouden, ik kan veij snel opgeven van "ik heb geen zin".
Pff heel erg dilemma, mijn grootste ergenis dus die twijfel.
Edit; iets toegevoegd
Valerie93 schreef:Ik twijfel al zolang om naar de gym te gaan, sporten is goed voor mij (chronisch ziek) Maar tis toch weer 33 euro in de 4 weken, eigenlijk heb ik dat niet echt.
Maar de voordelen zijn wel echt, nieuwe mensen leren kennen, gezonde bezig zijn/afvallen.
Maar andere kant hoelang ga ik het weer volhouden, ik kan veij snel opgeven van "ik heb geen zin".
Pff heel erg dilemma, mijn grootste ergenis dus die twijfel.
Edit; iets toegevoegd
TheNovelist schreef:Heb hem in september laten zetten, dus bijna 6 maanden geleden. Is nog niet 100% geheeld dus wellicht is dat ook het probleem (ben altijd heel voorzichtig)