Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:35

c_alsemgeest schreef:
Mijn vloer verwarming is eindelijk gemaakt na bijna 2 maanden... dus kan eindelijk naar het blij topic :')

Stom: het afval beleid in onze gemeente... halen geen restafval meer op, want dat moet nu zelf in ondergrondse containers gedaan worden. Echter zijn ze vergeten dat in onze wijk deze niet geplaatst konden worden...
En in andere wijken gingen ze niet helemaal de grond in... dus bij een verzorgingsflat in de buurt moeten oudere mensen nu dit soort stunts uit halen om het weg te kunnen gooien:
[ Afbeelding ]
Foto FB maassluis.nu

En wij mogen naar een hele andere wijk om het zakje weg te gooien :')
Wat ook handig is als je slecht ter been bent oid.

Dat is weer echt door iemand achter een bureau bedacht... Echt vernederend dit voor o.a. deze oudere mensen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:39

Little_Gift schreef:
c_alsemgeest schreef:
Mijn vloer verwarming is eindelijk gemaakt na bijna 2 maanden... dus kan eindelijk naar het blij topic :')

Waaaaaaar is dat feeeeeeestjeeee????!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Edit: jouw nieuwe stom is echt wel meer dan stom zeg! Jeetje!

Ja het is echt een zooitje met het afval beleid, mensen hebben nu 4 bakken, en aan onze kade hebben de meeste huize bv geen voortuinen etc, staan dus allemaal in de kleine tuintjes.
Smalle stoepen dus als de bakken buiten staan kunnen mensen met een rolstoel of rollator er niet meer langs.
En dan natuurlijk ook nog een minuut of 20 lopen naar de containers.
Die ook op 1 wijk berekend zijn... geen 2, dus altijd vol.
Ook hebben ze daar gekozen voor ondergrondse containers met een kleine opening, dus een volle vuilniszak past er niet eens in _O-
Zo veel klachten online en ook via de officiele wegen van veel inwoners, maar het is een prestige project van die wethouder dus het moet kosten wat kost blijven, ook al werkt het voor de driekwart van de gemeente niet.
Heb hiervoor in 2 andere gemeenten gewoond en die dachten toch echt wel wat beter na :)
Westland had ook een pilot gedraaid met afval scheiden, (de bekende zakjes pmd aan de palen, voor de Westlanders onder ons :+ ) uiteindelijk bleek het goedkoper te zijn om het afval bedrijf het te laten scheiden en werd het ook 10x beter gescheiden dan wanneer bewoners het zelf doen... dus dat is toen ook terug gedraait.
Dus dat hele onderzoek even naar de wethouder gemaild, maar ze blijft star.
Dat mensen gevaarlijke capriolen moeten uithalen om überhaupt afval te kunnen weggooien of weet niet hoe ver moeten lopen boeit ze duidelijk ook vrij weinig.
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op Gisteren, 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:40

Mag ik het stom vinden dat de fysio zei dat herstel van m’n voet wel 12 weken kan duren?
Ik verveel me -O-

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:08

(Niet om te overbieden hoor) Ik vond het ook héél stom dat mijn achillespeesontsteking wel 6 tot 12 maanden kon duren volgens mijn huisarts.. :(

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:42

_Karlijn schreef:
(Niet om te overbieden hoor) Ik vond het ook héél stom dat mijn achillespeesontsteking wel 6 tot 12 maanden kon duren volgens mijn huisarts.. :(

Gelukkig want qua overbieden, kon DideH daar nog wel een scheutje bovenop doen als het over Achillespezen gaat :=

Melzazu

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:30

Ik vind het stom dat er een topic, dat ik stilletjes volgde, op slot is gezet waarvan ik echt oprecht benieuwd was hoe het zou verlopen voor de TS

Zal ik dus nu nooit weten :(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

c_alsemgeest schreef:

Stom: het afval beleid in onze gemeente... halen geen restafval meer op, want dat moet nu zelf in ondergrondse containers gedaan worden. Echter zijn ze vergeten dat in onze wijk deze niet geplaatst konden worden...
En in andere wijken gingen ze niet helemaal de grond in... dus bij een verzorgingsflat in de buurt moeten oudere mensen nu dit soort stunts uit halen om het weg te kunnen gooien:
[ Afbeelding ]
Foto FB maassluis.nu

https://www.ad.nl/binnenland/met-haar-1 ... ~a681d67a/

Nu een artikel in het AD

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:39

Melzazu schreef:
Ik vind het stom dat er een topic, dat ik stilletjes volgde, op slot is gezet waarvan ik echt oprecht benieuwd was hoe het zou verlopen voor de TS

Zal ik dus nu nooit weten :(

Jij zegt het! Ik vind dat ook!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:45

DuoPenotti schreef:
c_alsemgeest schreef:

[ Afbeelding ]
Foto FB maassluis.nu

https://www.ad.nl/binnenland/met-haar-1 ... ~a681d67a/

Nu een artikel in het AD

Oh top dat er steeds meer aandacht voor is. Er is echt niet nagedacht...sowieso bij de afstanden en hoge containers. Maar het hele gebeuren is nogal kansloos vorm gegeven zonder rekening te houden wat mag en wat de burger zou willen.
En minder valide of oudere zijn al helemaal vergeten in dit prestige project.
Gelukkig binnenkort gemeenteraads verkiezingen :+