Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje_J schreef:Shenavallie schreef:
Au... dat heb ik met appel, dus ik weet wat je bedoelt.
En ik met kiwi...en vreselijke jeuk overal
JudithGigi schreef:Jezus, ik krijg intussen zelfs uitslag en rode vlekken overal. Toch maar ff een anti histamine naar binnen gooiengeen perzik meer voor mij
karuna schreef:JudithGigi schreef:Jezus, ik krijg intussen zelfs uitslag en rode vlekken overal. Toch maar ff een anti histamine naar binnen gooiengeen perzik meer voor mij
Ik spring hier even op in. Heb je dit bij meer oranje en gele fruit en groentes? Bij mij is dit een reactie op caroteen dat in heel veel dingen zit. Even in de gaten houden, als je gaat kuchen contact opnemen met je huisarts.
Memuska schreef:Dat ik gisteren vond dat ik wel een dagje zonder rilatine kon, en dus een verschrikkelijke dag had. Vandaag veel te doen en veel vergaderingen waar ik bij moet opletten, dus rilatine genomen en ben een heel ander mens.
Waarom neem ik dat nu niet gewoon standaard? Dombo dat ik ben.
Shenavallie schreef:xSagan schreef:@ Shenavallie, normaal gesproken wel. Bij ons in de winkel is het zo dat je niet iedereen elk moment ziet in de pauze en dan gebeurt het nog wel eens dat die inderdaad in de pauze iets bespreken. Dan vind ik het ook wat anders. En het ligt eraan wat voor privé zaken op de vloer natuurlijk. Wij doen tussendoor bijvoorbeeld echt wel eens een praatje pot zodat we daarna weer scherp kunnen zijn. Hoe is dat bij jullie?
Hier een ergenis dat mijn darmen weer van slag zijn door het warme weer ondanks genoeg drinken ect. En ik naar een nieuwe stal ga zonder wc en dat vind ik altijd spannend……
Maatregelen zijn al getroffen.
Wij bespreken alleen werkzaken op de werkvloer en in de pauze privé-zaken. Bij mijn vorige werkgever was het andersom en dat snapte ik gewoon echt niet. Plan dan een overlegje van 5 minuten in tijdens werktijd (of bel elkaar even). Vond het altijd erg zonde van mijn even-niet-met-werk-bezig-zijn-tijd als een ander maar doordenderde over werkzaken. Dan had ik voor mijn gevoel geen pauze, maar eigenlijk gewoon onbetaald werkoverleg.
Mijn man en zoon maken er thuis ook zo'n gewoonte van om in hun weekend werkzaken te bespreken. Dan hebben ze op de heen- en terugweg al dingen besproken, elke dag bij thuiskomst, tijdens het eten en zelfs tijdens de rest van de avond. Het enige wat ik hoef te zeggen: "Jongens, het is weekend". Dat je bij thuiskomst even je gemoed kwijt moet, oké, maar daarna zijn er belangrijkere dingen in het leven.
Marcella schreef:Krijg ik van verse ananas blaasjes in mijn mond, maar vind het ook heerlijk. Blik of geweckt kan ik wel eten.
2 Kuikens met spreidpoten voor het eerst in de jaren dat ik kuikens fok. Zijn wel van gekochte broedeieren. Bij eigen fok nog nooit gehad.
c_alsemgeest schreef:Mensen die aannames doen...
Ons huis staat te koop, Wij verhuizen sowieso vrij vaak. Want wij vinden kopen, opknappen en verkopen leuk.
Toevallig werd gister een van mijn man zijn auto's opgehaald voor onderhoud en dat was door iemand gezien... en nu zijn we blijkbaar failliet
denisesilver schreef:Memuska schreef:Dat ik gisteren vond dat ik wel een dagje zonder rilatine kon, en dus een verschrikkelijke dag had. Vandaag veel te doen en veel vergaderingen waar ik bij moet opletten, dus rilatine genomen en ben een heel ander mens.
Waarom neem ik dat nu niet gewoon standaard? Dombo dat ik ben.
Iets met een ezel en een steen, Memuska![]()