Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Sanniejtjuh schreef:Dat ik dit gewoon de ergste dag van het jaar vind, en dat andere mensen dat onzin vinden.
Ik ben als de dood voor vuurwerk, mijn paarden ook, ik heb gewoon niks met deze “traditie”. Ik heb enkel een hoop stress en blij als het voorbij is. Ga van ellende de kerstspullen opruimen, heb ik wat te doen.
Ik deel je mening. Echt een dag om te vergeten. Ik blijf binnen, zo even naar stal om de paarden te redden. Kijk ik ook al tegenop. Gisteren waren ze al super onrustig toen ik ze 2 tellen binnen zette. Blij als t morgenochtend js.. .
Tancreda4 schreef:Had je anders verwacht op oudjaarsdag?Ik heb gisteren alvast wat oliebollen gekocht, stond geen kip
Succes iig! Voordeel is wel dat t vaak wel gezellig is op zon dag, kan ik me van paar jaar terug heugen!
Nyaleti schreef:Momenteel hou ik van m'n boerderij achteraf buiten het dorp. Ik hoor hier nog oerknallen in de verte maar wil niet weten hoe de dieren (ok en mensen) in het dorp het horen..
Ik zie toch op tegen vanavond. Alleen op de bank, thuis voor de dieren. Maar ik weet gewoon dat ik een zieke mentale inzinking ga krijgen om 00:00 want er is precies niks positief geweest aan m'n jaar. En dan heb ik niemand om me heen en ook niemand die ik een berichtje kan sturen, wat voor een extra klap zorgt want voel me al zo eenzaam.
Nyaleti schreef:Momenteel hou ik van m'n boerderij achteraf buiten het dorp. Ik hoor hier nog oerknallen in de verte maar wil niet weten hoe de dieren (ok en mensen) in het dorp het horen..
Ik zie toch op tegen vanavond. Alleen op de bank, thuis voor de dieren. Maar ik weet gewoon dat ik een zieke mentale inzinking ga krijgen om 00:00 want er is precies niks positief geweest aan m'n jaar. En dan heb ik niemand om me heen en ook niemand die ik een berichtje kan sturen, wat voor een extra klap zorgt want voel me al zo eenzaam.