Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 11:27

Siersma schreef:
Ik erger me aan de openingstijden van de milieustraat in Havelte. Open van 12 tot 16.30. Is toch geen tijd mensen! Op Texel is ie van 8 tot 16.25 open, alleen onder de middag ff dicht

Hier ook van 13.00 tot 17.00. Maar op zaterdag wel open van 8.30 tot 16.00.

Siers83

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:31

Ja dat is dus blijkbaar normaal dan. Maar ik vind het eerlijk gezegd erg kort

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 11:34

Siersma schreef:

Weet niet hoe dat bij jullie is maar bij sommige gemeentes zitten er vrijwilligers, ex-gedetineerden en/of mensen met een taakstraf. Denk dat er anders niet genoeg personeel voor is ofzo, als ze de openingstijden verruimen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:35

xPabloBokt schreef:
Siersma schreef:

Weet niet hoe dat bij jullie is maar bij sommige gemeentes zitten er vrijwilligers, ex-gedetineerden en/of mensen met een taakstraf. Denk dat er anders niet genoeg personeel voor is ofzo, als ze de openingstijden verruimen.

Hier in ieder geval niet, allemaal vast personeel of uitzendkrachten. Maar het is maar net hoeveel geld een gemeente aan zijn milieustraat kwijt wil.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 11:48

Ja precies. Vermoed ook dat de prijzen weer flink omhoog gaan als ze de openingstijden verruimen. Personeel moet ergens van betaald worden..

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:48

MarlindeRooz schreef:
CupCakes_ schreef:
Misschien willen ze alleen een gesprek om te kijken waarin ze jou kunnen ondersteunen Marlinde? :(:)

Dat hoop ik ook, ik zie het wel. :)

Ik zit bij een uitzendbureau dus ben er net zo snel uitgewipt als dat ik er binnenkwam. :+

Wat naar die hele situatie Marlinde :knuffel:

Mocht het maandag toch niet helemaal positief gaan dan trek je je er vooral niets van aan, uitzendbureaus zijn echt wreed als het om ziekte gaat.

Mkango schreef:
Ik wil dat de garage even opschiet met het maken van mijn auto, dan kan ik vanmiddag tenminste gewoon weer naar Crippy. ;(

Toch een fiets kopen? :+

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:49

Dan komt onze gemeente er dus wel heel goed vanaf. Op Texel is het van HVC en daar werken dus echt mensen in loondienst, die mensen zitten er ook al jaren en hebben een vast contract.
Nu weet ik dus niet hoe het hier in Havelte is? Is van de Rova ben ik al achter, maar die zijn sowieso zo beweegbaar als een blok beton heb ik al eens onderbonden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:26

Ik moet een hele playlist afkijken over hoe je pythons verzorgt. Supertof dat m'n man er nu ook zin in heeft maar hij slaat meteen door.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:13

Ik moet zo weer naar buiten in die warmte en ik wil niet. In huis is het zo lekker koel |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:23

Nog steeds geen nieuws over m'n auto en ik wil zo graag naar stal. |( Vandaag is ook Aurochs en mijn tweede ponyversary.

Ik riep altijd dat ik nooit "zo'n paardeneigenaar" zou worden. Maar ik ben toch zo'n paardeneigenaar geworden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:32

Urbanus schreef:
Ik moet een hele playlist afkijken over hoe je pythons verzorgt. Supertof dat m'n man er nu ook zin in heeft maar hij slaat meteen door.

Doe het nu maar, popje :*.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:06

Marlinde vervelend dat je nu niet weet waar je aan toe bent. :(:)

Ik zou de garage gaan bellen Mkango, laat ze opschieten :D Het is fijn om te weten hoe lang het ongeveer nog gaat duren.

Ik heb vandaag nog een brief gekregen van het ziekenhuis… Vanaf komende week is het schema dat ik voor afspraken in het ziekenhuis moet zijn verdubbeld :oo
En dit dus gewoon elke week voorlopig.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:18

Zo irritant, dan heb je eindelijk genoeg studiepunten maar komen ze niet door op SIS. Alsnog in mijn vakantie achter die punten aan moeten want het zit toch niet lekker. %) Ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik helemaal klaar ben met jaar 1.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:57

Molly1230 schreef:
Zo irritant, dan heb je eindelijk genoeg studiepunten maar komen ze niet door op SIS. Alsnog in mijn vakantie achter die punten aan moeten want het zit toch niet lekker. %) Ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik helemaal klaar ben met jaar 1.

Bij ons is maandag aanstaande ook de 'mis je nog punten, dan moet je gemaild hebben' dag, dus zou even checken of je iemand daarover moet mailen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:21

Bussen die flink vertraagd zijn (als in: meerdere), zonder dat er een reden is te vinden voor de vertraging :') (15-55 min)

Ik kan op busradar wel zien dat er eentje op beginpunt staat, maar waar die vertraging vandaan komt? :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:23

De vliegendeken die ik altijd voor mijn draak had, is nergens meer in zijn maat te vinden, wat echt klote is, want deze was perfect! En ik kan nu natuurlijk niks vinden wat net zo perfect is als diegene die ik altijd had.
En de winkel probeert mij nu hun eigen merk te slijten, omdat dat de enige deken is die binnen mijn gestelde eisen valt, maar vind dat dus echt waardeloze dekens :+
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 07-07-23 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:26

De wc's in de trein
Its the stuff of nightmares.
Ik probeer ze altijd zo veel mogelijk te vermijden maar als je nog 2 uur ov voor de boeg hebt, dan moet je toch soms

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:31

fleurtjeuh schreef:
De wc's in de trein
Ik probeer ze altijd zo veel mogelijk te vermijden maar als je nog 2 uur ov voor de boeg hebt, dan moet je toch soms

Iewhh ik heb medelijden met je, was er geen groter station ergens op je route? daar hebben ze nog wel eens zo'n 2theloo of ander bedrijf wat de wc's bijhoudt, dat is doorgaans echt een heel stuk beter als in de trein zelf. Moet je alleen net langs een groot station hebben en voldoende tijd hebben bij een tussenstop/overstap

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:33

Telpeva schreef:
fleurtjeuh schreef:
De wc's in de trein

Iewhh ik heb medelijden met je, was er geen groter station ergens op je route? daar hebben ze nog wel eens zo'n 2theloo of ander bedrijf wat de wc's bijhoudt, dat is doorgaans echt een heel stuk beter als in de trein zelf. Moet je alleen net langs een groot station hebben en voldoende tijd hebben bij een tussenstop/overstap

Ja die overstaptijd had ik dus niet, moest net overstappen in zwolle.
En de trein waar ik nu in zit is van zwolle naar Leeuwarden en die is een uur, en ik moest al vrij nodig. Dus moest maar even zo.
Heb wel papier op de bril gelegd, dan ben ik maar een verspiller.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:35

Waardeloos is dat, die in de trein zijn vaak zo goor :r ik zou dat ook hebben gedaan hoor, afdekken met wcpapier.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:37

Ja ze voelen altijd goor aan, maakt niet uit welk moment van de dag. Ze zullen vast schoongemaakt worden en ik zal vast ook wel eens de eerste zijn geweest na een schoonmaakbeurt, maar ze zijn altijd groezelig en de vloer plakt altijd

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:37

fleurtjeuh schreef:
De wc's in de trein

OV is een ergernis an sich

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:41

Dat ik aan een Antibiotica kuur zit van een week lang, 3 x per dag een pil slikken....*Zucht
Maar hoop wel dat het plekje/de plekjes op de voet wel minder word.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:43

Esmee_RS schreef:
fleurtjeuh schreef:
De wc's in de trein

OV is een ergernis an sich

Ik denk dat ik veel geluk heb gehad.
Ik heb een aantal jaar gereisd tussen groningen en nijmegen en het afgelopen jaar tussen huis en werk, maar eigenlijk vrij weinig problemen gehad. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit uitval heb gehad door een 'aanrijding' bijvoorbeeld. Wel 1x 5 uur over gedaan om vanuit groningen in arnhem te komen, maar t sneeuwde vrij hevig.
Verder sporadisch wat vertraging en maar een enkele keer een overstap hierdoor gemist

Antibiotica is klote, zeker als je 3e per dag moet :( sterkte, hopelijk heb je niet te veel bijwerkingen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 16:47

Nét niet mijn beleidsadvies af gekregen maar ga nu toch echt stoppen. Ben er wel gaar van.